ردیابی گوشی از طریق شماره تلفن – Xspy

TKStar Chaser دارای باتری مضاعف است که میتواند حدود ۱۴ روز در وضعیت آماده به کار (Standby) قرار بگیرد. این اطلاعات مفید میتواند به شما در مورد عادات رانندگی خود یا اعضای خانواده بینش دهد. جی پی اس ها از این طریق می توانند موقعیت دقیق جغرافیایی گوشی موبایل، خودرو و هر وسیله ای که GPS به آن متصل شده است را بر روی نقشه برای شما به نمایش بگذارد.

در ایران، انواع جی پی اس خودرو با توجه به نوع کاربری، امکانات و نحوه عملکرد ردیابها در بازار عرضه میشود. به طور معمو باتری این مدل از ردیابها، توسط سیستم اصلی خودرو شارژ میشود. برای آسایش کاربران استفاده از 3 سامانه مختلف چینی، انگلیسی و فارسی برای کاربران ممکن شده که شما با توجه به انتخاب خودتان میتوانید از هرکدام از آنها استفاده کنید. توجه کنید که برخی از قیمتگذاریها اصلا منطقی نیست و قیمتهای نجومی این ردیابها نشان از کیفیت و دقت آنها نیست.

حتی این ردیابها عادتهای بالقوه غیر ایمن مانند ترمز شدید یا شتاب سریع را ردیابی میکند. این حادثه منجر به این شد که رئیس جمهور رونالد ریگان به ارتش ایالات متحده دستور داد تا پس از تکمیل جی پی اس ، آن را برای استفاده غیرنظامی در دسترس قرار دهد تا در آینده از حوادث مشابه جلوگیری شود. با این حال ، به زودی چیزهای بیشتری درباره ردیاب خواهید دانست. قرار است در این مقاله از سایت اسمارت سکرت ، بصورت کامل به تمام این سوالات پاسخ دهیم ، پس با دقت این مطلب را دنبال کنید. اکثر GPS ها این کار را از طریق پیامک انجام می دهند و باید کدی را به دستگاه ارسال کنیم تا ردیاب فعال شود و موقعیت جغرافیای دستگاه را برای ما ارسال کند.

امروزه ردیاب عضو جدا نشدنی از زندگی ما شده است ، شاید بپرسید چطور؟ سیستم سخت افزاری موجود در آسمان است که باعث می شود جی پی اس کار کند ، هنوز برای بسیاری از ما این یک معما است. ماهواره ها 20،000 کیلومتر بالاتر از ما با سرعت 11000 کیلومتر در ساعت حرکت می کنند. همکاران و کارشناسان ما آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز هستند. چنانچه کودک از مسیر تعیین شده خارج شود، برای شما پیام ارسال شده و شما نیز میتوانید با ارسال پیام و به صدا در آوردن آژیر ردیاب، کودک خود را متوجه خارج شدن از مسیر کنید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب شخصی دیجیکالا لطفا از صفحه ما بخواهید.