ردیاب جی پی اس GPS – نگهبان سیستم

احتمال اینکه در کشور ما بلایای طبیعی مثل زلزله رخ دهد، همیشه وجود دارد؛ اضطراب و هرجومرج شهری در مواقع بحرانی یکی از عوامل تأثیرگذار در گمشدن کودکان است. یکسری از ردیاب ها وجود دارند که به شکل ساعت مچی اسپرت و زیبا طراحی شدند و کودک شما میتونه این ساعت مچی رو به دستش ببنده و استفاده برای کودک شما هیچگونه مزاحمتی ایجاد نمیکنه همچنین علاوه بر اینکه ردیابی را انجام می دهند به عنوان یک موبایل استفاده کرد قابلیت تماس تلفنی و همچنین نصب اپلیکیشن دارند. از این جهت مناسب کارهای پلیسی نیز می باشد. با استفاده از ردیابهای شنودار، در کنار موقعیت ماشین از صدای محیط داخل آن نیز همیشه میتوان با خبر بود.

ردیاب شخصی آن قدر کوچک است که تقریبا هر جایی میتواند پنهان باشد. اما تا جایی که تغییر خاصی در محدوده مد نظر ایجاد نشود، می توان بدون نیاز به اینترنت از جی پی اس استفاده کرد. این سیستم در ابتدا تنها با هدف راه اندازی امور نظامی ساخته شد اما امروزه شاهد استفاده از آن در انواع ردیاب هستیم. اما درباره دسترسی به جی پی اس با استفاده از دستگاه های هوشمند گاهی اوقات به اینترنت نیاز دارید. به صورت کلی اگر بخواهید به جی پی اس دسترسی داشته باشید، دو راه دارید. راه اول استفاده از دستگاه های ردیاب است که با توجه به هزینه های آن افراد معمولا به سراغ ارزان ترین ردیاب خودرو یا ردیاب شخصی می روند.

ردیاب های دسته اول که برای استفاده از آن تنها باید کافیست تا طبق برنامه ارائه شده توسط سازنده خودرو عمل کنید و نیازی به نصب هیچ سخت افزاری نیست. برای استفاده از انواع دستگاه ردیاب، تنها دغدغه ای که شما باید داشته باشید این است که دستگاه را به یک سیمکارت دارای شارژ، دستگاه جی پی اس شخصی مجهز کنید. تنها لازمه استفاده از این جی پی اس همراه کوچک و مسیریاب فردی نصب یک سیمکارت درون دستگاه است و در صورت کامل بودن شارژ باتری، امکان استفاده از جی پی اس برای مدتزمانی 3 تا 10 روز در اختیار شما قرار میگیرد.

به همین دلیل پیشنهاد می کنیم در صورتی که تمایل دارید تا جزئیات کامل مربوط به هر نقشه را ببینید، نرم افزارهای مسیریابی آنلاین را نصب کنید. از این رو باید فضای مورد نیاز را برای دانلود نقشه خالی کنید. برای استفاده از جی پی اس بدون نیاز به اینترنت، باید از برنامه و نرم افزارهایی استفاده کنید که نقشه و دیتای مورد نیاز را دارند. بدون اینترنت می توان از جی پی اس استفاده کرد! جی پی اس چگونه کار می کند؟