بهترین لوبیس تمیز و روغنهای بدن صمیمی

قهرمان

افزودن روان کننده ها و روغن ها به بازی جنسی می تواند دو کار را انجام دهد: راحت و راحت تر کردن آن.

اما مواد سختی که معمولاً در روان کننده ها یافت می شوند می توانند باعث تحریک و اثرات طولانی مدت سلامتی شوند ، که چندان راحت و لذت بخش نیست. فرج ، کلیتوریس و واژن بسیار نفوذپذیر هستند. در حالت ایده آل شما می خواهید از روغن ها و روغن های بدون پارابن ، فتالات یا سایر اختلالات غدد درون ریز استفاده کنید.

همه روغنها و روغنها در اینجا استانداردهای مواد اولیه تمیز و ایمن ما را رعایت می کنند. آنها اهداف مختلفی را انجام می دهند ، از روانکاری (با اسباب بازی های جنسی و بدون کاندوم) تا ماساژ بدن تا مراقبت از مو و پوست ولو. و آنها به خوبی به آنها خدمت می کنند. استفاده از همه آنها یک لذت مطلق است.

لوب های مناسب کاندوم و ایمن برای اسباب بازی
و سرم های جنسی

روان کننده ها و سرم های جنسی بر پایه آب و آلوئه به خوبی با کاندوم (لاتکس و پلی ایزوپرن) و انواع اسباب بازی های جنسی (بله ، سیلیکونی نیز) ترکیب می شوند. و آنها به تنهایی رضایت بخش هستند.

  1. سرم بازیگوش

    Whet ساخته شده با آلوئه ، بابونه ، جینسینگ ، علف هرز بز شاخی و عصاره دانه شاهدانه ، Whet یک سرم جنسی سبک و مبتنی بر آب است که با مواد محرک تزریق شده و بدون چسبندگی لغزش می دهد. برای اینکه بخواهید بازی کنید فقط به چند پمپ نیاز دارید.

    Fav Whet شخصی

    علاقه شخصی
    Whet گیاهی
    سرم جنسی

    گوپ ، 24 دلار

    خرید کن

  2. No-Mess Lube

    H2Oh! غلاف حاوی یک روان کننده بر پایه آب است که از عصاره دانه چیا ارگانیک تهیه شده است و آبرسانی می کند و بدون هیچ گونه بقایای چسبنده به آرامی می لغزد. شما می توانید روغن را از غلاف به صورت دستی پخش کنید ، اما این بسته پر کردن شش غلاف بهتر است با گرم کننده نبض استفاده شود.

    PULSE H2Oh!  روان کننده شخصی (پر کردن مجدد 6 بسته)

    نبض
    H2Oh! روان کننده شخصی
    (پر کردن مجدد 6 بسته)

    خنده ، 30 دلار

    خرید کن

  3. گرمکن بدون لمس

    Pulse Warmer به آرامی روغن شما را برای لذت بیشتر حسی گرم می کند. طراحی شده است تا با غلاف Pulse مانند H2Oh جفت شود! غلاف پالس روغن ماساژ روان کننده شخصی و Spoil Me Massage Oil. یکی از غلاف ها را به داخل گرمکن بریزید و بدون لمس یک تکه روغن روان کننده به شما تحویل می دهد. بطری های لغزنده لغزنده وجود ندارد که با آنها بچرخید.

    گرم کننده نبض پالس

    نبض
    گرم کننده نبض
    گوپ ، 199 دلار

    خرید کن

  4. لوبی آرامش بخش

    این روغن حاوی آلوئه ورا حاوی ویتامین E و عصاره گیاه هیبیسکوس ، چای سبز و تخمه آفتابگردان است. این فرموله شده است تا با روانکاری طبیعی واژن مطابقت داشته باشد. آرامش بخش است و به راحتی تمیز می شود.

    Organic Sliquid Natural 4.2 اونس

    لغزنده
    ارگانیک طبیعی 4.2 اونس
    خفن ، 15 دلار

    خرید کن

روغن های بدن و ماساژ

روغن های تحریک کننده بدن و ماساژ برای برانگیختن لذت جنسی و بازی های حسی عالی هستند و می توان آنها را با شریک زندگی خود و یا بدون آن شاد کرد. (شایان ذکر است یکبار دیگر توجه داشته باشید: محصولات روغنی با کاندوم و اسباب بازی های جنسی کار نمی کنند. برای این کار ، می خواهید از محصولات حاوی آب یا آلوئه استفاده کنید.)

