بازسازی پوست پاییزی با سبک زندگی گورو دنیز واسی

قهرمان

دنیس واسی منتظر سال جدید نیست تا روال پوست خود را تغییر دهد. بازیگر ، تأثیرگذار و بنیانگذار وب سایت شیوه زندگی maed تأکید می کند که زمان بازگشت به مدرسه زمان بهتری است. “من تابستان خود را با لذت در ایتالیا گذراندم ، بنابراین می پرم به زیبایی ، سلامتی و مراقبت از خود برای پاییز بازگردید ، “او می گوید. “من هیجان زده ام که کارهای روزمره جدید را بررسی کنم ، سم زدایی کنم ، و پوستم را تغذیه کنم و برای ماههای سردتر و سخت تر آماده کنم.” واسی ، علاقه اش به زیبایی پاک در سنین پایین هنگامی که مادربزرگش را در بررسی کرم های ضد آفتاب معدنی و مارک های طبیعی آرایش تماشا می کرد ، شروع کرد ، او به عنوان یک چالش پنج هفته ای با آموزش های زیبایی مرحله به مرحله ، همراه با پیروانش در maed بازنشانی می کند. پرسش و پاسخ ، و موارد دیگر. در اینجا ، از دستگاه های پیشرفته و لایه بردارهای قوی گرفته تا رنگ موی ضروری و راز موی جدید ، ملزومات ریست شخصی واسی برای پاییز است.

سبک زندگی گورو دنیز

ملزومات تغذیه کننده پوست

  1. goop Beauty GOOPGLOW Morning Skin Superpowder ، goop ، 60 دلار/55 دلار با اشتراک

    goop Beauty
    صبح GOOPGLOW
    ابرقدرت پوست

    goop ، 60 دلار/55 دلار با اشتراک

    خرید کن

    من سعی می کنم روزانه شصت و چهار تا هشتاد اونس آب بنوشم-خوردن آن برای من آسان نیست ، اما پودر مرکبات گوپه از محبوبیت طولانی مدت من است. طعم فوق العاده ای دارد ، و من دوست دارم که با آنتی اکسیدان های تغذیه کننده پوست ساخته شده باشد.*

  2. پاک کننده روغن قارچ شیری KORA Organics ، goop ، 40 دلار

    KORA Organics
    قارچ شیری
    پاک کننده روغن

    خنده ، 40 دلار

    خرید کن

    این پاک کننده روغن فوق العاده است ، به خصوص اگر من تمام روز عکاسی می کنم. من آن را تکان می دهم و از یک روغن به یک شیر خامه ای تبدیل می شود که به راحتی آرایش من را از بین می برد بدون این که پوستم را از بین ببرد یا باقی مانده ای باقی بماند.

  3. goop Beauty GOOPGLOW Microderm Instant Glow Exfoliator ، goop ، 125 دلار/112 دلار با اشتراک

    goop Beauty
    GOOPGLOW میکرودرم
    لایه بردار فوری براق کننده

    goop ، 125 دلار/112 دلار با اشتراک

    خرید کن

    وقتی پوست من کدر است و نیاز به پیک من دارد ، از لایه بردار GOOPGLOW Microderm استفاده می کنم. من آن را به همه پیشنهاد میکنم. این یک لایه برداری فیزیکی ملایم به پوست من می دهد و بدون آنکه به سد پوستی من آسیب برساند یا باعث ایجاد جوش شود ، درخشندگی فوری را برای من به همراه می آورد.

  4. Zitsticka KILLA Kit ، goop ، 29 دلار

    ZitSticka
    کیت KILLA
    خنده ، 29 دلار

    خرید کن

    این برچسب های درمان موضعی عبارتند از: بایدبه آنها من را از اشتباه نهایی باز می دارند – انتخاب پوست من! (من در خط خروج مدرسه با بی تفاوتی با این تکه های کوچک شفاف روی صورتم حاضر می شوم.)

سرم مو ابریشمی

  1. من سرم موی جدید goop را آزمایش کرده و دوستش دارم. این یک مرحله پیش از شامپو است: من موهایم را به شش قسمت تقسیم می کنم ، روغن کف دستم را گرم می کنم ، آن را به طور مساوی به هر قسمت از ریشه تا انتها بمالم ، سپس بافته می کنم. بعد از بیست دقیقه یا بیشتر ، موهایم را با آب گرم شستشو می دهم ، سپس شامپو و حالت می دهم. این به رطوبت کمک می کند و به موهای من درخشش باورنکردنی می بخشد.

