برنامه انعطاف پذیر یک متخصص تغذیه برای پخت و پز هفتگی

میز با مواد پخت و پز

آشپزی همه گیر با درس هایی در مورد تکیه بر انبار ، ریختن در مواقعی که مواد لازم را ندارید ، و کشیدن آنچه لازم است تا بین سفرهای خرید دوام بیاورد. در حال حاضر ، با ورود بسیاری از افراد به مرحله ترکیبی زندگی همه گیر – با برخی از اعضای خانواده که کار می کنند یا از راه دور آموزش می بینند ، شخصاً به دفتر یا مدرسه مراجعه می کنند یا ترکیبی از این دو – ما برخی از استراتژی های به روز و انعطاف پذیر را برای وعده های غذایی بسته بندی شده و آماده آماده می کنیم. به

مایا فلر ، MS ، RD ، متخصص تغذیه ، مادر و همسر مستقر در نیویورک ، آنچه را که برای برنامه ریزی برای نیازهای متنوع یک خانواده کامل لازم است به دست می آورد. او می گوید: “این بازگشت به عقب نیاز به برنامه ریزی دقیق ، فکر و قصد در زمان غذا دارد.” توصیه او ، مانند همیشه ، برای بسیاری از خانواده ها و برنامه ها هوشمندانه ، عملی و قابل اجرا است: “تنها چیزی که نیاز دارید ، چند ابزار صرفه جویی در وقت ، یک انبار و یخچال و غذاهای تا حدی آماده شده برای ساده سازی آماده سازی غذا است.”

ابزارهای مورد علاقه مایا

  1. سرخ کن هوا نینجا فودی

    سرخ کن هوا نینجا فودی

    “این سرخ کن هوا دارای یک کوره و یک سرخ کن هوا است که برای سبزیجات و پروتئین های حیوانی عالی است. این محصول از بازار کشاورزان را به غذاهای ترد ، کبابی یا پخته تبدیل می کند. استفاده از آن بسیار ساده است و دارای راهنمای آشپزی است ، بنابراین غذاها در کمال کامل پخته می شوند. ”

    نینجا فودی 5 در 1، آمازون ، 200 دلار

  2. قابلمه فوری

    قابلمه فوری

    لوبیا خشک یکی از مواد اصلی در خانه من است: آنها خوشمزه هستند و منبع عالی پروتئین ها ، ویتامین ها و مواد معدنی گیاهی هستند. با عملکردها و تنظیمات زیاد این قابلمه ، من می توانم دسته ای از لوبیا ، سوپ ، خورشت و حتی دسر را با حداقل تلاش آماده کنم. ”

    Instant Pot Duo 7-in-1، آمازون ، 89 دلار

  3. نان ساز CRUXGG BRED

    نان ساز CRUXGG BRED

    “در دوران تعطیلی ، مانند سایر نقاط کشور ، ما واقعاً به تهیه خمیر ترش روی آوردیم. من عاشق این نان ساز شدم زیرا می توانستم همه مواد را داخل آن بریزم و یک ساعت بعد به یک نان تازه برگردم. من با دانه ها و مواد تشکیل دهنده بازی می کردم و ترکیبات فوق العاده ای به دست می آوردم ، مانند نان چند دانه با زغال اخته خشک شده یا نان با گردو. ”

    نان ساز CRUXGG BRED 2LB، ویلیامز سونوما ، 170 دلار

  4. اجتناب از چاقوها

    اجتناب از چاقوها

    “داشتن یک چاقوی خوب به شما امکان می دهد با سهولت و دقت برش دهید ، خرد کنید و تاس کنید. به عنوان یک RD ، می دانم که از بیماران خود می خواهم زمان بیشتری را در آشپزخانه بگذرانند. اگر آنها قصد انجام این کار را دارند ، به ابزارهایی نیاز دارند که آن را به یک تجربه سرشار از لذت تبدیل کند تا احتمالاً آن را ادامه دهند. دسته های چاقو بسیار زیبا کار می کنند و بسیار عالی ساخته شده اند. ”

    ست استارت 3 تکه کلاسیک کارد و چنگال را دوری کنید، آمازون ، 325 دلار

  5. فیلتر آب برکی بزرگ

    فیلتر آب برکی بزرگ

    “اغلب ما به غذاهایی که می خوریم فکر می کنیم اما آب را فراموش می کنیم. این بخشی جدایی ناپذیر از سلامتی است زیرا هیدراتاسیون مناسب برای هر سیستم بدن ضروری است. فیلتر برکی من آب تمیز و خوشمزه ای را برای خانواده ام فراهم می کند. ” [Editor’s note: Berkeys are a goop favorite, too.]

