بهترین بستنی های بدون لبنیات

قهرمان

ما در یک تور طولانی مدت از راهروهای غذایی جایگزین برای انواع نیازهای غذایی و ترجیحات طعمی بوده ایم. با ماکارونی بدون گلوتن، پنیر وگان، گوشت آلت و چیپس، وقت آن رسیده بود که بستنی‌ها را در فریزر قرار دهیم. ما ده ها بستنی بدون لبنیات را امتحان کردیم و آن را به دوازده مورد دلخواه خود کاهش دادیم. این‌ها افزودنی‌هایی به چرخش دسر شما خواهند بود – برای شیک‌ها، ساندویچ‌های بستنی، و میله‌های خشک و شاید مهم‌تر از همه، برای سرو بالای تکه‌ای از پای سیب گرم.

شایان ذکر است که ما به طور خاص به دنبال بستنی کتو، پالئو یا بدون شکر نبودیم. شیمی بستنی بدون لبنیات (یا “دسر یخ زده” همانطور که FDA نیاز به برچسب زدن آن دارد) چالش برانگیز است. حذف لبنیات بر طعم، بافت، حس دهان و نحوه یخ زدن دسر تأثیر می گذارد. تمرکز ما صرفاً روی جایگزینی لبنیات و زرده تخم مرغ بود که در بستنی های بر پایه کاستارد رایج است. بسیاری از انتخاب های اینجا شامل شکر معمولی، به تنهایی یا در ترکیب با برخی از جایگزین ها است. آنها همچنین ممکن است شامل چند افزودنی باشند. معمولاً ما در اردوگاه “هرچه مواد کمتر، بهتر” هستیم. اما در این مورد، آدامس‌ها و شربت‌های گیاهی از موادی مانند تاپیوکا و برنج قهوه‌ای به‌عنوان امولسیفایر یا تثبیت‌کننده عمل می‌کنند و ضخامت و ویسکوزیته بسیار مورد نیاز را به پایه‌های بدون لبنیات می‌دهند که در غیر این صورت روی کام شما نازک و یخ زده می‌شوند. با توجه به اینکه بستنی یک خوراکی است و درست کردن آن بدون لبنیات یک شاهکار است، ما با این معامله خوب هستیم.

بستنی های بر پایه جو دوسر

شیر جو دو سر بسیاری از علاقه مندان به محصولات غیر لبنی را به خود جلب کرده است. از شیر بادام غنی تر است و طعم خنثی تری نسبت به شیر نارگیل دارد. که آن را برای استفاده روزمره همه کاره و رقیب مخصوصاً عالی برای بستنی می کند.

  1. وانیل یولاف

    وانیل یولاف

    کرمی و فوق العاده سبک. تقریباً مطبوع، با طعم خوب و قوی وانیلی. روکش تمیزی دارد و روی کام شما باقی نمی ماند. حتی اگر اهل بستنی وانیلی نیستید، خوشحال خواهید شد که چیز خنثی‌تری برای کیک‌های گرم، کرامبل، چیپس و گالت داشته باشید.

  2. ون لیوون شیر یولاف وگان تکه شکر قهوه ای

    ون لیوون وگان
    شیر یولاف قهوه ای
    تکه قند

    بستنی صاف، خامه‌ای و قهوه‌ای شکری با خوشه‌های کوکی، جو، و براونی. مانند بسیاری از این بستنی ها، ترکیبات کمی پایه آن را تشکیل می دهد، اما جو دوسر ابتدا در لیست قرار گرفت و طعم آن خنثی تر از نارگیل است.

  3. سیاره جو دوسر قهوه فاج چرخش

    قهوه جو سیاره
    فاج چرخش

    این بهترین بافت شیر ​​جو دوسری را داشت که امتحان کردیم – درست بین غلیظ و سبک. همچنین قیمت آن نسبت به بسیاری از بستنی هایی که ما امتحان کردیم، در دسترس تر است. کمی شیرین تر از آنچه ما دوست داشتیم کج شد، اما در نهایت بستنی است.

بستنی های روغنی

ما می دانیم که این چقدر عجیب به نظر می رسد، اما در صورت عدم وجود چربی در لبنیات، بستنی ها برای خامه شدن به منبع چربی نیاز دارند. برندهای زیر به طرز هوشمندانه ای از چربی هایی که در آشپزخانه ما در چرخش منظم هستند (روغن زیتون، روغن آووکادو و روغن نارگیل) استفاده می کنند تا غنای خامه ای به بستنی های گیاهی اضافه کنند.

  1. پسته وحشی

    پسته وحشی

    ما شنیده بودیم که بستنی را با روغن زیتون فانتزی به پایان برسانیم، اما ساخت بستنی از روغن زیتون داستان دیگری است. بافت بستنی Wildgood دوست داشتنی است و طعم آن پر جنب و جوش است. پسته مورد علاقه ما بود، اما فندق شکلاتی و انبه نزدیک به آن بودند.

  2. کادو به سادگی لیمو

    کادو به سادگی لیمو

    بستنی آووکادو کادو به طرز دلپذیری سبک و بسیار مرکباتی است و هیچ اثری از طعم آووکادو ندارد. بافت کمی یخ‌تر از سایر نمونه‌هایی بود که نمونه‌برداری کردیم، اما هنوز کاملاً لذت‌بخش بود.

