آیا آینه می تواند رابطه شما را با بدن شما بهبود بخشد؟

قهرمان

آمینا پترسون

اولین بار که آمینا پترسون مربی صمیمیت به خوبی به فرج خود نگاه کرد ، از تمرین بتی دادسون در مطالعه اندام تناسلی خود در آینه الهام گرفت. این تجربه پترسون را به یاد همان ابتدای کار انداخت مونولوگ واژنبه در نمایش ، شخصیتی اشاره می کند که زنان ممکن است سالها بدون نگاه کردن به واژن خود زندگی کنند. این مکان “آنجا پایین” پنهان شده است ، دیدن آن دشوار و گاهی مواجهه با آن دشوار است. چیزی که برای پترسون طنین انداز شد این مقاومت بود: ما می توانیم نگاه کنیم ، اما اینطور نیست.

هنگامی که او در مقیاس بزرگتر به این موضوع فکر کرد ، متوجه شد که ما نه تنها به خودمان در آنجا نگاه نمی کنیم ، بلکه اغلب به خودمان نیز نگاه نمی کنیم. در آن زمان بود که او شروع به انجام آینه کاری کرد ، تمرینی برای گذراندن وقت با بدن خود در آینه برای قدردانی و احترام بیشتر از خود.

امروزه ، پترسون مشتریان را از طریق آینه کاری به عنوان تمرین صمیمیت خود و صمیمیت شریک راهنمایی می کند. (می توانید تمرین را در سری جدید Netflix ما مشاهده کنید سکس ، عشق و احمق.)


توسط آمینا پترسون ، همانطور که به گوپ گفته شد

در فرهنگ ما ، نگاه کردن به خود در آینه با ستایش و قدردانی ، مغرور تلقی می شود. تقریباً یک مفهوم پست و شرم آور وجود دارد. اغلب تنها نسخه ای از نگاه به خود که قابل قبول تلقی می شود این نیست که آرایش کنیم یا موهای خود را آرایش کنیم تا ظاهر شما برای دیگران مناسب باشد. اگر آن را به سطح دیگری ببرید ، جایی که به خودتان احترام می گذارید – بدن خود را به عنوان یک بدن واقعی ، به عنوان بدن خود ، به عنوان ارزشمند و شایسته می بینید – از آن اخم می شود.

وقتی برای اولین بار با آینه کاری روبرو شدم – تمرین نگاه کردن به آینه و واقعاً دیدن خود – این کار چالش برانگیزی بود. این خلاف همه چیزهایی بود که در تمام زندگی به من گفته شده بود که چگونه باید خودم را ببینم و چگونه باید دیگران را ببینم. آینه کاری ما را از این فضا خارج می کند ، جایی که زیبایی ما برای مصرف دیگران است و ما متوجه نیستیم. این امر به ویژه در مورد زنان و زنان صادق است.

وقتی با مردم در مورد مبارزاتی که در صمیمیت دارند صحبت می کنم ، بیشتر در مورد دیده شدن است. صمیمیت در مورد شاهد بودن بسیار است. و بسیاری از ما با مشاهده شدن توسط دیگران دست و پنجه نرم می کنیم زیرا حتی به خود اجازه نمی دهیم خودمان را شاهد باشیم. اگر نتوانم به خودم نگاه کنم ، چگونه به همسرم اجازه می دهم که به من نگاه کند؟ اگر از صمیمیت خود وحشت دارم ، چگونه می توانم به فضایی برسم که در آن صمیمیت واقعی را با شریک زندگی خود تجربه می کنم؟ اگر می ترسم شخص دیگری چیزی را ببیند که من به خودم اجازه نمی دهم آن را ببینم؟

این چالش می تواند ما را از فضاهای صمیمی خارج کرده و مانع ایجاد روابط صمیمی واقعی شود. همه چیز در سطح خود باقی می ماند. این کار را با چراغ خاموش انجام می دهیم. امیدواریم هیچ کس متوجه نشود که ما همه این احساسات را داریم. ما می خواهیم به اندازه کافی دوست داشته شویم ، بنابراین اگر بتوانیم با عشقی که داریم کنار بیاییم ، همین کافی است.

