اقامت بهاری با هدف | جاستینا بلکنی

این پست با همکاری Target ایجاد شده است

دوازده ماه گذشته باعث شده است که همه ما نحوه استفاده از فضاها را دوباره مورد بررسی قرار دهیم که در خانه های ما ، اما در مورد فضاهای درست خارج از از آنها؟ آنها همچنین گسترش فضای قابل زندگی ما هستند! اکنون که بهار نزدیک است ، وقت آن است که فضاهای زندگی خود را از داخل خانه به بیرون (hellulujah !!) گسترش دهیم. دمای گرمتر ، صرف غذا در فضای باز و تماشای مادر طبیعت که بهترین کار را انجام می دهد؟ من پایین هستم! در اینجا چند ایده برای فضای نشیمن شما در فضای باز وجود دارد تا بتوانید آن را شیک ، آسان و مقرون به صرفه نگه دارید. همچنین ، بیایید یک دقیقه وقت بگذاریم تا این چتر خارق العاده و الهام گرفته از محصول قدیمی را تحسین کنیم ، که باعث می شود احساس کنم کنار استخر در پالم اسپرینگز هستم و برای میموزای بعدی ام آماده هستم.

خوب ، تحسین تمام شد؟ فوق العاده. چون نمی توانم صبر کنم تا بیشتر به شما نشان دهم…

شروع از صفر؟ من دوست دارم با نشستن شروع کنم. این صندلی های بیسترو به دلیل وجود در لیست من هستند بنابراین زیبا و تخت تا بتوان آنها را در زیر تختخواب یا در کمد دیواری کوچک هنگام استفاده قرار داد (و هزینه آنها فقط 60 دلار است!). آنها برای یک بالکن کوچک یا موقعیت حیاط مناسب هستند. آنها به من این احساس را می دهند که دوباره به ایتالیا بازگشته ام ، در یک کافه زیبا ، با صندلی های پیاده رو ، یک کاپوچینو می نوشم – صبح بخیر زیبا! در دست داشتن قطعات انعطاف پذیر بسیار مناسب است ، مخصوصاً برای مناطق کوچک کوچک در فضای باز. من عاشق یک عثمانی یا پف هستم که با یک سینی روی آن می تواند به عنوان میز جانبی عمل کند. و این یکی ، با برگهای موز و بازیهای سرخ رنگ صورتی ، تمام احساسات گیاهی اسپرینتی را که در حال حاضر به آن احتیاج دارم به من می دهد.

بالش های بزرگ یکی دیگر از راه های آسان برای دریافت صندلی های اضافی فوری است. بعلاوه ، من همیشه به هر طریقی از خودم دعوت می کنم تا از خودم یا دیگران دعوت کنم که کفش های خود را به پا کنند و به طور جدی روی زمین بخوابند و برای طلسم به آسمان خیره شوند! برای روح مفید است!

در حالی که از اقامت کمی در آن فضای باز لذت می برید ، نوزادان گیاه را فراموش نکنید! من دوست دارم مناطق سرسبز در فضای باز ایجاد کنم که گیاهان گلدانی در سطوح مختلف نشسته باشند (در اینجا از سبدهای فضای باز استفاده کردم که به صورت وارونه قرار گرفته اند ، زیرا گیاهان به ارتفاع گیاهان کمک می کنند).

کاشت آبی | آقای | Terrazo Planter | قوطی آبیاری | میز کناری

و ، صحبت از گیاهان ، هنگامی که من سرپوشیده گیاهان دارای رنگ آبی زمستانی هستند و به آفتاب و توجه بیشتری احتیاج دارند ، من دوست دارم آنها را بیرون بیاورم تا با من همراهی کنند. من هر گونه برگ مرده ای را بیرون می آورم ، خاک را بررسی می کنم ، خرده هایی را که دوست دارند در قسمت زیرین برگها پنهان شوند بررسی می کنم و به آنها آب خوب و طولانی می دهم! علاوه بر این ، من مجبور نیستم در مورد آب اضافی در سراسر میز کار خود نگران شوم – من فقط اجازه می دهم گیاهان من خارج از منزل تخلیه شوند و پس از خشک شدن آنها را به داخل ببرم. نکته مراقبت از گیاه: دوستان گیاهان گرمسیری را بیرون از نور آفتاب روشن قرار ندهید ، زیرا ممکن است برگهای آنها دچار آفتاب سوختگی شود … اما ، آنها از وجود مه غبارآلود بسیار خوششان می آید و احساس خواهند کرد که دوباره به منطقه برگشته اند. جنگل مرطوب ، شرایط اقامت خود را دارند!

عینک | بالش برگ دار. | کاشت خال خالی | شمع

گذراندن مدتی بیرون از خانه با گیاهان یک راه عالی برای طراوت آنها و کمی زمان برای کاهش سرعت ، احساس نسیم روی صورت شما ، بوی خاک مرطوب و کمی کثیف شدن دستان شما است. من همیشه بعد از مراقبت از گیاهان خود احساس شادابی می کنم.

و در بهار امسال ، من جدی هستم که با اقامت در بهار خود با تنظیم سالن مجلل (بدون برچسب قیمت سالن مجلل) ، را به سطح بعدی برسانم. این مجموعه صندلی های کلوب و صندلی عاشقانه خرید خوبی است! آنها لنگر این فضا هستند. صندلی ها بسیار مناسب و راحت هستند ، اما رد پای کوچک است (مناسب برای حیاط های کوچک) و هر قطعه محکم است اما به اندازه کافی سبک است و به راحتی قابل جابجایی است و در صورت ملاقات با دوستان به راحتی می توانید همه چیز را تغییر دهید. تازه در فاصله ایمن میز قهوه نیز واقعاً خیره کننده است! فضای کافی برای غذا ، نوشیدنی و AND فراهم می کند هشدار اسپویلر – دارای فضای ذخیره سازی مخفی قسمت بالایی از آن جدا می شود تا بتوانید در صورت بارندگی در افق بالش یا بالشتک های فضای باز را در آنجا ذخیره کنید (همچنین ، جایی که در زندگی شما کمی پنهان شده است).

بالش گرد | بالش کمری | فانوس | سبد

یک راز دیگر برای تبدیل هرگونه فضای زندگی در فضای باز به یک محل اقامت واقعی وجود دارد: BING ON THE BLING! چراغ های رشته ای ، شمع ، فانوس ها – طلایی و لهجه برنجی – همه چیزهایی که می درخشند. عناصر چشمک زن ، به ویژه چراغ ها ، کمی جادو را اضافه می کنند که باعث می شود خوردن غذا یا نوشیدن در بیرون احساس خاصی داشته باشد. من وسواس زیادی به این شمع سایترونلا دارم – بوی فوق العاده ای دارد ، اشکالات را دور نگه می دارد و کمی درخشش گرم را به فضا می افزاید – بعلاوه در کل این عکسبرداری روشن بود و (صحبت واقعی) بسیار باد می وزید!

ایجاد فضای ایده آل در فضای باز این است که بدانید چگونه با طبیعت مادر کار کنید تا از فضل او لذت ببرید ، در حالی که هنوز احساس راحتی می کنید! اضافه کردن یک چتر برای سایه ، بالش های راحت و پتو برای پوشیدن آن در وزش نسیم خنک تر ، و روشنایی و لهجه هایی که هنگام تاریک شدن روشنایی گرم را ایجاد می کنند.

احساس الهام می کنید؟ من هم همینطور! ببخشید در حال حاضر برای خرید پنج عدد دیگر از شمع های سیترونلا بزرگ به Target می روم!