خرید ، ذخیره سازی و آشپزی با ادویه جات ترشی جات

ادویه ها

شیرجه شکارخانه

به مواد اولیه شیرینی مورد علاقه خود نگاه دقیق تری داشته باشید. این هفته ، همه چیز درباره ادویه جات ترشی جات است. (اما البته ، با خیال راحت راهنمای جیبی سرکه ها را دوباره ببینید.)

آشپزی با کابینت ادویه ای مجهز بسیار لذت بخش است. این غذای شما را با حداقل تلاش معطر ، پر جنب و جوش و جسورتر می کند. اما ادویه جات ترشی جات برخی از بازیکنانی هستند که در بازی آشپزی خانگی دچار سوءتفاهم می شوند. سوالاتی که ما از خوانندگان زیاد می شنویم: آیا مارک های گران قیمت ارزشش را دارد؟ ماندگاری ادویه جات چقدر است؟ آیا آنها بد می شوند؟ آیا باید کامل خریداری کنم یا زمینی؟ بهترین روش آشپزی با آنها چیست؟

همه آنها س questionsالات خوبی هستند ، بنابراین ما کمی تحقیق کردیم (با هارولد مک گی ، پادشاه علوم غذا). به نظر می رسد ، آنقدرها هم که به نظر می رسد پیچیده نیست. چند نکته ساده که به خاطر سپرده می شوند می توانند به شما انگیزه دهند تا با خیال راحت خرید کنید و سخاوتمندانه فصل کنید.

با منبع خوب شروع کنید

ارتقاء به ادویه جات با کیفیت بالا ، تفاوت زیادی در آشپزی شما ایجاد می کند. تازه تر هستند ، به این معنی که رنگ پر جنب و جوش تر ، عطر عمیق تر و طعم تندتری دارند. ممکن است هزینه آنها کمی بیشتر از انواع سوپر مارکت ها باشد ، اما اگر به درستی ذخیره شوند ، سرمایه گذاری ارزشمندی هستند. حتی در بازار درجه یک ادویه جات ترشی جات ، تشخیص اینکه چه مارکی را بخرید دشوار است.

متأسفانه ، تقلب های زیادی در صنعت ادویه جات جهانی وجود دارد. مشابه آنچه در روغن زیتون ، عسل و غذاهای دریایی اتفاق افتاده است ، معمولاً رقیق کردن یک محصول برای افزایش سود است. بنابراین چگونه می دانید که در حال دریافت چیز واقعی هستید؟ استراتژی ما این است که یک مصرف کننده آگاه باشیم. برای خرید یک شیشه پاپریکا ، لازم نیست یک پایان نامه کامل در مورد تجارت جهانی ادویه بخوانید ، بلکه به برخی از وب سایت ها نگاهی بیندازید. آیا نام تجاری در مورد تامین منابع شفاف است؟ آیا فصلی بودن ، مناطق در حال رشد خاص یا مزارع خاص را ذکر می کند؟ آیا شیوه تجارت عادلانه ای با این تولیدکنندگان دارد؟ در مورد کشاورزی احیا کننده و تأثیرات زیست محیطی چطور؟ اگر یک نام تجاری در مورد زنجیره تامین و تأثیر جهانی آن باز باشد ، این چراغ سبز است. (برای مارک های خریداری شده به زیر مراجعه کنید.)

از سرمایه گذاری ادویه خود مراقبت کنید
با ذخیره سازی هوشمندتر

بهترین راه برای افزایش عمر ادویه جات ، شناختن دشمنان آن است. نور ، گرما ، هوا و رطوبت منادی بیداری هستند. ادویه جات ترشی جات به خودی خود بد نخواهند شد و بعید است که برای خوردن ناامن شوند ، اما ممکن است رنگ شروع به کسل شدن کند و طعم آن کمی خاموش شود. هرچه سیستم ذخیره سازی بهتر باشد ، مدت زمان بیشتری می توانید آن ادویه ها را تازه نگه دارید.

ادویه جات ترشی جات باید در شیشه های بدون هوا نگهداری شوند (معمولاً آنهایی که وارد آن می شوند خوب هستند ، اما اگر به صورت عمده کیسه می خرید ، می خواهید آنها را منتقل کنید). اگر شیشه ها مات یا تیره رنگ هستند تا جلوی نور را بگیرند ، امتیاز اضافی دریافت کنید. آنها را در قسمت سرد ، تاریک و خشک آشپزخانه خود – دور از گرمای بالای اجاق گاز یا اجاق گاز و نه در محیط مرطوب ، مانند یخچال نگهداری کنید.

