آرامش خود را حفظ کنید-و مرطوب کنید | گوپ

قهرمان

سلام سن من: 49

باربارا استورم، MD | دکتر زیبایی، موسس و مدیر عامل شرکت آرایشی مولکولی دکتر باربارا استورم

پس از دهه‌ها درمان نگرانی‌های پوستی مشتریان، از خطوط ریز و پوست تحریک‌شده تا لکه‌ها و جای زخم، دکتر باربارا استورم (به صحبت‌های او در اینجا در The Beauty Closet گوش دهید) معتقد است که کلید داشتن پوستی سالم‌تر و درخشان‌تر، یک ضد عفونی است. سبک زندگی التهابی او می‌گوید: «ما با تأثیرات التهابی بمباران شده‌ایم: مواد خشن مراقبت از پوست، اشعه‌های UVA و UVB، استرس، انتشار گازهای گلخانه‌ای، دود، الکل، شکر و موارد دیگر.» اما اگر از بدی ها دوری کنیم و به دنبال چیزهای خوب باشیم، می توانیم اثرات فوری و بلندمدت بر پیری پوست و سلامت کلی خود ببینیم.

هوای شخصی استورم که کاملاً ناپاک است، همراه با هیکل باریک، قوی و پوست درخشان او، همگی به این احتمال اشاره دارد که او قطعاً داروی خودش را مصرف می کند – نه فقط در بخش سبک زندگی، بلکه از نظر پوست بسیار وسواس او. -خط مراقبت

  1. سرم هیالورونیک دکتر باربارا استورم، گوپ، 300 دلار

    دکتر باربارا استورم
    سرم هیالورونیک
    گوپ، 300 دلار

    اکنون خرید کنید

او می گوید: «درست است، من آنچه را که موعظه می کنم، انجام می دهم. «مردم همیشه به من می‌گفتند که من جوان‌تر از خودم به نظر می‌رسم – زمانی که دخترم چارلی را در بیست و سه سالگی به دنیا آوردم. مردم گفتند من دوازده ساله به نظر می رسیدم. من فکر می کنم این به ترکیبی از ژن ها و سبک زندگی برمی گردد. مادرم همیشه جوان به نظر می رسید، اما من از شانزده سالگی رژیم غذایی ضد التهابی و سبک زندگی خود را حفظ کرده ام. سعی می کنم فوق العاده سالم بمانم.»

باربارا استورم، دکتر

استورم فکر نمی کند زیبایی سن دارد. زیبایی دائما در حال تغییر است و من در هر سنی به طرق مختلف احساس زیبایی کرده ام. احساس زیبایی برای من سلامتی، شادی و اعتماد به نفس است – همه اینها از درون بیرون می آیند. من از مادرم یاد گرفتم که پوست سالم و هیدراته نیازی به آرایش ندارد و به خودی خود زیباست. “این فرض اصلی خط مراقبت از پوست من و رویکرد ضد التهابی من به عنوان یک پزشک است.” بر این اساس، توصیه او به هر کسی، در هر سنی، حول محور حفظ آرامش است – و به خوبی مرطوب شده است

2

مرطوب کنید (و کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید).

بعد از پاکسازی، بلافاصله سرم هیالورونیک و سپس قطره ضد آلودگی را می زنم. من آن را با کرم دور چشم ضد پیری، کرم صورت و سپس SPF 50 هر روز دنبال می کنم.

  1. سرم هیالورونیک دکتر باربارا استورم، گوپ، 300 دلار

    دکتر باربارا استورم
    سرم هیالورونیک
    گوپ، 300 دلار

    اکنون خرید کنید

  2. قطره ضد آلودگی دکتر باربارا استورم، گوپ، 145 دلار

    دکتر باربارا استورم
    قطره های ضد آلودگی
    گوپ، 145 دلار

    اکنون خرید کنید

  3. کرم صورت فوق العاده ضد پیری دکتر باربارا استورم، گوپ، 360 دلار

    دکتر باربارا استورم
    فوق العاده ضد پیری
    کرم صورت

    گوپ، 360 دلار

    اکنون خرید کنید

  4. کرم دور چشم فوق العاده ضد پیری دکتر باربارا استورم

    دکتر باربارا استورم
    کرم دور چشم ضد پیری فوق العاده
    گوپ، 140 دلار

    اکنون خرید کنید

  5. گپ انتخاب

    کرم ضدآفتاب محافظ سلولی داروخانه ارگانیک SPF 50، گوپ، 69 دلار

    داروخانه ارگانیک
    حفاظت سلولی
    کرم ضد آفتاب SPF 50

    گوپ، 69 دلار

    اکنون خرید کنید

3

حرکت کنید، بخوابید و استرس نداشته باشید.

پوست عالی فقط قرار دادن یک کرم نیست، یک رویکرد جامع تفاوت را ایجاد می کند. یک مثال رژیم غذایی است: من از الکل زیاد، شکر، غذاهای سرخ شده و فرآوری شده و آرد اجتناب می کنم. و من سعی می کنم برخی از غذاهای ضد التهابی مورد علاقه ام را بخورم – آووکادو، ماهی قزل آلا، روغن زیتون، گوجه فرنگی، آجیل، توت تیره و چای سبز. و من مکمل های Sturm Inside خود را به صورت مذهبی مصرف می کنم. من یک گیاهخوار هستم، بنابراین مراقب هستم که روی خود را از طریق مکمل های روزانه ام جبران کنم.

خواب کافی و ورزش (من دوست دارم هر روز حرکت کنم)، مدیتیشن، یوگا، مطالعه غیر الکترونیکی و تمرینات تنفسی کلیدی است. من از نظر نگرش به زندگی از سنت بودایی الهام گرفته ام. من دوست دارم روحیه شادی داشته باشم و سعی کنم نگران گذشته و آینده نباشم – مهم این است که در زمان حال زندگی کنیم.