ترکیبات مهم در کرم ضد لک عالی کدامند؟

نوع قوی تر کرم های ضد لک غلظت هیدروکینون بالاتری دارند که میتواند تاثیر سفید کنندگی داشته باشد و پوست را یک درجه روشن تر کند البته باید دقت کنید که غلظت هیدروکینون زیر 4 درصد باشد وگرنه احتمال ایجاد سوختگی روی پوست و بیشتر شدن لک ها وجود دارد. از دیدگاه زیبایی شناسی تا زمانی که علت لکههای تیره روی پوست مشخص نشده، استفاده از کرم ضد لک قوی بی فایده است. از جمله ترکیبات موثر این کرم ها، می توان وازلین، اوره، دایمتیکون، روغن زیتون، گلیسیرین، ویتامین های A و E، عصاره آلوئه ورا و روغن هسته انگور را نام برد.

استفاده از کرم رفع التهاب نلا، با حضور ترکیبات موثر ضدعفونی و مرطوب کننده، ضمن ترمیم پوست و رفع مضرات مواد شیمیایی و شوینده ها، پوستی نرم، لطیف، شاداب و جوانی را برای شما به ارمغان آورده و به دلیل جذب سریع، هیچ لکه ای بر سطح اشیا به جا نمی گذارد. آربوتین یکی دیگر از ترکیبات مهم در کرم ضد لک عالی است که از میوه بربری (توت خرس) به دست میآید. استفاده از این محصولات یعنی یک تیر و دو نشان! حتما از یک کرم ضد آفتاب SPF 30 یا بالاتر به منظور حصول بهترین نتیجه در طول روز استفاده گردد.

بههرحال بخشی از زندگی و کار ما در روز و در ساعتی میگذرد که در معرض نور آفتاب هستیم. استفاده از مقدار مناسب نور خورشید با رعایت کردن نکاتی که میتواند ضامن سلامتی بدن باشد، یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه داشت. با سلام ، لطفا بخش مکان های فروش را از اینجا ببینید ، در غیر این صورت ، نحوه خرید از نسل زیبا را از اینجا ببینید. در ادامه مطلب با عملکرد این کرم و فواید آن آشنا خواهیم شد. مگه نباید دکتر پوست ب تایید کنه پوست و کرم هر شخص رو؟ SPF 25 موجود در این محصول از پوست در برابر اثرات مخرب UVA, UVB محافظت کرده و مانع از ایجاد جوشهای سرسیاه بر روی آن میگردد.

اگر فرصت بهرهبردن از نور خورشید در چنین ساعاتی را داشته باشید از فوایدی مثل افزایش ویتامین D، کمک به کاهش احتمالی بیماریهایی مثل فشارخون، بیماریهای قلبی، بهبود الگوی خواب، سلامت چشمها و کمک به افزایش ترشح سروتونین در مغز بهره میبرید. این معادله زمانی به هم میخورد که بیش از اندازه در معرض نور شدید آفتاب باشید یا نکات ضروری و مراقبتی از پوست خود را جدی نگیرید. لازم به ذکر است لکه های آبی، خاکستری و قهوهای از تجمع رنگدانهها در لایههای عمیق پوست حکایت دارد و ازبینرفتن این لکه ها ممکن است سالها به طول بینجامد. دانشمندان معتقدند سه نوع از رایجترین بیماریهای پوستی و سرطانی (شامل ملانوما، کارسینوم سلول بازال و کارسینوم سلول سنگفرشی) ناشی از قرارگرفتن طولانیمدت در معرض نور خورشید است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کرم ضد لک گلدن شاین لطفا از سایت ما دیدن کنید.