علم آشپزی با ادویه جات ترشی جات

اگر دستور العمل های آسیای جنوبی را بخوانید ، متوجه خواهید شد که اغلب مرحله ای وجود دارد که ادویه جات ترشی جات در چربی داغ مانند روغن یا روغن گیاهی پخته می شوند. در بسیاری از دستور العمل های آمریکای لاتین ، ادویه جات ترشی جات و فلفل قرمز را قبل از آسیاب شدن در یک تابه داغ برشته می کنند. این روش ها طعم ادویه جات را بسیار قوی تر می کند.

هارولد مک گی ، دانشمند مواد غذایی ، در کتاب تحسین شده خود به این فرایند (و تقریباً هر گونه سوال دیگر غذایی که احتمالاً می توانید داشته باشید) اشاره می کند. در مورد غذا و آشپزیبه او می نویسد: “گیاهان و ادویه جات ترشی جات مواد شیمیایی معطر خود را در سلولهای تخصصی ذخیره روغن ذخیره می کنند.” “[They’re] در غدد سطح برگها ، یا در کانالهایی که بین سلولها باز می شود. ” در طبیعت ، این روغنهای اساسی – همانهایی که ما طعم و عطر آن را می خواهیم – به عنوان مکانیسم دفاعی گیاه عمل می کنند.

به عنوان یک آشپز ، هدف شما این است که مواد شیمیایی معطر را از گیاهان و ادویه جات ترمیم کنید. چند راه برای انجام این کار وجود دارد.

  1. حرارت را اضافه کنید

    هرچه این مولکول های عطر داغ تر شوند ، راحت تر طعم را آزاد می کنند.

  2. آنها را خرد کنید

    به یک متصدی دارویی که گیاهان را مخلوط می کند یا پوست لیمو را بپیچانید تا روغنهای ضروری ترشح شود ، فکر کنید. گیاهان و ادویه جات خرد شده ، خرد شده و خرد شده به چند دلیل خوش طعم تر هستند. اول ، همه این اقدامات باعث اصطکاک می شوند که گرما را تولید می کند و گرما برابر طعم است. ثانیاً ، با تجزیه این مواد ، شما سطوحی را برای مولکول های معطر ایجاد کرده و از غذای خود خارج می شوید.

  3. از چربی استفاده کنید

    از آنجا که آنها روغن هستند ، مواد شیمیایی معطر محلول در چربی هستند. اگر آنها را به چربی گرم مانند روغن ، کره ، روغن گیاهی یا چربی حیوانی اضافه کنید ، می توانند طعم زیادی را آزاد کنند. همچنین شایان ذکر است: از آنجا که چربی ها دارای خاصیت پوشش دهی کام هستند ، چربی تزریق شده با ادویه طعم کامل و شدیدی خواهد داشت.

آسیاب کردن یا خرد نکردن

ما دوست داریم ترکیبی از ادویه جات ترشی جات و آسیاب شده داشته باشیم. خرید ادویه جات ترشی جات اشکالی ندارد. راحت است و اگر محصول با کیفیت بالا خریداری کرده و آن را به درستی ذخیره می کنید ، باید مدتی تازه بماند. اما از آنجا که ادویه جات ترشی جات طعم خود را زودتر از ادویه جات ترشی جات از دست می دهند ، ما نسخه های آسیاب شده از ادویه جات ترشی جات را که بیشتر از آنها استفاده می کنیم انتخاب می کنیم و نسخه های کامل ادویه ها را که ممکن است برای مدت طولانی تری نیاز به نگهداری داشته باشیم ، انتخاب می کنیم.

اگر می خواهید ادویه جات ترشی جات خود را کاملاً آسیاب کنید ، یک نان تست سریع در یک تابه خشک به آنها بدهید ، سپس آنها را در هاون خرد کنید و در آسیاب قهوه کوبیده یا کپک بزنید. مطمئن شوید که یک آسیاب مخصوص قهوه برای ادویه جات ترشی جات دارید … مگر اینکه در لاته بعدی زیره بخواهید.

