از گردا بپرسید: با افزایش سن چه اتفاقی برای لیبیدو می افتد؟

از گردا بپرس

Gerda Endemann ، مدیر ارشد علوم و تحقیقات ما ، دارای مدرک کارشناسی تغذیه از UC Berkeley ، دکترای بیوشیمی تغذیه از MIT ، و علاقه زیادی به چیدن گیلاس از فروشگاه سلامتی ما دارد. او زمان زیادی را صرف تفسیر تحقیقات می کند – تأسیس شده و در حال ظهور است. شما می توانید برخی از شیرجه های عمیق او را در مورد وضعیت سلامتی در کتابخانه در حال رشد مقاله ما به نام goop PhD پیدا کنید. می توانید سوالات خود را برای Gerda به این آدرس ارسال کنید [email protected]

گوپل عزیز ، به نظر می رسد میل جنسی من نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی است و نمی توان دلیل آن را تشخیص داد. آیا کاهش میل جنسی من با افزایش سن اجتناب ناپذیر است؟ – ملیسا

سلام ملیسا کاهش میل جنسی با افزایش سن چیزی است که بسیاری از زنان تجربه می کنند. اگر از احساسی که داریم خوشحال باشیم این مشکل نیست. اما برخی از ما نمی خواهیم لذت جنسی را کنار بگذاریم – ما می خواهیم به ما این قدرت را بدهد که بیشتر از همیشه آن را تجربه کنیم (و بهتر). که البته متفاوت از تلاش برای حفظ یک زندگی جنسی فعال در درجه اول برای جلب رضایت شریک زندگی است – برخی از محققان این را یک چارچوب ذهنی “خدمتکار” می نامند. هر چند که این موضوع برای مقاله دیگری است ؛ در اینجا ، بیایید در مورد آنچه می توانیم انجام دهیم برای احساس حمایت در جستجوی لذت برای خود صحبت کنیم.

برخی از عواملی که باعث کاهش میل جنسی می شوند عبارتند از: خشکی واژن ، تنگ شدن واژن ، درد ، استرس ، خستگی ، تصویر بدنی ضعیف و اختلال نعوظ در همسران. نشت مثانه هم کمکی نمی کند. این عوامل ممکن است با افزایش سن شایع تر شوند ، اما می توان آنها را برطرف کرد. کاهش میل جنسی یک نتیجه ضروری برای افزایش سن نیست و رابطه جنسی می تواند بخش مهمی از زندگی باشد ، چه به صورت انفرادی و چه با شریک زندگی.

در این مورد حتی بیشتر از سایر نگرانی های سلامتی که در مورد آنها می نویسم ، روشهای خوب و کاربردی خوبی برای سازگاری با تغییر میل جنسی و عملکرد جنسی وجود دارد. طب سنتی و مرسوم و فناوری اختراع محصولاتی را در اختیار ما قرار داده است که می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. و اگر هنوز عادت نکرده اید که نوع لمس و اسباب بازی ها و روغن مورد نیاز خود را بپرسید ، اکنون زمان خوبی است. کمرویی و ترس کمتر ، یکی از مزایای بلوغ است.

ما نمی توانیم در مورد میل جنسی بدون صحبت در مورد استروژن صحبت کنیم. سطوح استروژن در دوران یائسگی شروع به کاهش می کند ، بنابراین اگر در اواخر دهه سی زندگی خود تغییرات متفاوتی را تجربه کردید ، تعجب نکنید. (اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع در مقاله دکترای goop در مورد یائسگی وجود دارد.) ما می توانیم تغییرات در فرج ، واژن ، کف لگن و میل جنسی خود را به سطح پایین استروژن نسبت دهیم ، و درمان با استروژن می تواند به حل این مسائل کمک کند. نوسانات سطح تستوسترون نیز به احتمال زیاد کمک می کند ، و تستوسترون مکمل می تواند برانگیختگی و تخیلات جنسی را افزایش دهد. با این حال ، بسیاری از زنان و پزشکان آنها به دلیل عوارض جانبی تمایلی به مصرف و تجویز هورمون ندارند. مشخصات ایمنی انواع مختلف هورمونهای مکمل هنوز به طور کامل طبقه بندی نشده است.

