دارای توان 2400 وات از دو سری تشکیل شده است که یکی شانه شده است. قبل از اینکه موهایتان را خشک کنید مطمئن شوید که موهایتان مرطوب است. ماسک مو یا کرم مو را می توان در خارج از حمام استفاده کرد. موها را از فاصله 30 سانتی متری سشوار خشک کنید زیرا نزدیکی سشوار به ریشه مو آسیب می رساند. سشوار کردن ماسک مو یا کرم مو به آن اجازه می دهد تا در مو نفوذ کرده و آن را زیباتر نشان دهد. مطمئن شوید که موهای خود را با برس های بزرگ و گرد سشوار خشک کنید، که می تواند در برابر دمای بالا مقاومت کند و ظاهر طبیعی تری به موهای شما بدهد.

دیفیوزر ممکن است بهترین گزینه برای خشک کردن و حالت دادن به مو نباشد، اما می تواند بافت و حجم زیادی به موها اضافه کند. سرعت باد و گرمای زیاد می تواند به راحتی به موهای حساس و صاف آسیب برساند. برای موهای حساس به دنبال مدل هایی باشید که کمترین آسیب را داشته باشند. وقتی صحبت از افرادی با موهای شکننده و حساس می شود، سشوارهای سنگ تورمالین اغلب بهترین انتخاب هستند. با استفاده از فناوری تورمالین، گرما به روشی ملایم و ثابت که روی موها ملایم است، تولید می‌شود.

سشوار 2217 پاناسونیک یکی از قوی ترین سشوارهای موجود در صنعت است. مردم به خصوص خانم ها بیشتر به زیبایی اهمیت می دهند. مو یکی از جنبه های مهم زیبایی است و حالت خوب مو می تواند به داشتن چهره ای جذاب تر کمک کند. سشوار سشوار برای آرایشگاه دارای موتور AC قدرتمند است و به هر خانمی صرف نظر از مدل موی او توصیه می شود زیرا این قدرت را دارد که به هر مدل مویی حجم بیشتری بدهد. در نتیجه سرعت و قدرت هوادهی بیشتر موتور این دستگاه نسبت به موتورهای DC باعث خشک شدن مو در زمان کمتری می شود.

از نظر وات، موتور سشوار با قدرت موتور آن مشخص می شود و سشوار با وات بالاتر نیز با سرعت بیشتری کار می کند. اگر سشوار ولتاژ پایینی داشته باشد خیلی مهم نیست زیرا نقطه ضعف آنها قیمت و کارایی آنهاست. اگر به دنبال بهترین سشوار برای مصارف خانگی هستید و مطمئن نیستید به چه میزان برق نیاز دارید، یک سشوار 1500 واتی برای خود تهیه کنید. بهترین سشوار برای موهای پرپشت، سشوارهایی با توان 1800 تا 2000 وات هستند. برای داشتن موهایی زیبا و بلند لطفا دستان خود را فدا نکنید.

سشوارهای صنعتی برای خشک کردن موها استفاده نمی شوند، بلکه برای مصارف صنعتی استفاده می شوند. رنگ آمیزی و رنگ آمیزی دیوارها؛سطوح خشک؛ورق های رنگ یا چسب اضافی را بلند کنید.نوار چسب؛لوله های پلاستیکی را نرم و خم کنید.حذف پوشش ها؛خلاء؛قطعات لحیم کاری؛و سشوار یونی. باد گرم تولید می کند و بار منفی روی موهای شما آزاد می کند که با بار مثبت متعادل می شود. موها پس از خشک شدن شاداب تر و براق تر می مانند و موها کم رنگ نمی شوند. سشوار بوش مدل phd5987 دارای موتور نوع DC و توان 2200 وات;قابل استفاده در منزل و آرایشگاه

با این حال توصیه می کنیم در صورت داشتن موهای نازک یا نازک از انتخاب این مدل خودداری کنید. در مقایسه با مدل های سرامیکی، این مدل ها سبک تر هستند. با وزن سبک آنها، در دست گرفتن و کار با آنها برای افرادی که موهای پر تراکم دارند راحت تر است. باید اندازه، قدرت و وزن استاندارد داشته باشد و آسایش و رضایت مصرف کنندگان را هدف قرار دهد. اگر بخواهم از استاندارد بودن آن مطمئن شوم چه سشوار بخرم؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

وزن هنگام انتخاب سشوار مهم است. موهای وز شده ممکن است برای این سشوارها مناسب نباشند، زیرا آنها حجم می دهند و موهای شما را خسته کننده و برهنه نشان می دهند. هر وسیله ای که گرما ساطع می کند، مانند سشوار و اتو، باید درجه ای از تنظیم دما داشته باشد. شاید از شما خواسته شده باشد که درجه سردی سشوار نیز مفید است؟ آیا موهایتان را در دمای سرد سشوار می کشید؟ اگر از سشوار استفاده کنید که گرمای سرد دارد، متوجه خواهید شد که مزایای آن بیشتر از آن چیزی است که در ابتدا تصور می کردید.