روشهای مختلفی برای گنجاندن ادویه جات ترشی جات و یا آسیاب شده در کارنامه شما وجود دارد ، اما اگر می پرسید کدام یک مناسب دستور العمل های شما است ، به این روش فکر کنید: بر اساس ارزیابی مک گی در مورد تاثیر خرد کردن ، خرد کردن و خرد کردن طعم ، ما می دانیم که ادویه جات ترشی جات دارای سطح بیشتری هستند که از آن طعم را آزاد می کنند. این بدان معناست که آنها سریعتر معطر می شوند. بنابراین اگر به طعم حداکثر با زمان پخت کوتاه احتیاج دارید – مانند آجیل ادویه دار ، تاکوهای گل کلم گل کلم یا سوپ هویج ادویه دار – راه مناسبی است.

ادویه جات ترشی جات-در عین قوی بودن-طعم خود را به تدریج آزاد می کنند و برای زمان پخت طولانی تر یا تند تند مناسب تر است ، که به آنها اجازه می دهد هر چیزی را که در آن هستند عمیقاً دم کنند. ما دوست داریم از آنها برای شربت سیب یا شراب استفاده کنیم. تگین گوسفندی معطر ، یا آب شور برای ترشی های خانگی.

مارک های ادویه ای که ما دوست داریم

Burlap & Barrel

Burlap & Barrel

مسئولیت اجتماعی بخش مهمی از هویت برند Burlap & Barrel است. برای بنیانگذاران اتان فریش و اوری زوهار ، شفافیت ، تجارت عادلانه و پایداری اولویت های اصلی هستند. با همکاری مستقیم با کشاورزان ، آنها می توانند ادویه جات ترشی جات را تهیه کنند که کیفیت بسیار بالاتری نسبت به آنچه در سوپر مارکت تهیه می کنید ، دارند. Burlap & Barrel تمام ملزومات را دارد ، اما مراقب پیشنهادات غیر معمول آن مانند آهک سیاه آسیاب شده ، جوانه های پونه کوهی ترکیه و لپه وحشی ایسلندی باشید.

خرید کن

شرکت دیاسپورا

شرکت دیاسپورا

شرکت Diaspora در سال 2017 تنها با فروش زردچوبه فعالیت خود را آغاز کرد. امروزه سی ادویه مختلف از هند و سریلانکا تهیه می شود. سنا جاوری کادری ، بنیانگذار ، علاقه زیادی به تأمین منابع اخلاقی دارد و برای تامین دستمزد معاش شرکای مزرعه خود بالاتر از استاندارد صنعت پرداخت می کند. شرکت دیاسپورا مستقیماً با کشاورزان ، عمده فروشان و مصرف کنندگان همکاری می کند و بسیاری از توزیع کنندگان واسطه در تجارت ادویه سنتی را حذف می کند. شما نه تنها گونه های تخصصی با کیفیت بالا را از مزارع چند نسل دریافت می کنید بلکه آنها را در تازه ترین آنها دریافت می کنید. ما در حال حاضر روی مجموعه ذخیره سازی ادبی برنجی dabba و katori مشغول به کار هستیم.

خرید کن

اسپایس والا

اسپایس والا

مهروان ایرانی ، موسس Spicewalla و برنده جایزه James Beard ، بر طراوت و قدرت با تولید دسته ای کوچک و برشته و آسیاب داخلی در کارخانه کارولینای شمالی خود تمرکز می کند. ارائه ترکیبات Spicewalla به ویژه چشمگیر است – همه چیز از BBQ مالیده تا چای ، همه چیز شیرینی و پای کدو تنبل. علاوه بر این ، قوطی ها بسیار سرگرم کننده و رنگارنگ هستند – وقتی با آنها آشپزی می کنید کمی شما را خوشحال می کنند.

خرید کن


امیدواریم از محصولات توصیه شده در اینجا لذت ببرید. هدف ما این است که فقط چیزهایی را که دوست داریم و فکر می کنیم شما نیز دوست دارید پیشنهاد دهیم. ما همچنین شفافیت را دوست داریم ، بنابراین ، افشای کامل: اگر از طریق پیوندهای خارجی این صفحه خرید کنید ، ممکن است سهم فروش یا سایر غرامت ها را جمع آوری کنیم.