دنده ، ترفندها و دانه ها برای تهیه قهوه عالی

دنده ، ترفندها و دانه ها برای تهیه قهوه عالی
فنجان قهوه

کامل کردن روال قهوه صبحگاهی شما نیاز به کمی دانش و آزمایش و خطا دارد ، اما ارزشش را دارد. هنگامی که همه چیز را شماره گیری کردید ، می توانید فنجان کامل خود را همانطور که دوست دارید ، در راحتی خانه خود ، بدون نیاز به بارستا داشته باشید. ما همه چیزهایی را که برای تهیه قهوه عالی باید بدانید – از جمله دانه ها ، وسایل و البته چند دستور غذا – تجزیه کردیم.

GOOP لوبیا

بسیاری از ابزارهای سرگرم کننده قهوه وجود دارد که می توانید آنها را از بین ببرید ، اما اگر با دانه های عالی شروع نکنید ، هیچ یک از آنها واقعا مهم نیست. اینها لوبیای عالی هستند. آنها از مزرعه قهوه Astrid Medina ، Buena Vista ، در Planadas در Gaitania ، Tolima – شهرداری کلمبیا آمده اند. مدینه برنده جایزه ، نسل سوم قهوه کار و پیشرو در صنعت بسیار تحت سلطه مردان است. (در این مقاله درباره زندگی و کار او در مورد مزرعه ، اهداف پایداری و تیم او بیشتر بخوانید.) ما از طریق دوستان خود در Common Room Roasters با مدینه ارتباط برقرار کردیم ، که اکنون لوبیای مدینه را برای ما تفت می دهند. قهوه یک عربیکای خوشمزه و کامل است. وقتی آن را می نوشید ، می توانید طعم های ظریف – هلو ، عسل – را از توت قهوه بردارید. عمیق ، پیچیده و متعادل است. ما گیر کرده ایم.

  1. goop Fair Trade تخصصی قهوه

    احمق
    قهوه تخصصی تجارت عادلانه
    خنده ، 28 دلار

    خرید کن

تجهیزات CLUTCH

اگر بهترین دانه ها را خریداری می کنید ، از سرمایه گذاری در آسیاب مناسب قهوه پشیمان نخواهید شد. آسیاب کردن حبوبات درست قبل از دم کشیدن تأثیر بیشتری بر دمکردن خانه شما نسبت به هر کار دیگری که می توانید انجام دهید دارد. به دنبال آسیاب برقی باشید ، مانند این از Fellow. سوهان های تخت حرفه ای آن از داغ شدن بیش از حد دانه های قهوه در حین آسیاب شدن جلوگیری می کند ، که می تواند روغن های آنها را زودتر (یعنی تمام طعم) ترشح کند. و ثابت ترین آسیاب ممکن را تضمین می کند. همچنین بسیار آرام است ، بنابراین می توانید فنجان 6 صبح خود را بدون بیدار کردن کسی درست کنید.

  1. همکار Ode Brew Grinder

    همکار
    آسیاب دم نوش
    گوپ ، 299 دلار

    خرید کن

اگر می خواهید تکنیک بیشتری داشته باشید: وزن بسیار قابل اطمینان تر از حجم است ، بنابراین تغییر از قاشق قهوه به مقیاس باعث قوام واقعی می شود. بیشتر باریستاها از یک نسبت برای تعیین میزان آب و قهوه استفاده می کنند: پانزده به یک برای یک فنجان قوی و هفده به یک برای یک فنجان ملایم. ما مقداری از ریاضیات را برای تهیه یک فنجان هشت اونسی (226 گرم) قهوه انجام دادیم-زیرا هیچ کس نباید محاسبات را بدون کافئین انجام دهد.

برای یک فنجان قوی: 226 گرم آب و 15 گرم قهوه آسیاب شده. برای یک فنجان ملایم تر: 226 گرم آب و 13 گرم قهوه آسیاب شده.

تا زمانی که آن را میخ نزنید ، با نسبت های خود بازی کنید و دیگر مجبور نخواهید شد دوباره ریاضیات قهوه را انجام دهید.

  1. ترازوی آشپزخانه دیجیتال اسکالی پریمو

    اسکالی
    ترازوی آشپزخانه دیجیتال Primo
    آمازون ، 30 دلار

    خرید کن

یک فنجان لاته براق و دو جداره با شکل سهمی مخفی برای حداکثر تأکید کرم؟ معرکه است. چگونه می توانید بیشتر باشید: لیوان خود را از قبل گرم کنید. قبل از سرو آن را به مدت یک دقیقه با آب داغ پر کنید ، سپس آب داغ را بریزید و قهوه خود را در آن بریزید. گرمتر می ماند.

  1. جام مونتی کاپ

    همکار
    جام مونتی
    خنده ، 25 دلار

    خرید کن

برای دمیدن پایین

ریختن قهوه یک فنجان قهوه با طعم عالی تولید می کند و یک روش مناسب برای دم کردن در سطح ابتدایی است-تنها چیزی که شما نیاز دارید یک قطره چکان و یک کتری است. این فنجان قطره چکان Sanyo Sangyo دارای طراحی منحصر به فرد گلبرگ است که به شما اجازه می دهد وقتی قهوه با آب گرم اشباع شده ، کاملاً منبسط شود و حداکثر طعم را به شما می دهد. برای دم کردن ، یک فیلتر در قطره چکان خود قرار دهید و آن را روی لیوان گرم شده خود قرار دهید. اگر از فیلتر کاغذی استفاده می کنید ، آن را کمی خیس کنید-فقط یک پاشیدن می تواند طعم چوبی را از بین ببرد (می توانید خیساندن فیلتر را با مرحله پیش گرم کردن لیوان ترکیب کنید). پس از ریختن آب اضافی ، خاک خود را به فیلتر اضافه کنید و آب گرم کافی برای افزودن آنها به مارپیچهای آهسته و آرام اضافه کنید ، سپس اجازه دهید تا فیلتر شود. این فرآیند را حدود دو بار دیگر تکرار کنید (احتمالاً چشم به راه آن هستید ، اما انجام این کار در مقیاس به شما کمک می کند تا بدانید چه زمانی به این مقدار 226 گرم رسیده اید).

