جنگل: تزئین وحشی – کتاب جدید ما اینجاست!

به یاد می آورم که پس از هفت سال زندگی در ایتالیا به ایالات متحده بازگشتم و مردم اغلب از من می پرسیدند “سفرم چطور بود؟” من هرگز نفهمیدم چگونه می توان هفت سال از زندگی خود را به صورت سریع و محاوره ای خلاصه کرد ، بنابراین ، من معمولاً در پایان به این سوال پاسخ دادم “عالی!” خوب ، نوشتن این پست وبلاگ درباره کتاب جدید من ، “جنگل ، تزئین وحشی” ، حسی شبیه به آن دارد. من حدود سه سال است که روی این کتاب کار می کنم ، اما از جهاتی احساس می کنم که تمام عمر روی آن کار کرده ام. و خلاصه کردن کتاب ، یا احساسات من در اطراف آن ، در چند پاراگراف کوتاه ، آسان نخواهد بود ، اما من تمام تلاش خود را می کنم.

وقتی ماموریت ایجاد کتاب “جنگل خانه” را بر عهده گرفتم ، می دانستم که رنگ ، الگو ، گیاهان و پرنعمت بخش بزرگی از آن خواهند بود. منظورم این است که هرکسی که کارهای من را دیده باشد می تواند روی آن شرط بندی کند. اما با شروع نوشتن کتاب ، داستانهای زیادی از من بیرون آمد – داستانهای دوران کودکی من در برکلی ، خانواده ام ، رابطه من با رنگ ، هویت من ، مسافرت ، زندگی در کشورهای دیگر ، ریشه های من – و این وقتی فهمیدم که این کتاب قرار است یک کتاب شخصی تر باشد. از بسیاری جهات ، جنگل نما بازتابی از شخصیت من ، نحوه بزرگ شدن ، مکان هایی که بوده ام و افرادی است که در این راه ملاقات کرده ام است. و ، برای بیان داستان جنگل ، من همچنین باید داستان هایی را به اشتراک بگذارم که چرا من این گونه هستم – چرا من بسیار عاشق گیاهان هستم و این اشتیاق از کجا نشأت گرفته است ، چرا من عاشق الگوها هستم و چگونه اولین بار آموختن آنها را آموختم. این تفکر در مورد “چرا” بود که این کتاب به وجود آمد.

داستانهای شخصی چسب این کتاب است. اما آنچه که امیدوارم خوانندگان از این کتاب دریافت کنند این است که چگونه از کتاب شما استفاده کنند مالک داستان هایی برای ایجاد خانه ای که شما را روشن می کند و رویاهای شما را پشتیبانی می کند. چگونه می توان رنگ هایی را که شما را تحریک می کند مشخص کرد تا بتوانید خود را با آنها احاطه کنید. چگونه چشم خود را تربیت کنید تا زیبایی را در لحظات کوچک بیابد ، تا بتوانید آنها را در خانه خود تقویت کنید. چگونه به خانه خود زندگی ببخشید – با گیاهان ، مواد طبیعی و با محو کردن فاصله بین بیرون و داخل خانه. چگونه می توانید از ریشه ها و سفرهای خود برای ایجاد یک خانه معنادار استفاده کنید ، خانه ای که به شما کمک می کند با کسی که هستید و می خواهید تبدیل شوید ارتباط بیشتری برقرار کنید.

موضوعات بزرگ ، می دانم. و هدف من این بود که همه این کارها را انجام دهم و شما را به سرزمین عجایب بصری پر از الهام از داخل خانه و خارج از خانه منتقل کنم – و شامل نکات ، فعالیتها و ایده هایی باشد که به شما کمک می کند تا آب خلاقیتان را سرازیر کنید و شما را مجبور به برداشتن کند. یک قلم مو ، یا برای الهام از رنگ و الگو به طبیعت بروید و علوفه بخورید.

نوشتن این کتاب تجربه ای آسیب پذیر بوده است. این روزها سخت است که بدانم چقدر از خودم را بیرون بگذارم ، چقدر برای خودم نگه دارم ، اما این عمیق ترین امید من است که با قرار دادن خودم در آنجا ، داستان من به شما کمک می کند تا با داستان خود ارتباط برقرار کنید. این که من چگونه جهان را می بینم و “چرا” هایم به شما کمک می کند که “چرا” های خود را بررسی کنید و به شما کمک می کند تا در ایجاد خانه ای که دوست دارید احساس قدرت کنید.

زیر کاپشن…

و حالا برای تشکر…

و مانند همه پروژه ها ، من این کار را به تنهایی انجام ندادم. این چشم انداز با کمک بسیاری از افراد فوق العاده با استعداد زنده شد. من این کتاب را با شوهرم ، جیسون ، نوشتم. جیسون متفکر روشن و عمیقی است و چنین روشی جادویی با نه تنها کلمات ، بلکه مفاهیم نیز دارد. وقتی کتاب تمام شده را در دست می گیرم ، همیشه به شبهای طولانی که در شبهای مشترکمان فکر می کردم فکر می کنم کازیتا، بعد از اینکه آیدا به خواب رفت ، در مورد نظریه رنگ و طراحی بیوفیلیک بحث کرد. من به او و ما به خاطر کلمات این کتاب افتخار می کنم.