اما وقتی کار آینه ای را شروع می کنید ، می توانید ظرفیت خود را برای عشق و صمیمیت افزایش دهید. این بسیار بیشتر از چیزی است که در غیر این صورت به خود اجازه می دهیم داشته باشیم.

نحوه انجام کار آینه در خانه

برای کار آینه ای یک چیز باید داشته باشید: یک آینه تمام قد که در آن می توانید تمام خود را ببینید. بقیه موارد اختیاری است اما به شما کمک می کند از تمرین خود بیشترین بهره را ببرید.

1. فضا را تنظیم کنید.

حتی اگر فقط کمی زمان دارید ، با پاکسازی فیزیکی و انرژی فضا ، این را به عنوان چیزی مهم و ارزشمند تلقی کنید. شما مستحق مراقبت و احترام گذاشتن در محیطی شبیه به معبد هستید.

  1. مطمئن شوید که فضای شما تمیز است. لباس هایتان را بردارید و کنار بگذارید یا هر کاری که باید انجام دهید.

  2. محل را تمیز کنید. من دوست دارم از دود برای پاک کردن هوا استفاده کنم. از هر چیزی که با شما تماس می گیرد استفاده کنید. برخی از مردم بخور یا رزین را دوست دارند. دیگران yerba santa ، sage یا palo santo را انتخاب می کنند. من دوست دارم دارچین یا یک بخور شیرین مانند یلانگ یلانگ بسوزانم تا انرژی زنانه را بخورم ، مخصوصاً اگر در ابتدای تمرین از چیزی با انرژی بسیار مردانه مانند تنباکو یا مریم گلی آبی استفاده کنم.

2. بدن خود را آماده کنید.

در حالت ایده آل ، قبل از انجام آینه کاری می توانید حمام یا دوش بگیرید. اکنون زمان آن صابون ها یا اسکراب های فوق العاده خوشمزه ای است که به شما هدیه داده شده و برای چیز خاصی پس انداز کرده اید. یه شمع روشن کن. وقت بگذارید. مدتی را بعد از آن برای چرب کردن و مرطوب کردن پوست خود اختصاص دهید ، به خودتان تجمل کنید و به خودتان اجازه دهید در لحظه احساس کنید. سپس روپوش خود را بپوشید – من دوست دارم مردم روپوش یا سارونگ بپوشند تا در مرحله بعد با لباس خود سخت نگیرند اما تا زمانی که آماده شوند چیزی برای پوشاندن داشته باشند – و جلوی آینه بایستید. با نیت

3. جلوی آینه قدم بگذارید.

جلوی آینه لباس بپوشید. و سپس به سادگی نگاه کنید و متوجه خود شوید.

بدون قضاوت خود را بپذیرید. از سر تا پا خود را بشناسید. فرهای خاکستری ، چین و چروک ها ، شیارها ، روزاسه ، برآمدگی گونه ها ، پری لب ها ، رنگ پوست شما. شاید متوجه شده باشم که یکی از آرئول های من از دیگری بزرگتر است. من این کار را بدون قضاوت انجام می دهم. من فقط آن را می بینم. شما در تمام بدن خود چنین حرکت می کنید. قضاوت نکردن ، فقط دیدن به طور معمول ، وقتی به آینه نگاه می کنیم ، تمایل داریم بلافاصله برخی از ویژگی ها را بد بدانیم – مخصوصاً اگر این چیزی است که تغییر کرده است ، و حتی بیشتر اگر چیزی است که با افزایش سن ما تغییر کرده است. ما متوجه می شویم که چه چیزی افتاده یا کم رنگ است ، یا اگر چیزی مانند گذشته پر نشده است ، یا اگر چین و چروک جدیدی ایجاد شده است ، و خودمان را برای آن قضاوت می کنیم.

