انتخاب های سردبیران سلامتی: جوراب های ساق بلند زیر 100 دلار

قهرمان

عکس از کریس کرایمر/بایگانی تنه

با مشارکت دوستانمان در محصولات Dame

یکی از مزایای ویرایشگر سلامتی در goop این است که ما می‌توانیم محصولات جدید زیادی را امتحان کنیم – از کتل‌بل‌های شیک گرفته تا لاته‌های زعفرانی گرفته تا ویبره‌های با طراحی متفکرانه – و از بهترین‌ها یادداشت کنیم.

این به معنای هدیه ای واقعاً الهام گرفته شده است. ما برخی از موارد مورد علاقه اخیر سلامتی را انتخاب کردیم که با معیارهای جوراب ساق بلند مطابقت دارند: همه چیز در اینجا از نظر فیزیکی کوچک است، کمتر از 100 دلار، و مطمئناً راضی است. توصیه ما؟ چندتایی بگیر

کیکی کوروشتز - مدیر ارشد سلامت

کیکی کوروشتز

مدیر ارشد سلامت

  1. “خوب، پس، این ویبراتور به سبک کف دستی مورد علاقه من است. بسیار نرم و خمیده ترین چیزی است که من امتحان کردم. اگر به دنبال ویبراتوری هستید که در کف دست شما قرار گیرد اما احساس لرزش فوق العاده شدید در دست خود را دوست ندارید، گزینه بسیار خوبی است. و با این حال به اندازه کافی قوی است. دارای پنج شدت مختلف و پنج الگوی مختلف است. ضد آب و قابل شارژ است. اگر می‌توانستم با یک سورتمه پرواز کنم و یکی را در جوراب‌های دوستانم بیندازم، می‌دانی که این کار را خواهم کرد.»

  2. Dame Products Pom Vibrator goop، 95 دلار

    محصولات Dame
    ویبراتور پوم
    گوپ، 95 دلار

    اکنون خرید کنید

  1. تنها چیزی که در goop.com بیش از ویبراتورها در مورد آن نوشته‌ام، وسواس عمیق من در مراقبت از دهان و کوکوفلوس است. من چندین سال گذشته به مردم Cocofloss داده ام. اما اکنون، یک گزینه اضافی برای علاقه مندان به مراقبت از دهان: UMA برخی از بهترین محصولات زیبایی و سلامتی را تولید می کند، و ما درمان روغن کشی آن را در این فصل در مغازه داریم. روغن کشی یک تمرین مراقبت از دهان آیورودا است که مشابه استفاده از دهانشویه است، البته به جز بهتر است. پس از مسواک زدن، یک قاشق روغن بردارید و در حالی که لباس می پوشید و مراقبت از پوست خود را انجام می دهید، آن را دور دهان خود بچرخانید. این یک ترکیب نعناعی از کنجد و روغن نارگیل، به علاوه چریش، میخک و زردچوبه است.

  2. کیت کشش روغن سم زدایی خالص اوما، 36 دلار

    AN
    کیت کشیدن روغن سم زدایی خالص
    گوپ، 36 دلار

    اکنون خرید کنید

کلی مارتین - دستیار ویراستار

کلی مارتین

ویرایشگر وابسته

  1. «افراد زیادی در زندگی من هستند که نمی دانند آشواگاندا چیست. و من فکر می کنم که شکلات های Focus از FX ممکن است مقدمه مناسبی باشد. آنها با 300 میلی گرم عصاره آشواگاندا فرموله شده اند که از تمرکز ذهنی و پاسخ بدن به استرس پشتیبانی می کند. همه در حال گرفتن یک جعبه هستند، اما من به خصوص برای دادن یک جعبه به هم اتاقی ام هیجان زده هستم. من کل قفسه آشپزخانه را با تمام گیاهان، چای ها و تنتورهایم بلعیده ام، و این پیشنهاد (خوشمزه) من برای آوردن او به کشتی است.»*

  2. FX Chocolate FX Focus goop، 40 دلار

    شکلات FX
    فوکوس FX
    گوپ، 40 دلار

    اکنون خرید کنید

  1. «من در روزهای تعطیل به همه شمع می دادم. اما چند سال پیش، بعد از یک مهمانی فیل سفید که همه یک شمع آوردند – خنده‌دار بود – من باید این را با هم مخلوط کنم. این روزها به جای آن عود تهیه می کنم. این عامل گرم و دنج را که همه دوست دارند حفظ می کند و بوی عالی نیز دارد. بسته به اینکه برای چه کسی خرید می کنم، آن را با یک جا بخور زیبا یا یک عرشه تاروت جفت می کنم.

  2. Cinnamon Projects 4PM Incense goop، 30 دلار

    پروژه های دارچین
    ساعت 4 عصر بخور
    گوپ، 30 دلار

    اکنون خرید کنید

گردا اندمن - مدیر ارشد علم و پژوهش

گردا اندمن

مدیر ارشد علوم و تحقیقات

  1. Nerd Alert یکی از محصولات goop مورد علاقه من است. این وظیفه سه گانه را انجام می دهد: این کمک من بعد از ناهار برای تمرکز آرام بر روی کار، یک کافه خوش طعم و هدیه من است. این ترکیب با کافئین و L-theanine – یک اسید آمینه موجود در چای – ساخته شده است و این ترکیب بهتر از کافئین به تنهایی است.