  3. کوکی ها و کرم ریپل

    کوکی های ریپل
    و کرم

    ما از طرفداران شیر نخود ریپل هستیم و شیفته این بودیم که ببینیم چگونه می تواند به بستنی تبدیل شود. به نظر می رسد که این برند کار محکمی انجام داده است و بر روی روغن نارگیل به عنوان ماده اصلی برای دستیابی به بافت خامه ای تکیه کرده است. (این شامل مقداری پروتئین نخود نیز می باشد.) به طور کلی، ترکیب بستنی صاف ابریشمی و تکه های کوکی یک پیروزی آسان بود.

بستنی های بر پایه نارگیل

شیر نارگیل چربی بیشتری نسبت به شیر کامل دارد، بنابراین تعجبی ندارد که بستنی عالی درست می کند. اما در حالی که دسرهای با طعم نارگیل اغلب خوشمزه هستند، این طعم برجسته همیشه با دیگران خوب بازی نمی کند. به طور کلی، ما به طعم‌هایی که مکمل نارگیل هستند پایبند هستیم و این سه برند ترکیب‌های خوبی ایجاد کردند.

  1. شکلات تیره نارگیلی بلیس

    نارگیل بلیس
    شکلات تلخ

    Coconut Bliss مدت زیادی است که وجود داشته است، اما ممکن است پس از تغییر نام تجاری اخیر، آن را نشناسید. طعم بستنی هنوز هم عالی است. غلیظ و خامه ای است و تلخی شکلات تلخ شیرینی طبیعی نارگیل را به خوبی متعادل می کند. این طعم نارگیل دارد، بنابراین در هنگام انتخاب یک پیمانه به این فکر کنید که چه طعم هایی با نارگیل دوست دارید.

  2. کرم لوبیا وانیلی سان اسکوپ

    سان اسکوپ وانیل
    کرم لوبیا

    آیا می دانید وقتی بستنی تقریباً جویدنی است، اما به روشی خوب؟ تقریبا شبیه فاج. در بستنی‌های بدون لبنیات نادر است، اما Sunscoop آن را دارد. احتمالاً به این دلیل است که به جای شلاق زدن، آن را به هم زده اند و از هوای بیش از حد آن جلوگیری می کند. کوچکترین طعم نارگیلی دارد و خیلی شیرین نیست.

  3. هیچ چیز مو نعنا چیپ

    هیچ چیز مو نعنا چیپ

    این یکی به طور قابل توجهی سبک تر با بافت تقریبا کرکی است. این بستنی شیر نارگیل کم‌رنگ‌ترین نوع بستنی است، که جفت شدن آن را با طعم‌های مختلف آسان می‌کند. تراشه نعناع به خصوص خوشمزه است، با طعم نعناع خنک کننده قوی.

بستنی های بادام

در حالی که شیر بادام می تواند جایگزین مناسبی برای شیر کامل در کافی شاپ باشد، کمبود چربی در شیر بادام یک نقطه ضعف در بخش بستنی است. اکثر گزینه های بادام که امتحان کردیم طعم نازک و یخی داشتند. فقط یک مورد وجود دارد که ما توصیه می کنیم.

  1. بن و جری نتفلیکس و چیلد

  2. بن و جری نتفلیکس و چیلد

    هیچ کس مانند بن و جری با بستنی تقریباً بیش از حد بسیار خوب بارگیری نمی کند. پایه بادام خامه ای است، و مخلوط های کلفت مانند همیشه سخاوتمندانه هستند. چندین طعم منحصراً بدون لبنیات به همراه برخی از نسخه های بدون لبنیات محبوب ترین پیت وجود دارد. ما عاشق نتفلیکس و چیللد بدون لبنیات بودیم. (و اگر این نام شما را تحت تأثیر قرار داده است، در حین پخش یک قسمت از اپیزودهای خود روی مبل خمیده لذت ببرید. سکس، عشق و گوپ.)

آنهایی که کمترین مواد را دارند

همانطور که گفتیم، تهیه بستنی بدون لبنیات بدون کمک تثبیت کننده ها، امولسیفایرها یا شربت ها یک چالش جدی است. این بستنی ها مواد بسیار کمی دارند و در عین حال بسیار مناسب هستند.

  1. شرکت میوه منجمد شکلات

    شرکت میوه منجمد شکلات

    فقط از سه ماده تشکیل شده است: خرما، شیر نارگیل و پودر کاکائو. سبک و تقریباً با طراوت است – و به اندازه کافی شیرین است.

  2. The Coconut Cult Bean Gelato

    فرقه نارگیل
    ژلاتوی لوبیا وانیلی

    فرقه نارگیل طرفداران وفادار دارد. این منبع اصلی ما برای همه چیزهای تخمیر نارگیل است. ما اخیراً متوجه ژلاتوی وانیلی این برند در Erewhon شدیم و شیفته آن شدیم. مواد تشکیل دهنده فقط نارگیل (در اشکال مختلف آن مانند آب نارگیل، کرم نارگیل و غیره)، پروبیوتیک ها، نمک دریایی هیمالیا و وانیل است. خیلی ساده و به طرز تکان دهنده ای خوب است. ممکن است در زمانی که این مطلب را می خوانید کمبودی وجود داشته باشد—اگر چنین است، می توانید اینستاگرام Coconut Cult را برای به روز رسانی و زمان تحویل بررسی کنید.