برای خود ستایش و تأیید کنید. حذف این ایده که مشکلی در هر چیزی که می بینید بسیار مشکل است. اولین تأییدی که من استفاده می کنم این است: “من تو را می بینم”. مانند: “من شاهد شما هستم. من خودم را می بینم.” از آنجا به بعد حرکت کنید ، این مربوط به آن چیزی است که احساس می کنید. وقتی قضاوت نمی کنیم ، می توانیم از مغز متفکر خارج شویم و در ذهن احساسی بدن مستقر شویم.

حالا من می توانم خود را شاهد باشم و چیزی مهربان بگویم و از آنچه در پوست و مو و دندان هایم می بینم تمجید کنم ، مانند:

  1. “من برای این سینه ها سپاسگزارم.”

  2. “من از این بدن که مرا در زایمان تحت تأثیر قرار داد بسیار سپاسگزارم.”

  3. “من بدن خود را دوست دارم. بدن من قوی است. “

  4. “این لبخند روشن و استقبال کننده است.”

  5. “من متقارن نیستم و کامل است.”

  6. “من اینجا هستم. من لیاقت دارم این تجربه من در حال حاضر است و بسیار عالی است. “

4. تمرین را تمدید کنید.

این کار به ایجاد رابطه دوستانه و صمیمی تر با خود کمک می کند. گاهی اوقات ممکن است یک مشتری را به طور مکرر به این کار بفرستم ، جایی که آنها هر هفته در مورد این کار آیینی انجام می دهند: انتخاب منطقه خود ، حمام زیبا یا دوش مجلل ، نصب شمع های آنها و تمیز کردن فضای آنها برای عمدی آینه کاری به عنوان یک پروژه آرزوی بدن برای بدن و هنگامی که شروع به کار روی خود می کنیم ، فضاهایی را پیدا می کنیم که بتوانیم مراقبت از خود را در آن انجام دهیم ، کار صمیمیت ما به بدن کمک می کند تا به خاطر بسپارد که این برای ما مهم است.

این عمل خودپرستی است. اگر به عناوین من در هر جایی نگاه کنید ، همیشه الهه آمنه است. و من از مشتریان خود به عنوان خدایان و الهه ها و موجودات الهی یاد می کنم. برای ما مهم است که توسط خودمان و توسط شرکایمان پرستش شویم. فقط باید یاد بگیریم چگونه. و این عمل به ما کمک می کند تا یاد بگیریم که چگونه خدای ما می خواهد تأیید ، قدردانی و پذیرفته شود و دوست داشته شود.

  1. انتخاب ویراستاران برای آیین کار آینه حمام در زمان حمام

  2. goop Beauty The Martini Emotional Detox Bath Soak

    goop Beauty
    “The Martini” احساسی
    خیس حمام سم زدایی

    خنده ، 35 دلار

    خرید کن

  3. روپوش روکش دو لایه پوست

    پوست
    روپوش دو لایه
    گوپ ، 168 دلار

    خرید کن

  4. goop Beauty Scentedle: Edition 02 - Shiso

    goop Beauty
    شمع معطر:
    نسخه 02 – Shiso

    خنده ، 72 دلار

    خرید کن

  5. Nyssa VieVision Between Legs Mirror

    نیسا
    VieVision بین
    آینه پاها

    گوپ ، 64 دلار

    خرید کن

  6. اسانس Thread Sanctuary Self-Love

    پناهگاه اندیشه
    عشق به خود
    اسانس

    خنده ، 35 دلار

    خرید کن

  7. goop Beauty GOOPGENES کرم بدن ترمیم کننده تغذیه کننده

    goop Beauty
    GOOPGENES مغذی
    ترمیم کره بدن

    goop ، 55 دلار/50 دلار با اشتراک

    خرید کن


آمینا پترسون یک شفا دهنده ، یک سکس دولا ، و بنیانگذار موسسه آتلانتا از تانترا و شیوه درمانی خصوصی او ، Fearless Giving است. کار او بر مربیگری صمیمیت ، آموزش جنسی تانتری ، رابطه جنسی مقدس ، بدنی بدنی و انقلاب و فعالیت جنسی متمرکز است.