  2. goop Beauty GOOPGLOW Restore + Shine Hair Serum ، goop ، 48 دلار/44 دلار با اشتراک

    goop Beauty
    بازیابی GOOPGLOW
    + سرم موهای براق

    goop ، 48 دلار/44 دلار با اشتراک

    خرید کن

درخشندگی بدن-آرامش بخش

  1. goop Beauty G.Day Black Pepper + Rose Hip Energy Body Body، goop ، 60 دلار

    goop Beauty
    G.Day Black
    فلفل + گلاب
    روغن بدن انرژی

    خنده ، 60 دلار

    خرید کن

    با نزدیک شدن به زمستان ، من مشتاق دوش آب گرم تر هستم و روغن بدن گوسفند را به روال بدنم اضافه می کنم. این روغن جذب سریع و آبرسانی دارد و رایحه فلفل سیاه هندی نشاط آور است.

  2. goop Beauty G.Tox Ultimate Dry Brush ، goop ، 20 دلار

    goop Beauty
    G.Tox Ultimate
    برس خشک

    خفن ، 20 دلار

    خرید کن

    من هر روز پنج دقیقه قبل از پرش کردن زیر دوش ، مسواک را خشک می کنم. برس خشک goop کمال مویی است و تا حد زیادی مورد علاقه من است. موهای طبیعی آنقدر محکم هستند که بدن مرده شما را از شر پوست مرده خلاص می کنند اما نه آنقدر محکم که باعث آسیب شود.

ابزارهای تقویت پوست MIRACLE

  1. Wildling Facial Gua Sha Empress Collection ، goop ، 129 دلار

    وحشی
    مجموعه چهره گوآشا امپراطورس
    گوپ ، 129 دلار

    خرید کن

    من حداقل سه تا پنج بار در هفته ماساژ گوآشا انجام می دهم. این یک درمان چینی باستانی است که به خنثی سازی و مجسمه سازی کمک می کند ، و به نظر من مسخره کننده آرامش بخش است – بسیار خوب است. من ابزار موجود در این کیت را دوست دارم زیرا به خوبی با فرم صورت شما هماهنگ است. استفاده از آن آسان و همه کاره است.

  2. دکتر دنیس گروس DRx SpectraLite FaceWare Pro ، goop ، 435 دلار

    دکتر دنیس گروس
    DRx SpectraLite FaceWare Pro
    گوپ ، 435 دلار

    خرید کن

    من متعصب ابزارهای فناوری زیبایی هستم و این یکی ارزش سرمایه گذاری دارد. اگر به طور مداوم استفاده شود ، می بینم که نور درمانی LED (این چراغ LED قرمز و آبی دارد) به پوست من کمک می کند تا شفاف و محکم بماند.

اعتبار اضافی: POP از رنگ برای سقوط

من جیر لب وستمن آتلیه خود را گرامی می دارم. دارای چهار رنگ لب تغذیه کننده در یک کامپکت فوق العاده شیک – تقریباً شما می خواهم برای بیرون کشیدن مجدد من در اصل آن را خریدم زیرا عاشق رنگهای روشن گوجه فرنگی و قرمز آجری بودم ، اما گل رز غبارآلود اخیراً رنگ مورد علاقه من بوده است. گاهی از برس لب استفاده می کنم و گاهی کمی با انگشت کمی رنگ را مستقیماً روی لبم می زنم. این یک محصول لب آسان ، با کیفیت بالا و بدون سر و صدا-100 درصد ارزش آن را دارد!

  1. جیر لب وستمن آتلیه ، گوپ ، 85 دلار

    آتلیه وستمن
    لب جیر
    خنده ، 85 دلار

    خرید کن

  2. برس لب آتلیه وستمن ، گوپ ، 38 دلار

    آتلیه وستمن
    برس لب
    گپ ، 38 دلار

    خرید کن


*این اظهارات توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است. این محصول برای تشخیص ، درمان ، درمان یا پیشگیری از هر گونه بیماری در نظر گرفته نشده است.