  1. CAFEC Pour Over Coffee Dripper اثر سانیو سانگیو

    قهوه
    Pour Over Coffee Dripper اثر سانیو سانگیو
    آمازون ، 34 دلار

    خرید کن

مطبوعات فرانسوی دستیابی به یک فنجان کامل جو را آسان می کنند. طراحی ساده قابلمه پرس و پیستون کشیده از زمان اختراع تقریباً صد سال پیش تغییر چندانی نکرده است. به سادگی پودر قهوه را به قابلمه از قبل گرم شده خود اضافه کنید (بله ، ما آن قسمت را نیز از قبل گرم می کنیم) ، آنها را با آب داغ اشباع کرده و نصف آب خود را پر کنید (می توانید از مقیاس خود برای سنجش میزان استفاده کنید) ، و اجازه دهید حدود یک دقیقه شکوفا شود. سپس کمی هم بزنید ، بقیه قابلمه را پر کنید و بگذارید سه دقیقه دیگر دم بکشد و قبل از فشار دادن پیستون فشار دهید تا سرو شود. زمان طولانی برای شیب زیاد به همین دلیل است که شما نیاز به آسیاب درشت دارید – زمان بیشتری برای شیب زیاد و سطح کمتر روی حبوبات باعث می شود که طعم عمیق تر کند شود. Fellow باز هم با یک قابلمه پرس فولادی ضد زنگ عایق بسیار شیک ظاهر می شود. این باعث می شود قهوه شما خوب و گرم نگه داشته شود و همچنین چسبناک نیست و تمیز کردن آن بسیار آسان است.

  1. همکار کلارا فرانس پرس

    همکار
    کلارا پرس فرنچ
    خنده ، 99 دلار

    خرید کن

ما زمان زیادی را صرف قهوه کرده ایم ، اما در مورد ماده دوم یعنی آب چطور؟ استفاده از آب تصفیه شده با کیفیت خوب می تواند طعم قهوه شما را بهبود بخشد. (و اگر به دنبال راهنمایی هستید ، مقاله ما در مورد نحوه انتخاب فیلتر آب را ببینید.) دما نیز مهم است: آب خود را به جوش آورده و اجازه دهید به مدت پنج دقیقه بماند. نقطه شیرین درست در حدود 200 درجه فارنهایت است – لازم نیست دقیق باشید. فقط نمی خواهی داغ شود یک کتری با یک غلاف بلند و یک دهانه باریک بیشترین کنترل را در هنگام شکوفه دادن به محوطه خود برای ریختن و پرس فرانسوی به شما می دهد ، این زمانی است که ابتدا خاک را برای کمک به تخلیه روغن از لوبیا اشباع می کنید. کتری Stagg Stovetop باعث می شود این کار فوق العاده دقیق و کمی فانتزی به نظر برسد.

  1. کتری اجاق گاز Stagg

    همکار
    کتری اجاق گاز Stagg
    خنده ، 79 دلار

    خرید کن

برای دمیدن لوکس

ما نسبت هشت را دوست داشتیم. و ما شیفته جدیدترین نسخه Ratio Coffee ، Ratio Six هستیم. به نظر می رسد قهوه ساز قطره ای است و شما آن را مانند قهوه ساز قطره ای بارگذاری می کنید ، اما دستگاه فرآیند ریختن قهوه را شبیه سازی می کند-با آن ریختن اولیه “گلدهی” و همه. به این ترتیب شما تمام ظرافت ظریف را دریافت می کنید ، اما کاملاً قابل استفاده است. و این یک روش ساده تر برای ریختن بیش از یک نفر است (که در غیر این صورت می تواند کند باشد).

  1. نسبت قهوه نسبت قهوه ساز شش

    نسبت قهوه
    قهوه ساز نسبت شش
    گوپ ، 345 دلار

    خرید کن

دستور العمل های کافه سطح بعدی

  • قهوه کره نارگیل
  • قهوه هل خرما

    قهوه هل خرما

    ما وسواس زیادی به این هیبرید قهوه و سودا داریم. شربت خرما بدون داشتن شیرینی ، عمق و ادویه خوبی به آن می بخشد.

    دریافت دستور العمل

  • غرق شد

    غرق شد

    نهایت دسر. از آنجا که این دستور غذا فقط دو ماده دارد ، تا جایی که می توانید از غذاهای خوب استفاده کنید.

    دریافت دستور العمل

امیدواریم از محصولات توصیه شده در اینجا لذت ببرید. هدف ما این است که فقط چیزهایی را که دوست داریم و فکر می کنیم شما نیز دوست دارید پیشنهاد دهیم. ما همچنین شفافیت را دوست داریم ، بنابراین افشای کامل: اگر از طریق پیوندهای خارجی این صفحه خرید کنید ، ممکن است سهم فروش یا سایر غرامت ها را جمع آوری کنیم.