حق شناسی! | جاستینا بلکنی

می خواستم یک دقیقه وقت بگذارم تا از شما ، جامعه ما ، برای حمایت باورنکردنی جنگل در سال جاری تشکر کنم. این سومین سال ما به عنوان یک فروشگاه آنلاین است. من بدون تجربه تجارت الکترونیکی واقعی وارد دنیای خرده فروشی شدم ، اگرچه دو سال کار کردم بیان در دبیرستان ، و چهار سالی که در ایتالیا زندگی می کردیم با خواهرم یک بوتیک کوچک داشتم ، تجربه خرده فروشی به من داد ، این یک کیف کاملا جدید بود! می توانم بگویم که امسال من و تیم را به طرق مختلف به چالش کشیدم ، اما شما در هر مرحله ای از راه حضور داشته اید ، ما را تشویق کرده ، از ما دیدن کرده اید ، خرید کرده اید ، “دلسوز” شده اید ، نظرات و نظرات دل انگیزی را برای ما به اشتراک گذاشته اید ، به اشتراک گذاشته اید در زمینه اجتماعی و کمک به ما در کاشت 48000 درخت در طول راه. ما بسیار سپاسگزاریم. من بسیار سپاسگزارم
من در سه سال گذشته بسیار آموخته ام. و برای پایان دادن به این سال فوق العاده دشوار با ویژگی جلد مجله House Beautiful ، در لیست بهترین فروشگاه های خانگی قرار بگیرید ، و نامگذاری “شادترین مغازه” واقعاً تکان دهنده است. هرگز تصور نمی کردم که این وبلاگ کوچک که نزدیک به یازده سال پیش راه اندازی کرده بودم ، به خاکی حاصلخیز تبدیل شود که این همه ناخوشایند بودن از آن از آنجا رشد می کرد! قلبم از شکرگزاری متورم می شود.
بنابراین متشکرم ، از همه شما که برای ما ظاهر شدید ، به لطف تیم سخت کوش ، متعهد و جادویی من از هشت زن ، از شرکایمان ، مانند لولو (از همکاری #JustinaXLoloi ما که روی جلد برجسته شده است ، تشکر می کنم. !) و با تشکر از مجله House Beautiful – که اولین مجله اصلی پناهگاه بود که کارهای من را برجسته کرد و همچنان برای ما سوار می شود! درود فراوان برای همه و امیدوارم آخر هفته تعطیلات شاد و سالمی داشته باشید.

xx

~ جاستین