از بین بردن مثبت بودن سمی و صادق بودن در مورد خوب بودن

داده شده خشک شده

عکس از کاترین و ماریل تایلر برای Naaya

بنیانگذار Naaya، Sinikiwe Dhliwayo از اینکه به او می گویند مثبت فکر کنید وقتی به نظر می رسد که همه اخبار اخبار بدی هستند، خسته شده است. او می‌گوید وقتی به وضوح می‌بینید که جهان اطرافتان آتش زباله‌دانی است، نمی‌توانید به راه مثبت فکر کنید. اما این چیزی است که او از بسیاری از همسالان خود در سلامتی می‌بیند: چشمان چشمانش، وانمود می‌کنند که چیزی جز عشق و نور نمی‌بینند. او متوجه می شود که از زمان شروع کووید این امر به ویژه برجسته بوده است: دهلیوایو می گوید: «یک بیماری همه گیر هنوز هم مردم را می کشد. «مردمی که آن را می کشد به طور نامتناسبی سیاه و قهوه ای هستند. با این حال من می بینم که مردم این نسخه از معنای خوب بودن را می فروشند و سپس از اعتراف به راه های دیگر که ما عمیقاً ناخوش هستیم خودداری می کنند. این احساس بسیار بدی دارد.»

این چیزی است که مأموریت Dhliwayo در صنعت سلامتی را هدایت می کند: صداقت. او می گوید: «به دلیل بدنی که در آن وجود دارم، انتخابی ندارم که یک بیماری همه گیر را نادیده بگیرم و نژادپرستی را فراموش کنم. اولین برند سلامتی او، Naaya، میزبان گفتگوهایی در مورد نژاد و تندرستی است که از بخش های دشوار آن صرف نظر نمی کند. و جدیدترین پروژه او، ایلانگا، این گفتگوها را به حرکت در خواهد آورد: این یک پلتفرم حرکتی است – که در حال حاضر در مرحله تامین مالی جمعی است – که یوگا، پیلاتس و تمرینات قدرتی را ارائه می دهد و یک تجربه واقعی از زندگی در جهان را متمرکز می کند. یعنی به سمت حالات مثبت نمی گذرید. شما از هر آسیب، ترس و اندوهی که در لحظه با آن کار می کنید عبور می کنید و در سمت دیگر احساس نوعی تغییر ظاهر می شوید. ممکن است در این فرآیند کمی شادی را تجربه کنید. اما آن عشق و نور بیهوده؟ اینجا نه.

چگونه وارد سلامت شدید؟

من برای ماراتن نیویورک در تمرینات مجروح دیدم. من هرگز واقعاً دویدن را دوست نداشتم – می‌خواستم این کار را به عنوان یک کار چک کردن لیست سطلی انجام دهم. وقتی مجروح شدم، فکر می کردم، آره، نیازی به زور ندارم. شروع کردم به تمرین یوگا به عنوان وسیله ای برای بازگرداندن قدرتم. چیزی که من را به آن سوق داد این است که یوگا فقط مربوط به حرکت فیزیکی نیست. من فکر می کنم که تمرین هشت اندام یوگا ما را از مراقبت از خود دور کرده و به مراقبت جمعی تر می پردازد.

  1. تشک یوگا GRP Manduka

    ماندوکا
    تشک یوگا GRP
    گوپ، 130 دلار

    اکنون خرید کنید

  2. بلوک یوگا کورک ماندوکا

    ماندوکا
    بلوک یوگا چوب پنبه
    گوپ، 22 دلار

    اکنون خرید کنید

طولانی ترین مراسم سلامتی شما چیست؟

من چهار سال است که مدیتیشن می کنم. من یک مراقبه بودایی به نام Theravada انجام می دهم. باور اساسی این است که شما می‌توانید با تلاش‌های خود برای مراقبه و تمرکز، به رهایی دست یابید. این مبتنی بر این ایده است که شما بدون توجه به امتیازاتی که دارید تا حدی در زندگی خود رنج خواهید برد. اما اگر بتوانید در زندگی خود حضور داشته باشید و کمتر به رنج خود دلبسته باشید، نیازی نیست که از محل رنج خود عمل کنید. اگر عصبانی باشم، می توانم عصبانی باشم، و هنوز هم می توانم از محل دلسوزی عمل کنم.