  1. آن را گرم کنید

    اگر به دنبال گرم کردن کمی هستید ، روغن ماساژ Spoil Me روغن ابریشمی است که با پالس وارمر جفت می شود. این مخلوط روغن گیاهی-گلرنگ ، آفتابگردان ، هسته انگور و جوجوبا-میزان رطوبت مناسبی دارد بنابراین خیلی سریع به پوست نفوذ نمی کند.

    PULSE Spoil Me Massage Oil Pulse Pod

    نبض
    Spoil Me Massage Oil Pulse Pod
    خنده ، 30 دلار

    خرید کن

  2. نشاط آور

    روغن بدن آفرودیزیاک ، احساسات بازیگوش را با خود یا شریک زندگی تشویق می کند. ترکیبی از اسطوخودوس انگلیسی ، نعناع هندی و گل شمعدانی باعث ایجاد روغن آرامش بخش و در عین حال نشاط آور می شود که به بیدار شدن بدن و حواس شما کمک می کند. قطره را روی تمام بدن بپاشید و برای تجربه کامل آن را بمالید.

    روغن بدن آفرودیزیاک املاک فلامینگو

    املاک فلامینگو
    روغن بدن آفرودیزیاک
    خنده ، 52 دلار

    خرید کن

  3. ماساژ شهوانی

    مخلوط ظریف ترنج ، مریم گلی ، یلانگ یلانگ ، گل رز و یاسمن ، روغن عاشق داروخانه استان ، به هر ماساژ لحن احساسی می بخشد. ترکیبی از روغن نارگیل ، روغن تخمه آفتابگردان و ویتامین E مرطوب کننده است ، بوی شگفت انگیزی دارد و به هر لمس کیفیت ابریشمی می بخشد.

    روغن عاشق داروخانه استان

    داروخانه استان
    روغن عاشق
    خنده ، 32 دلار

    خرید کن

  4. روغن جنسی

    این روغن اتاق خواب مجلل ساخته شده از روغن نارگیل و تخمه آفتابگردان ، دارای لغزش کافی برای استفاده در سراسر بدن است. حاوی ویتامین E ، روغن گل مغربی و عصاره برگ رزماری است.

    روغن جنسی داروسازی استان

    داروخانه استان
    روغن جنسی
    خنده ، 28 دلار

    خرید کن

ولووا – پوست و
مو – روغن

روغن هایی که پوست و موی فرج شما را با ظرافت تغذیه می کنند ، چه کاملاً واکس زده باشید و چه کاملا رشد کرده باشید.

  1. مراقبت از مو

    بزرگ کردنش؟ روغن بوش با پانزده روغن ترکیب شده است تا موهای فرج و بیکینی را تقویت کند. و ترکیب اسانس آن از اسطوخودوس ، نرولی ، هلیکریسوم و یلانگ یلانگ عطری حسی به آن می بخشد. برای تغذیه و نرم شدن موها ، قطره های روغن را مستقیماً به فرج خود اضافه کنید ، همچنین می توانید از آن برای پاها و زیر بغل استفاده کنید.

    گیاهان واقعی روغن بوش

    گیاه شناسی واقعی
    روغن بوش
    خنده ، 38 دلار

    خرید کن

  2. برای Postshave-Bump-Prone

    روغن خز برای تسکین پوست و محدود کردن موهای زائد ساخته شده است. این روغن شامل هسته انگور ، جوجوبا ، مریم گلی و روغن درخت چای است. سبک است و فولیکول های مو را تغذیه می کند ، به سرعت جذب می شود و اثری باقی نمی گذارد. از آن در فرج ، خط بیکینی یا هر جایی که موهای خود را اپیلاسیون یا اصلاح می کنید (زیر بغل ، پاها ، صورت و غیره) استفاده کنید.

    روغن خز خز

    خز
    روغن خز
    گپ ، 46 دلار

    خرید کن