    فیلتر آب برکی بزرگ، فیلترهای برکی ، 317 دلار

یک شکارخانه معتبر

اگر انبار و یخچال شما دارای ترکیبی از غذاهای اصلی قابل اعتماد و همه کاره است ، می توانید غذاهای خوشمزه را به راحتی تهیه کنید. فلر اغلب از فرمول های دستور العمل بدون دستور العمل استفاده می کند تا بتواند به راحتی با هر چیزی که در دست دارد کار کند تا سالادهای دلپذیر ، کاسه های دانه دار ، تاکوهای گیاهی و نان تست را تهیه کند. مواد اصلی که او همیشه در دست دارد و برخی از فرمول های زیر:

  1. قلب کنگر فرنگی

  2. آووکادو

  3. نخود یا لوبیا قرمز

  4. تخم مرغ

  5. پنیر فتا از شیر بز یا گوسفند

  6. قلب های نخل

  7. برنج

  8. مخلوط سالاد با سبزیجات مانند کبابی ، رادیکیو ، کلم پیچ و کاهو بچه

  9. هویج خرد شده

  10. سس ها را از Haven’s Kitchen و Egunsi Foods بجوشانید

  11. نان جوانه زده

  12. تخمه آفتابگردان و کدو تنبل

  13. ساردین کنسرو شده در روغن زیتون

  14. نان ذرت مکزیکی

  1. رفتن به سالاد

  2. لوبیا + سبزی + دانه + پنیر

  3. کاسه دانه آسان

  4. سبزیجات بو داده + سس پخته + برنج

  5. تاکوهای سریع

  6. تورتیلا + تخم مرغ + سبزیجات + آووکادو

  7. نان تست بارگیری

  8. نان تست جوانه زده + جوانه یا گیاهان دارویی + ماهی کنسرو شده

غذاهای نیمه آماده

آماده سازی غذا می تواند بسیار مفید باشد ، اما به تلاش زیادی نیاز دارد و اگر برنامه ها یا روحیات شما تغییر کند ، همیشه اتاق تکان خوردن را ترک نمی کند. به همین دلیل فلر آماده سازی جزئی را به وعده های غذایی کامل ترجیح می دهد. او آن را به عنوان یک کیت برای زنده ماندن تصور می کند – با چند عنصر مهم برای پخت و پز راحت تر و خوشمزه تر: یک سس سالاد ، یک خورش یا قابلمه لوبیا ، و یک سینی سبزیجات (یا خام برای میان وعده یا کباب برای افزودن به کاسه و سالاد)

ایده های آماده سازی غذا از بایگانی دستور العمل goop:

پانسمان ماست-تاهینی

پانسمان ماست-تاهینی

قطعاً ارزش افزودن به کارنامه خود را دارد.

پانسمان هویج و زنجبیل

پانسمان هویج و زنجبیل

آن را روی سالاد بریزید یا به عنوان شام میل کنید – این می تواند بچه ها را وادار به خوردن سبزیجات کند.

لوبیا خورش با کلم و اسکارول

لوبیا خورش با کلم و اسکارول

به نظر می رسد سوپ های دلپذیر همیشه طعم روز دوم را بهتر می کنند.

خورش مرغ دلپذیر سوفریتو

خورش سوفریتو مرغ

این سوپ یک ریف روی سانچوکو است ، یک سوپ اصلی که تقریباً در هر آشپزخانه آمریکای لاتین تهیه می شود. نسخه های بی شماری از آن وجود دارد – ما سبک و مملو از سبزیجات هستیم.

سبزیجات زمستانی بو داده افرا دیژون

سبزیجات زمستانی بو داده افرا-دیژون

مطمئناً می توانید سبزیجات را با روغن زیتون و نمک تفت دهید ، اما شربت افرا و دیژون مقدار زیادی به آن اضافه می کنند.

کاسه های سبزیجات سرخ شده بادام زمینی را پرتاب کنید

کاسه های سبزیجات سرخ شده بادام زمینی بریزید

ساده ، پر و پر از تن سبزیجات و نخود.


امیدواریم از محصولات توصیه شده در اینجا لذت ببرید. هدف ما این است که فقط چیزهایی را که دوست داریم و فکر می کنیم شما نیز دوست دارید پیشنهاد دهیم. ما همچنین شفافیت را دوست داریم ، بنابراین ، افشای کامل: در صورت خرید از طریق پیوندهای خارجی این صفحه (از جمله پیوندهای آمازون) ، ممکن است سهم فروش یا سایر غرامت ها را جمع آوری کنیم.