تعجب – ما اولین افرادی نیستیم که به دنبال راه های جایگزین برای افزایش میل جنسی هستیم. روشهای سنتی پزشکی سه گیاه دارویی را شناسایی کرده اند که بسیار مفید هستند: شنبلیله ، شاتاوری و زعفران. تیم توسعه محصول در goop این بار با یک مکمل به نام DTF که ترکیبی از همه این گیاهان دارویی است ، خود را پشت سر گذاشته است. (اگر نمی دانید DTF به چه معناست ، تنها نیستید. من مجبور بودم آن را جستجو کنم. تا f*ck است.)

  1. شنبلیله از آسیا ، مدیترانه و طب آیورودا به ما می آید. DTF حاوی دوز مورد مطالعه بالینی Libifem است®، عصاره شنبلیله با اجزای فعال بیولوژیکی منحصر به فرد به نام fenusides. این عصاره برای حمایت از برانگیختگی و میل جنسی سالم نشان داده شده است ، و علاوه بر این ، زنان یائسه هنگام استفاده از لیبیفم ، علائم علائم یائسگی را بهبود بخشیده اند. تصادفی نیست که شنبلیله برای سلامت جنسی استفاده می شود. به نظر می رسد که این گیاه ممکن است برخی از واکنش های ژنی مشابه استروژن را تحریک کند.*

    شاتاوری از طب سنتی آیورودا به ما می آید ، جایی که از آن برای حمایت از سلامت باروری زنان و تعادل هورمونی سالم استفاده می شود. این سازگار تلقی می شود ، به این معنی که به جای تمرکز محدود بر روی یک قسمت بدن ، تصور می شود که به تعادل و جوانسازی سیستم های کل بدن کمک می کند.*

    و زعفران از طب سنتی ایرانی به دست ما می رسد. DTF حاوی دوز مورد استفاده در مطالعات بالینی است که استفاده از زعفران را برای حمایت از خلق و خو تایید کرده است.*

  2. goop Wellness DTF goop ، 55 دلار/50 دلار با اشتراک

    goop Wellness
    DTF
    goop ، 55 دلار/50 دلار
    با اشتراک

    خرید کن

  3. اگر ترجیح می دهید شاتاوری را به تنهایی امتحان کنید ، ارگانیک هند عصاره شاتاوری با کیفیت بالا می سازد. این گیاه در هر مرحله از زندگی یک زن توصیه می شود.*

  4. goop Wellness DTF goop ، 55 دلار/50 دلار با اشتراک

    هند ارگانیک
    شاتاوری
    خنده ، 22 دلار

    خرید کن

  1. اطمینان از این که مثانه شما در حین رابطه جنسی نشت نمی کند ، می تواند به ایجاد آرامش و لذت کمک کند. بیش از یک زن از هر سنی – در هر سنی – نشت ادرار را هنگام فشار یا سرفه تجربه می کنند. از نظر بالینی دستگاه جدیدی برای کاهش این نوع نشت مثانه ، حتی در زنانی که به فیزیوتراپی کف لگن پاسخ نداده اند ، نشان داده شده است. شورت INNOVO را بکشید ، ضربه بزنید ، و سی دقیقه انقباضات کامل لگن را برای کنترل سالم مثانه به شما می دهند.

  2. gooo Innovo INNOVO KIT ، 450 دلار

    نوآور
    کیت INNOVO
    گوپ ، 450 دلار

    خرید کن

  1. تجربه من این است که وظایف شغلی و شخصی هر سال در حال گسترش است. خانواده های ترکیبی به غنای زندگی می افزایند ، بلکه به تقاضای زمان و انرژی نیز می افزایند. من گمان می کنم که علاوه بر آنچه از نظر فیزیولوژیکی در حال رخ دادن است ، شما می توانید زمان کمتری را برای خود اختصاص دهید. یک آیین کوچک برای کمک به کاهش سرعت: مقدار کمی روغن عصبی واگوس را روی پا یا گردن یا هر جایی که انتهای عصبی شما بیشترین واکنش را نشان می دهد صاف کنید.