  2. goop Wellness Nerd Alert goop، 30 دلار برای 30/55 دلار برای 60

    گوپ سلامتی
    Nerd Alert
    گوپ، 30 دلار برای 30/55 دلار برای 60

    اکنون خرید کنید

  1. دانه های گوش مرز بین تندرستی و مد را محو می کنند و بسیار سرگرم کننده هستند. این دانه های طلا و مروارید خود چسبنده هستند که باعث می شود به راحتی روی نقاط طب فشاری گوش قرار گیرند. این کیت همراه با راهنمای ده نقطه رایج طب فشاری طب سنتی چینی است، بنابراین می‌توانید ماجراجویی خود را انتخاب کنید. و دانه های مروارید خود را به سبکی جدی وامی دارد. جکی کندی به بهترین وجه گفت: “مرواریدها همیشه مناسب هستند.”

  2. WTHN Pearl Ear Seeds goop، 45 دلار

    WTHN
    کیت دانه گوش مروارید
    گوپ، 45 دلار

    اکنون خرید کنید

جسی جفری - سردبیر ارشد

جسی جفری

سردبیر ارشد

  1. من در مورد این اسپری ویتامین D تقریباً به همان اندازه صحبت می کنم که کیکی در مورد Cocofloss صحبت می کند. تقریباً چهار برابر مقدار توصیه شده روزانه ویتامین D را فراهم می کند. این ویتامین در یک بطری شیک عرضه می شود. طعم خوبی دارد و مرکبات کمرنگی دارد. و ویتامین D عملکرد سالم سیستم ایمنی را تقویت می کند، از جذب کلسیم و فسفر حمایت می کند و به حفظ استخوان ها و دندان های سالم کمک می کند. چه هدیه ای بهتر از این؟»*

  2. اسپری ویتامین D Nue Co، 25 دلار

    شرکت نو
    اسپری ویتامین D
    گوپ، 25 دلار

    اکنون خرید کنید

  1. “من از طرفداران بزرگ این جویدن های خواب هستم که قطعا نام خود را به دست آورده اند. داستان واقعی: زمانی که تیم علمی و تحقیقاتی ما برای اولین بار آنها را توسعه می‌داد، من پیشنهاد کردم که نیمی از یکی را در دفتر امتحان کنم. (چرا؟ هیچ نظری ندارم.) یک ساعت بعد مجبور شدم با لیفت به خانه بروم زیرا پشت میز کارم خوابم می برد. اونا خیلی خوبن دستور العمل من برای یک تجربه خوب جویدن این است که فقط یک عدد را مصرف کنید، آن را قبل از ساعت 10 شب انجام دهید و با الکل مخلوط نکنید. آخرین دوستی که به این جویدن ها هدیه دادم آنها را “آغوش گرم” نامید، که دقیقاً درست است.

  2. goop Wellness Knock Me Out goop، 30 دلار برای 30/55 دلار برای 60

    گوپ سلامتی
    من را ناک اوت کن
    گوپ، 30 دلار برای 30/55 دلار برای 60

    اکنون خرید کنید

دنیس جان - ویراستار ارشد علوم

دنیز جان

سردبیر ارشد علوم

  1. چای رویبوس چای گیاهی مورد علاقه من است. وقتی برای مزه کردن آن وقت می گذارم، دستانم را دور لیوان می پیچم، اجازه می دهم بخار روی صورتم جاری شود و در حالی که درست زیر زبانم سوخته است، جرعه جرعه می نوشم. من دوست دارم شیر جو دوسر کف کرده را با عسل هم اضافه کنم. چای گیاهی Equitea یک ترکیب آرامش بخش از رویبوس قرمز، دارچین، میخک، فلفل دلمه ای، هل و جوز هندی است.

  2. Equitea Comfort ترکیبی چای گیاهی، 14 دلار

    Equitea
    ترکیب چای گیاهی Comfort
    گوپ، 14 دلار

    اکنون خرید کنید

  1. سال‌ها از زمانی که در آزمایشگاه کار می‌کردم می‌گذرد، اما در قلبم هنوز یک آزمایش‌گر هستم. اخیراً روغن‌های ضروری را آزمایش کرده‌ام تا ببینم کدام یک را بیشتر دوست دارم. خوشبختانه، من مجبور نیستم برای این آزمایش ها روش بنویسم. در عوض، من در اطراف بازی می‌کنم تا بفهمم کدام یک با انرژی من بهتر حال می‌کنند. مرهم قلب Daughter Alchemy بوی شگفت انگیزی دارد و در یک بطری زیبا با اپلیکاتور رولی عرضه می شود. هر زمان که نیاز دارم شفقت به خود را تقویت کنم، که اساساً همیشه وجود دارد، راحت است.»

  2. Daughter Alchemy Heart Salve goop، 98 دلار

    کیمیاگری دختر
    مرهم قلب
    گوپ، 98 دلار

    اکنون خرید کنید

راهنمای هدیه سلامتی

*این اظهارات توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است. این محصولات برای تشخیص، درمان، درمان یا پیشگیری از هر بیماری در نظر گرفته نشده اند.