ثبت پس از زایمان برای حمایت از بهبودی مادر

در بالای چهل هفته گسترش مداوم، ترن هوایی هورمونی که او سوار آن شده است، هنوز حلقه نهایی خود را گرد نکرده است. به عبارت دیگر، تعادل روحی و جسمی نیاز به بازیابی دارد. هدف این محصولات و خدمات همین است.

زنی که از nyssa بین آینه پا استفاده می کند

این آینه هندزفری به راحتی بین پاها قرار می گیرد و دارای یک چراغ LED برای دید واضحی از فرج و واژن است که پس از تولد در حال بهبودی هستند. و مادر می تواند در آینده از آن برای خودآزمایی استفاده کند.

NYSSA VIEVISION BETWEEN LEGS MIRROR، گوپ، 64 دلار

مادران با نوزادانشان

عکس از جولیا چسکی

با در نظر گرفتن جامعیت، همدلی و علم، LOOM برنامه های مجازی جامعی را برای همه چیزهای پس از زایمان ارائه می دهد: سلامت روان، استراتژی های بهداشت خواب، بهترین شیوه های تغذیه و موارد دیگر. برنامه‌ها شامل یادگیری بر اساس تقاضا، جلسات پشتیبانی اجتماعی زنده، و منابعی برای سیستم پشتیبانی والدین جدید است.

زنی که بچه اش را در آغوش می گیرد

بچه دار شدن یک تغییر عمده در زندگی است و Major Care با ارائه فهرستی از دولاهای پس از زایمان بررسی شده برای راهنمایی مادر در تغذیه (شیر مادر، پمپاژ کردن و تغذیه با شیشه شیر)، حمایت از سلامت عاطفی او و ارائه خانواده و دوستان به او کمک می کند. با منابع این برنامه ها شامل چت هفتگی دولا، راهنمای منابع پس از زایمان و دسترسی به یک برنامه آموزشی است.

کشش زنان باردار

عکس از Origin

Origin فیزیوتراپی مجازی و حضوری (در حال حاضر فقط در لس آنجلس و سانفرانسیسکو) با هدف پرداختن به زیرمجموعه خاصی از مسائل بهداشتی ارائه می دهد. ریکاوری واژن و سزارین، دیاستاز رکتی (جدایی شکم)، گرفتگی مجاری شیر، افتادگی اندام لگن، درد کف لگن، بی اختیاری ادرار و مدفوع، رابطه جنسی دردناک، سیاتیک و موارد دیگر— این متخصصان می توانند به همه اینها کمک کنند.

آبگرم سوریا

تیم دولاهای آیورودا در سوریا اسپا یک منوی درمانی فوق‌العاده را به طور خاص برای کسانی که انتظار دارند و تازه کار والدین هستند ایجاد کرده است. علاوه بر درمان‌های داخل آبگرم، خدمات مختلف خانگی در جهت حمایت از تغذیه مناسب، مکمل‌های گیاهی مؤثر و ریکاوری فیزیکی است.

آلیسون اسوالد

آلیسون اسوالد مجموعه‌ای دیجیتالی پس از زایمان با قابلیت دنبال کردن بسیار آسان ارائه می‌کند که کمک می‌کند کف لگن و مغز مادر (یا هر کسی) به حالت مبارزه بازگردد. می توانید تعدادی از ابزارهای کف لگن اسوالد را در اینجا بیابید.

وکتور هنر زن باردار

اضطراب و افسردگی پس از بارداری می تواند ناشی از علائم درمان نشده در دوران بارداری باشد (در اینجا بیشتر بدانید). مرکز مادری به افراد باردار و پس از زایمان در مورد سلامت روانی و عاطفی آموزش می دهد و مشاوره انفرادی ارائه می دهد. اما این مجموعه گروه‌های پشتیبانی مجازی مرکز است که این روزها تأثیرگذار است. موضوعات شامل حمایت بارداری، داشتن فرزند دیگری پس از تجربه اختلال خلقی و اضطراب پس از زایمان، حمایت از دست دادن دوران بارداری، حمایت از مادر جدید و موارد دیگر است.

آنیا

Anya برای حمایت از نگرانی های پس از زایمان، محصولات کاربردی را ارائه می دهد – که با متخصصان OB/GYN، متخصصان تغذیه، دولاها، مشاوران شیردهی، متخصصان پوست و گیاهان دارویی توسعه یافته اند. بسته ماه اول بعد از زایمان آنها شامل مومیایی کردن نوک پستان با روغن نارگیل، کره شی و عصاره گل همیشه بهار است. ماه سوم ریزش مو و ماه چهارم کم خوابی را هدف قرار می دهد. چای شیردهی آنها یک ترکیب گیاهی از گیاهان ارگانیک است. می‌توانید بسته‌های ماهانه آنیا را که با دقت تنظیم شده‌اند انتخاب کنید یا برای نیازهای خود سفارشی کنید.