اعلام Jungalow x Native Collection

امروز ، ما بسیار مشتاق هستیم که همکاری خود را با بومی به اشتراک بگذاریم. در اینجا در جنگل ، ماموریت ما این است که احساسات خوب را به خانه بیاوریم – بنابراین ما با خود فکر کردیم ، چرا این احساسات را به خانه محدود کنیم؟ چرا در گوشه و کنار کوچک (از جمله گودال بازوی ما!) احساسات خوبی به همه نمی دهیم؟ هههه بنابراین ما ، به همراه بومی ، بسیار خوشحال هستیم که مجموعه ای از خوشبو کننده های جنگلی و شستشوی بدن را برای شما به ارمغان می آوریم که جادوی گیاه شناسی را به بطالت شما می رساند.

فرآیند

کار با Native برای طراحی مجموعه خوشبوکننده ها و شستشوی بدن ما واقعاً (واقعاً!) سرگرم کننده بود و فراتر از طراحی بسته بندی بود.

ما در واقع این فرصت را داشتیم که عطرها را نیز طراحی کنیم و ده ها عطر را آزمایش کنیم تا یک تجربه واقعی حمل و نقل ایجاد کنیم. با دانستن اینکه بوی و حافظه با هم ارتباط تنگاتنگی دارند ، مدت زیادی را صرف فکر کردن در مورد مکان هایی کردم که می خواستم از طریق عطرها به آنها سفر کنم. من به برخی از نقاط مورد علاقه خود در سراسر جهان فکر کردم و مجموعه را با در نظر گرفتن این مکان ها طراحی کردم.

الهام پشت بهشت گل و کهربا تربیت بومی من در کالیفرنیای شمالی است. از کودکی ، گلهای بهشت ​​همیشه تخیلات من را با ویژگیهای شبیه به پرنده و رنگهای جسورانه نفس گیر خود جذب کرده اند. کهربا ، با رایحه گرم نعناع هندی و وانیل ، مرا به تابستان در برکلی می برد ، بر روی سنگ های گرم برنزه می کند و در پارک تیلدن پیاده روی می کند.

این چوب صندل و انجیر این عطر از سفر من به هند در سال گذشته الهام گرفته شد. این عطر آنقدر من را به یاد رایحه هایی می اندازد که در بازار گلهای روباز در جیپور سرگردان بودم-گرم و کمی تند با حس تمیز و خاکی.

این نارنگی و شکوفه مرکبات عطر از مراکش الهام گرفته شده است – جایی که در حومه شهر با قطارها عطر درختان مرکبات کاملاً مست کننده بود – به بهترین شکل ممکن.

برگ نخل و ترنج با الهام از کالابریا ، در جنوب ایتالیا (انگشت پای چکمه). وقتی در 20 سالگی در ایتالیا زندگی می کردم تابستانهای زیادی را آنجا گذراندم. سواحل ماسه سفید ، نخلستان های ترنج و فقط فضای بسیار سکسی !! این عطر مرا به همان جا می برد!

دئودورانت بومی فاقد آلومینیوم ، فاقد پارابن ، گیاهخواری و بی رحمی است و مانند جنگالو ، Native در تلاش برای ایجاد یک شرکت پایدارتر است. به عنوان بخشی از آن ابتکار ، این مجموعه شامل یک نسخه بدون پلاستیک از دئودورانت در است نارنگی و شکوفه مرکبات (WOOHOO !!!) که در 26 ژانویه در دسترس خواهد بود! یک درصد از فروش بدون پلاستیک به 1 درصد برای سیاره می رسد تا به سازمان های غیر انتفاعی محلی کمک کند. (بله ، ما دوست داریم اگر کل مجموعه فاقد پلاستیک باشد ، اما ما بسیار خوشحالیم که بومی این جهش بزرگ را در ارائه یک گزینه بدون پلاستیک انجام داده است ، و اکنون این به عهده ما مصرف کنندگان است که ثابت کنند ما عاشق پلاستیک هستیم رایگان است و می خواهیم همه وسایل مراقبت شخصی ما به این شکل باشد!).

دئودورانت ها و شستشوی بدن Jungalow X Native در فروشگاه Jungalow موجود است. و اگر به دنبال موارد بیشتری هستید ، nativecos.com را برای همه رایحه ها ، اندازه ها و گزینه های بدون پلاستیک (26 ژانویه!) بررسی کنید! امیدواریم شما نیز مانند ما آنها را دوست داشته باشید و نمی توانیم منتظر بمانیم تا بشنویم آنها شما را به کجا می برند!

xx

~ جاستین