بهترین مدلهای کرم لایه بردار پوست از نگاه مصرفکنندگان کدامند؟

روش استفاده:1 تا 2 بار در هفته روی پوست مرطوب صورت و بدن به صورت دورانی ماساژ دهید و سپس با آب بشویید. روزانه یک بار به مدت 2 هفته و سپس 2 بار در روز تا حد قابل تحمل روی صورت استفاده کنید. از اسکرابی استفاده کنید که دارای دانه هایش خیلی درشت نباشد. این نوع پوست دارای حس کشیدگی هستش و خطوط زیادی در اون وجود داره و ممکنه در بعضی قسمت ها هم ملتهب و قرمز باشه. کاهش چشمگیری در علائم قابل رویت پیری ضمن تضمین سازگاری با هر نوع پوست با استفاده از این محصول ایجاد میشود.

همچنین اسکراب ها باعث از بین رفتن خطوط سطحی ایجاد شده بر روی پوست می شود . برای افراد دارای پوست های معمولی یا مختلط یک تا دوبار استفاده از اسکراب کافی خواهد بود. این کرم دارای خواص رطوبت رسانی بسیار بالایی بوده و خشکی پوست را کاملا از بین میبرد. معمولا پوست هایی که دارای چربی زیادی هستند دچار تجمع پوست های مرده در قسمت های صورت ، ارنج ، زانو و قوزک پا می شوند .بعد از استفاده از اسکراب ها ، جوش های سطحی پوست و پوست های مرده از بین می روند و شما احساس خنکی ، سبکی و تازگی روی پوست خود می کنید .

همانطور که گفته شد، حجم اسکراب سیگل ۵۰ میلیلیتر است و قیمت آن هم در تابستان ۱۴۰۰، در حدود ۳۰ هزار کرم لایه بردار aha 10 مدیلن حجم 50 میل تومان است. دانه های درشت باعث تخریب سلول های شاخی پوست می شود که معمولاً خراش های روی پوست ایجاد می کند که باعث ایجاد زخم های ریز روی پوست می شوند.

اسکراب باعث حذف لایه های شاخی و سلول های مرده پوست، و حذف باکتری های مضر و کاهش منافذ پوست شده و به زیبایی و سلامت پوست کمک می کند.همچنین اگر جوش سر سیاه یا جوش های زیر پوستی یا جای جوش و لک دارید ، اسکراب به مرور و در طی استفاده مداوم آنها را از بین میبرد. بنابراین اگر قصد استفاده از اسکراب را دارید، حتما در فواصل زمانی منظم از آن استفاده کنید تا تاثیر مناسب را بر پوست صورت تان بگذارد.