تنها راه داشتن صورت بدون مو، همراه داشتن ماشین اصلاح است که در هر کجا که هستید، چه در خانه و چه در سفر می توانید از آن استفاده کنید. در اینجا می خواهیم یک ماشین اصلاح کامل را به شما معرفی کنیم. ماشین اصلاح جیمی مدل IGM-805 چین است. این ماشین اصلاح با تیغه های استیل ضد زنگ در برابر رطوبت و هوا بسیار مقاوم است. تیغه اصلی آن به شما امکان می دهد موهای خود را تا 2 میلی متر کوتاه کنید.

بهتر است مردان هر روز صورت و صورت خود را بتراشند تا چهره ای بدون مو و مرتب داشته باشند. با استفاده از یک ماشین اصلاح زن قدرتمند و صفر، مو و صورت شما می تواند برای چند روز بدون مو باشد. یکی از بهترین مدل های ماشین اصلاح این شرکت، ماشین اصلاح جیمی جی ام-830 می باشد. ماشین های اصلاح GM-830 دارای تیغه های استیل ضد زنگ هستند که در برابر رطوبت و هوا بسیار مقاوم هستند. این ماشین اصلاح از یک تکنیک برش آسان استفاده می کند که موهای شما را در امتداد یک مرز خاص اصلاح می کند.

از معایب این دستگاه این است که سیم آن وصل است، بنابراین نمی توان آن را شارژ کرد. قطعات ماشین اصلاح جیمی ۸۳۰ این حال، می تواند یک نقطه قوت نیز باشد زیرا همیشه می توانید یک دستگاه کاملا شارژ شده در آرایشگاه داشته باشید. می توانید تیغه ها را بعد از هر اصلاح با برس و روغن موجود در ماشین اصلاح GM-830 به خوبی تمیز و روغن کاری کنید. مانند اکثر محصولات موزر، ماشین اصلاح سری 1400 دارای وزن بالا و قدرت موتور بالایی است. موزر 1400 بلک با رنگ مشکی براق و کتیبه موزر روی قسمت فلزی بالای بدنه که زیر آن عبارت Made in Germany درج شده است، از رقبا متمایز است.

موبر صورت GM-6025 Projimi یک انتخاب ایده آل برای اصلاح صورت و ریش و همچنین کناره های گوش و پشت گردن است. از ویژگی های این ماشین اصلاح جیمی می توان به دور موتور بالا، بدنه قوی، دست خوب، باتری قابل شارژ قدرتمند و سه شانه با سایزهای مختلف برای اصلاح اشاره کرد. پاناسونیک یکی از سه نام تجاری برتر در صنعت ماشین اصلاح برقی است و از دهه 1950 وجود داشته است. از آنجایی که پاناسونیک ماشین‌های فویل تولید می‌کند، به رقیب قابل توجهی برای Brown تبدیل شده است. تقریباً با تمام ماشین های اصلاح پاناسونیک، اصلاح با آب و صابون یا خشک امکان پذیر است.

ماشین اصلاح Geemy مدل GM-859 دارای 4 شانه در اندازه های مختلف است تا تجربه اصلاح کامل و بی نقصی را برای شما فراهم کند. علاوه بر این دستگاه اصلاح جم، تیغه را می توان با تنظیم یک اهرم تنظیم کرد که تنظیمات مورد نظر را در اندازه برش می دهد. GM-859 می تواند به صورت بی سیم و از طریق اتصال مستقیم تغذیه شود. GM-859 تنها در یک ساعت می تواند به طور کامل شارژ شود و تا 150 دقیقه دوام بیاورد. روغن مخصوص نظافت و نگهداری دستگاه در نظر گرفته شده است که علاوه بر داشتن دستگاه اصلاح دقیق و تیغه های تیز می تواند عمر دستگاه را نیز افزایش دهد.

یک ماشین اصلاح خوب برای در نظر گرفتن مدل جیمی (Gemei GM-805) است.این محصول توسط شرکت جیمی ساخته شده است. طراحی ماشین اصلاح جیمی آنقدر شیک و جالب است که هر آقایی را به سمت خود می کشاند. ماشین اصلاح جیمی مدل GM-805 دارای باتری قابل شارژ برای اصلاح سر و صورت می باشد. تیغه های ماشین اصلاح استیل از فولاد ضد زنگ ساخته شده است، ماده ای با کیفیت بالا که در برابر رطوبت مقاوم است.

همچنین، یک آداپتور نیز دارد، بنابراین می توانید مستقیماً آن را به منبع تغذیه وصل کنید. این محصول توسط برند جیمی برای استفاده از چهار شانه در سایزهای 3، 6، 9 و 12 طراحی شده است که کار با آن را بسیار راحت و لذت بخش می کند. ماشین اصلاح GM-6069 یکی دیگر از محصولات جیمی با بدنه ای شیک و ارگونومیک و طراحی زیبا می باشد. در بیشتر موارد، مردان این دستگاه را سبک وزن و کاربردی می دانند. با ماشین اصلاح جیمی می توانید به راحتی آن را از A به B حمل کنید.

تعدادی از این برندها و همچنین برندهای دیگری که در این مقاله به آنها اشاره شده است، موزر، فیلیپس، پاناسونیک، رمینگتون، براون و غیره هستند. بهترین ماشین های اصلاح را که مستر نکست بررسی کرده و به شما ارائه کرده است را در لیست زیر مشاهده خواهید کرد. در این مقاله قصد داریم تا مروری بر بهترین ماشین های اصلاح برای شما ارائه دهیم. یکی از محبوب ترین ماشین های اصلاح موجود در بازار است. ماشین اصلاح قدرتمند دارای چهار شانه در اندازه های مختلف و یک اهرم تنظیم ارتفاع تیغه است که به شما امکان می دهد به اندازه دلخواه خود برسید.