  1. goop x بالش مراقبه آووکادو

    بنند یوگا
    بالش پرانایاما آیورودیک چوب ساپان
    گوپ، 140 دلار

    اکنون خرید کنید

ساعت راحتی شما؟

من حتی نمی دانم چند بار دوباره تماشا کرده ام دختران گیلمور.

درمان سلامتی مورد علاقه؟

من عاشق طب سوزنی هستم.

یک تمرین سلامتی که می خواهید کشف کنید؟

من چیزهای خوبی در مورد حجامت شنیده ام.

دوست دارید چگونه حرکت کنید؟

به غیر از یوگا، من فکر می کنم پیاده روی یک راه عالی برای حرکت بدون قرار گرفتن در مقابل صفحه نمایش است و هیچ هزینه ای برای آن وجود ندارد. من مدتی قبل از همه‌گیری، Reformer Pilates زیادی انجام می‌دادم که خیلی دوستش داشتم.

  1. GAIAM بازیابی وزن مچ پا

    GAIAM
    بازیابی وزن مچ پا
    گوپ، 18 دلار

    اکنون خرید کنید

بزرگترین دستاورد شما از تمرینات یوگا چیست؟

بسیاری از کارهایی که برای سیاهپوستان انجام می شود در تضاد با یوگا است. آهیمسا، یکی از هشت اندام یوگا، به معنای هیچ آسیبی نیست. اگر همه ما آهیمسا را ​​تمرین کنیم، چقدر برای سیاه پوستان رادیکال و رهایی بخش خواهد بود. دنیایی بدون تهدید خشونت فقط به خاطر سیاه بودن. یک رویا.

رفتن به بیرون‌بر؟

سعی می کنم آن را سالم نگه دارم. گاهی اوقات Sweetgreen است. گاهی اوقات این ماکارونی است.

چه چیزی در مورد ایجاد یک شرکت از ابتدا سخت است؟

اینکه شما در زندگی تحت سرمایه داری می توانید انجام دهید محدودیت هایی وجود دارد. من می خواهم نایا را رشد دهم و افراد را استخدام کنم و به درستی آنها را انجام دهم. اما بارها بوده است که خواهرم چنین گفته است: «هی، می‌دانم که می‌خواهی مردم را استخدام کنی و حقوقشان را منصفانه بپردازی، اما باید غذا بخوری و زنده بمانی.» بنابراین شما در نهایت کارهای زیادی را خودتان انجام می دهید. و فقط یکی از من وجود دارد.

چه چیزی شما را الهام می بخشد؟

نه اینکه شیطون باشیم، بلکه عاشق باشیم. از نظر روحی و روانی چالش برانگیز است که دائماً در مقابل افرادی قرار بگیرید که منابع و قدرت بسیار بیشتری نسبت به شما دارند، و صحبت کردن برای خودتان سخت است، مگر اینکه چیزی باشد که دوست دارید. و من آن را دوست دارم: من فضایی می خواستم که بتوانیم حرکت و مدیتیشن را که ریشه در عدالت اجتماعی دارد آموزش دهیم تا افرادی مثل من احساس کنند جایی دارند که بتوانند رفاه را پرورش دهند.

امیدواریم از کتاب توصیه شده در اینجا لذت ببرید. هدف ما این است که فقط چیزهایی را پیشنهاد کنیم که دوست داریم و فکر می کنیم شما نیز ممکن است. ما همچنین شفافیت را دوست داریم، بنابراین، افشای کامل: در صورت خرید از طریق پیوندهای خارجی در این صفحه، ممکن است سهمی از فروش یا سایر غرامت ها را دریافت کنیم.