جنگل کنار کوه | جاستینا بلکنی

من بسیار مشتاق هستم که به اشتراک بگذارم که من و خانواده ام به تازگی خانه جدیدی گرفتیم! من تقریباً دو سال است که برای یک خانه جدید “چشم خود را باز نگه می دارم”. من از لحاظ مذهبی لیست خانه های جدید را می خوانم. هر بار که خانه جدیدی ظاهر می شود ، اعلان هایی دریافت می کنم که متناسب با معیارها و فیلترهای قیمت و موقعیت مکانی من باشد ، (باید دارای استخر ✓!) ، و کلمات کلیدی (“سبک اسپانیایی”) باشد تا بتوانید در آن بیشتر پیشرفت کنید. دو سال که هر روز به دنبال آن بودم و یک صبح زود در اکتبر ، این خانه با هشدارهای من ظاهر شد. توضیحات را خواندم ، عکسها را نگاه کردم و تلفن را به جیسون دادم و گفتم: “این خانه ماست.” این عشق در ابتدا برای هر دوی ما کلیک کرد. من به مادر شوهرم پیام دادم زیرا خانه فقط یک مایل با خانه او فاصله دارد و او هشت دقیقه بعد از خانه با من تماس گرفت. “باید از اینجا بلند شوی.” او به من گفت. “این خانه شماست!”

این اولین خانه ای بود که طی دو سال گذشته دیدم که تک تک جعبه های ما را چک می کرد و سپس برخی از آنها: فضای بیشتر ، فضای سبز زیاد ، نور خوب ، استخر ، یک فیکسچر مورد نیاز مقداری کار کنیم (بنابراین می توانیم آن را از آن خود کنیم) ، اما با استخوان خوب ، در محله ای که دوست داریم و همچنین در بودجه ما. و بعد از دیدن مکانی در زندگی واقعی ، من این احساس را در اعماق وجودم احساس کردم که این محل ماست. کل اواسط قرن ملاقات با سبک اسپانیایی واقعاً فانتزی من را قلقلک می دهد. درختان میوه. روشنایی. حتی یک استودیو هنری کوچک در کنار استخر دارد. منظور بودن بازار املاک و مستغلات در LA و اطراف آن در حال حاضر (و همیشه) خسته کننده است ، بنابراین من می دانستم که برای بدست آوردن خانه باید دعوا کنیم – بنابراین همه را وارد کردیم ، تمام انرژی برج حمل خود را هدایت کردیم و فقط تصمیم گرفتیم “سخت برو” تا مطمئن شویم که به آن رسیده ایم. شش هفته اضطراب محض طی مراحل مناقصه ، وثیقه و وام بود ، اما در نهایت همه چیز ارزشش را داشت.

در اینجا نگاه کوچکی به ظاهر خانه امروز داریم:

من عاشق کف چوبی ، شومینه آجری و البته آن سقف پرتو هستم !! هر شب در رختخواب دراز بکشید و از خود بپرسید که آیا می خواهم این اتاق را سفید بگذارم یا رنگ دیوانه واری به آن بدهم؟

هال

شیشه لانای از اتاق نشیمن

خارج از اتاق نشیمن ، این لانای رویایی وجود دارد که به حیاط مرکزی منتهی می شود. من همیشه می خواستم در خانه ای زندگی کنم که دور یک حیاط پیچیده شده بود. این مرا به یاد یک ریه مراکشی می اندازد. من نمی توانم صبر کنم تا این فضا را با هزار گیاه پر کنم.

… مطمئن نیستم که در مورد این نوشته های چوبی تزئین شده چه احساسی دارم ، چیزی در مورد آنها وجود دارد که سرگرم کننده است ، اما من از میله ها و فضای زندان خوشم نمی آید. اندیشه ها؟

آشپزخانه

این نمای آشپزخانه است …. هیجان زده که این کار را کمی ناخوشایند و بازتر می کند.

ما مشتاق هستیم ببینیم که زیر این چراغ های فلورسنت چه چیزی نهفته است. ما امیدواریم که شاید سقف چوبی زیبا وجود داشته باشد … شما را در جریان این خبر قرار دهیم!

حیاط پشتی

حیاط پشتی قسمت مورد علاقه من در خانه است. (علاوه بر lanai ، استخر ، اتاق نشیمن و استودیوی هنری LOL). اما به طور جدی من فکر می کنم این حیاط مانند اتاق نشیمن ما در روز خواهد بود – و ما واقعاً منتظر زمانی هستیم که بتوانیم دوباره سرگرم شویم! منظره درختان همه چیز است!

ورودی اتاق خواب اصلی

… .و سپس استخر وجود دارد … که برای من در کل #LIFEGOAL بوده است.

من حتی از کاشی موجود عصبانی نیستم!

احساس می کنم این کفپوش های وینیل قدیمی ، در محل کار خانه من ، داستانهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن دارد.

این خانه دارای بسیاری از جزئیات کوچک جذاب است. من قطعاً قصد دارم از آنها الهام بگیرم زیرا ما فضای داخلی را بازسازی می کنیم.

تکه پارچه ای برای مقابله با…

اتاق خواب دوم

بسیاری از جزئیات که می خواهم قبل از تصمیم گیری در مورد چکار با آنها کمی زندگی کنم…

همه حمام ها نیز به TLC احتیاج دارند – نمی توانید تصور کنید که من چقدر سرگرم کننده خواهم بود که این فضاها را به دنیای کوچک رنگارنگ تبدیل کنم.

طی هفته ها و ماه های آینده ، من نظرات بیشتری را به اشتراک خواهم گذاشت و ما شروع به تبدیل این #جنگل از طرف کوه به خانه رویایی خود می کنیم. حتماً IG خود را دنبال کنید تا در آنجا روند کار را مستند کرده و در طول راه آموخته های خود را به اشتراک بگذارم (با به روزرسانی های متناوب در وبلاگ وقتی می توانم آن را بچرخانم!). من واقعاً هیجان زده و جاودانه سپاسگزارم که یک بوم جدید برای دوست داشتن در داخل و درون آن دارم و آن که (انشاءالله!) برای بسیاری از سالهای آینده بوم نقاشی خواهد بود. با عشق و در آغوش گرفتن و درختان اژدها ، xxx ~ J