فریاد بعدی برای دبیتو ، دوست عزیز و همکار قدیمی من است که کتابهای The New Bohemians را فیلمبرداری کرده و همچنین این کتاب را نیز ضبط کرده است. اما گفتن “شات” این کتاب واقعاً او را عادلانه نمی کند زیرا با Dabito کار می کنم ، من فقط یک عکاس باور نکردنی نمی گیرم ، بلکه با یک طراح و سبک جهانی درجه یک و یک تخته صدا معتبر همکاری می کنم. همه چیز بصری است ، و دوستی که می توانم با او خنده های زیادی داشته باشم.

سارا رز ، که رهبری Partnerships در Jungalow را نیز بر عهده دارد ، به فریاد بسیار خاصی نیاز دارد. علاوه بر کمک به سازماندهی ، طراحی و مدیریت دهها عکاسی برای این کار ، سارا اولین کسی بود که فصلها را هنگام شروع مطالعه کرد و در طول راه بازخورد ارزشمندی ارائه داد. ناگفته نماند که در زمان بحران ، با نوزاد تازه متولد شده در خانه ، در دوران همه گیری ، برای کمک به مواردی مانند واژه نامه زمانی که چشم هایم در حال عبور بودند و احساس می کردم عقلم را از دست داده ام ، کمک می کنم. ممنون سارا <3

کمک بقیه اعضای تیم من در جنگل نیز بسیار ارزشمند بود (پایپر! کلی! کیکی! کیم!) با زنده ماندن کتاب با ساعات بیشماری کمک به عکاسی و بسته بندی و اعضای جدیدتر تیم (یاسمن! تارا) ! دانیل! ناتالی!) که برای بازاریابی و تبلیغ کتاب و حمایت عمومی دست به کار شد – همه در حالی که بار کاری منظم خود را انجام می دادند ، و بسیاری از مسئولیت های من در تجارت را به عهده گرفتند وقتی که برای کار روی کتاب مجبور شدم کنار بروم. به از همه شما بسیار متشکرم ، بدون شما نمی توانستم این کار را انجام دهم.

ناشران من در آبرامز: شاونا ، ویراستار من جلوه خاصی به کتاب بخشید-و من را تشویق کرد تا زیرنویس های بیشتری اضافه کنم ، بیشتر به متن بپردازم ، ایده های عالی (و نه چندان عالی) را ویرایش کنم. یکی) ، و کتاب هست بنابراین برای آن بسیار بهتر است دب ، مدیر هنری و هیسانگ ، طراح کتاب A VIBE را به طراحی کتاب آورد. من می خواستم این کتاب هم بی زمان و هم عجیب و غریب ، مدرن و بازیگوش ، پرشور و تمیز باشد ، و به نحوی آنها توانستند تمام بینش های من را تحویل دهند. همچنین ، به گابی در روابط عمومی آبرامز فریاد بزنید که برای اطلاع رسانی در مورد کتاب غواصی کرده و کمک کرده است که رونمایی هم سرگرم کننده و هم یکپارچه باشد.

عکس روی جلد توسط شرکای فرش من در Loloi Rugs تهیه شده است و این باعث افتخار است که بتوانیم آثار خود را روی جلد کتاب و در داخل کتاب نیز به نمایش بگذاریم ، و من از ما بسیار سپاسگزارم همکاری با لولوئی

نماینده ادبی من ، کیت وودرو ، از همان ابتدا به این کتاب اعتقاد داشت و در هر مرحله از راه با من در این سفر بوده است تا مطمئن شود ، نه تنها نتیجه زیبا بود ، بلکه روند آن نیز بسیار خوب بود. متشکرم ، کیت! و به نماینده مجوز من ، کیم ، که هست همیشه پشتیبانی وجود دارد ، مهم نیست که پروژه تا چه اندازه با مجوز ارتباط دارد (LOL) برای همیشه متشکرم!

سوفیا ، هیلی ، و جسی از روابط عمومی LaRue تا پیش از این نسخه ، کار باورنکردنی انجام دادند – و به فرود برخی از آنها کمک کردند بسیار مکان های مطبوعات رویایی برای این. اگر تا به حال “کتاب را در همه جا می بینید” سوفیا ، هیلی و جسی جادوگران آن جبهه هستند.

از بابی و پوپوپ ، (AKA Ronnie and Charles (Chalos) Blakeney) ، من باید از پرورش خلاقیتم تشکر کنم ، زیرا ما را در دوران کودکی به سفرهایی در سراسر جهان برد ، و باعث شد که خودم را باور کنم و بسیار قلب این کتاب-به ویژه فصل جادو در ترکیب. و از دیگر والدینم (همسرانم) ماری و جیم و بابا دنی و برندا ، از همه حمایت های همیشگی و همه پرستاری هایی که بدون آنها این کتاب انجام می دهد سپاسگزارم. احتمالاً در سال 2026 منتشر شده است.: PI شما را دوست دارم.

برای دوستانم که در مورد کتاب پست گذاشته اند و عشق خود را در وبلاگ های شما ، IG و فراتر از آن به اشتراک گذاشته اند ، من همه شما را دوست دارم و از شما بسیار سپاسگزارم.

در نهایت ، می خواهم از شما – جامعه جنگل ها ، تشکر کنم که به من نشان دادید. این کتاب برای شما است – فقط با کمک شما بود که من توانستم ناشر بزرگی را متقاعد کنم که طراحی وحشی جذابیت گسترده ای دارد ، تنها با کمک شما بود که من توانستم Jungalow را به قدرت امروزی تبدیل کنم. خیلی ممنونم ازت

کتاب را از کتابفروشی آنلاین یا محلی مورد علاقه خود تهیه کنید ، یا یک نسخه امضا شده را در Jungalow تهیه کنید.

عکس های سارا توفالی برای جنگل