  2. Thought Sanctuary VAGUS NERVE Oop goop ، 48 دلار

    پناهگاه اندیشه
    VAGUS NERVE OIL
    خنده ، 48 دلار

    خرید کن

  3. یک روان کننده خوب و انتخاب ویبراتورها در هر سنی بسیار مفید هستند ، اما حتی با افزایش سن بیشتر مفید هستند. کیت Tabu طوری طراحی شده است که بخشی از یک روال جنسی برای ارتقاء بافتهای طبیعی واژن و فرج باشد. ماساژور از گرما برای افزایش گردش خون استفاده می کند ، که اتفاقاً برای لذت ضروری است. و روان کننده بر پایه آب حاوی اسید هیالورونیک مرطوب کننده با برگ آلوئه ، گل شور و ریشه گل صد تومانی است. به طور منظم استفاده کنید.

  4. Tabu THE KIT goop ، 135 دلار

    تابو
    کیت
    گوپ ، 135 دلار

    خرید کن

  5. نبض به ما راه دیگری می دهد تا از مزایای قدرتمند و دلپذیر گرما استفاده کنیم. قبلا ما با روش هایی برای گرم کردن روغن و روغن ماساژ مشکل داشتیم ، اما توسعه دهندگان محصول باید ذهن ما را بخوانند زیرا این مشکل را حل کرده اند. فقط کافی است دست خود را در گرمکن براق قرار دهید و یک دسته روغن ماساژ گرم با روغن گلرنگ ، آفتابگردان ، هسته انگور و جوجوبا دریافت خواهید کرد. به راحتی غلاف ها را با یک عصاره دانه چیا که یکدست است اما چسبناک نیست ، با یک روغن روان کننده بر پایه آب عوض کنید.

  6. goop Pulse PULSE WARMER ، 199 دلار

    نبض
    گرم کننده پالس
    گوپ ، 199 دلار

    خرید کن

  7. Pulse SPOIL ME MASSAGE OIL PULSE POD goop ، 30 دلار

    نبض
    SPOIL ME MASSAGE OIL PULSE POD
    خنده ، 30 دلار

    خرید کن

  8. نبض H2OH!  روان کننده شخصی (6 بسته مجدد) goop ، 30 دلار

    نبض
    H2OH! روان کننده شخصی
    خنده ، 30 دلار

    خرید کن

  9. لیبیدو از مغز و از انتهای عصبی در سراسر بدن می آید. اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی از ویتامین B استفاده می کنید که از تولید انتقال دهنده های عصبی پشتیبانی می کند – آنها همچنین از سطوح انرژی سالم پشتیبانی می کنند. اگر علائم یائسگی را تجربه می کنید ، مولتی ویتامین روزانه مادام تخمدان یک راه خوب برای دریافت ویتامین ها و سایر مواد مغذی و حمایت تغذیه ای از گرگرفتگی خفیف و خستگی ناشی از استرس است.*

  10. goop Wellness MADAME OVARY goop ، 95 دلار/75 دلار با اشتراک

    goop Wellness
    خانم تخمدان
    گوپ ، 90 دلار/75 دلار
    با اشتراک

    خرید کن

این مقاله فقط برای اهداف اطلاع رسانی است. این دارو جایگزینی برای مشاوره ، تشخیص یا درمان پزشکی حرفه ای نیست و هرگز نباید مورد استفاده قرار گیرد و هرگز نباید از توصیه های پزشکی خاص استفاده کرد. در حدی که این مقاله توصیه های پزشکان یا پزشکان را شامل می شود ، نظرات بیان شده نظرات متخصص ذکر شده است و لزوماً نمایانگر دیدگاه های گوپ نیست.

*این اظهارات توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است. این محصولات برای تشخیص ، درمان ، درمان یا پیشگیری از هر گونه بیماری در نظر گرفته نشده اند.

لیفیفن® علامت تجاری ثبت شده Gencor است.