ردیاب مگنتی (یک ماه شارژ)GM2500

معمولا برای جدا کردن این ردیاب از دستگاه های مخصوص کاهش قدرت آهنربا استفاده می شود. به جرات می توان گفت استفاده از ردیاب خودرو بسیار مهم تر از دزدگیر اتومبیل است که توسط سارقین به راحتی غیرفعال می شود. البته با توجه به قیمت بسیار بالای خودرو در کشور، این مبلغ را می توان تضمینی برای امنیت خودرویی با قیمت صدها میلیون تومان دانست. دارای استاندارد IP-67 ، که امکان کار کردن دستگاه در شرایط بد جوی را فراهم می کند. ردیاب مگنتی اسمارتک VT-03 دارای مگنت های قدرتمند و همچنین هوشمند در صورت قطع شدن میباشد و با انتخاب نوع عملکرد در دو حالت ارسال موقعیت هر 10 ثانیه یکبار و یا هر 24 ساعت یکبار این امکان را میدهد تا بین 20 تا 360 روز با هر بار شارژ برای کاربر بازدهی داشته باشد.

همچنین ردیاب های مگنتی معمولا سایز کوچکی دارند و به راحتی قابل کشف نیستند. این ردیاب آهنربایی یکی از جدیدترین ردیاب های بی سیم و قابل حمل است که بدون نیاز به هیچگونه سیم کشی و باتوجه به داشتن باتری داخلی میتواند یک یا چند ماه بصورت آنلاین یا آفلاین مورد استفاده قرار بگیرد.یکی از قابلیت های ردیاب مغناطیسی، میکروفن جهت شنود صدای داخل کابین خودرو می باشد. ردیاب مگنتی که در دسته ردیاب های بیرونی قرار می گیرد با سیم کشی درون خودرو و یا موتورسیکلت و قایق کار نداشته و می تواند تنها با استفاده از قطعه آهنربایی قوی که در آن تعبیه شده به قسمت فلزی وسیله نقلیه مورد نظر بچسبد.

برای خرید این ردیاب مگنتی باید حدود 1میلیون و 600 هزار تومان هزینه کنید که با توجه به امکانات و ویژگی های خاص مانند ضد آب و ضد ضربه بودن دستگاه، قیمت مناسبی به نظر می رسد. شما می توانید جهت خرید بهترین ردیاب آهنربایی خودرو و جی پی اس نظامی از طریق شماره های موجود در وبسایت رایان جی پی اس این ردیاب هوشمند را سفارش و به قیمت عمده و بدون واسطه تهیه فرمایید . امکانات بهترین ردیاب مغناطیسی بازار را تنها می توان با ردیاب پیشرفته و دزدگیر ماهواره ای خودرو مقایسه کرد. همچنین با توجه به حساسیت های مالی و نیاز به کنترل پرسنل، استفاده از ردیاب GR800 برای چنین موسساتی بهترین انتخاب ممکن است.

اولین گام در قرار دادن یک دستگاه ردیابی GPS زیر یک ماشین، تصمیم گیری در مورد استفاده از ردیاب است. قیمت ردیاب آهنربایی GR800 چقدر است؟ ردیاب و جی پی اس آهنربایی TP122 یکی از پرفروش ترین ردیاب های بازار ایران با نگهداری شارژ بالا است. یکی از انواع ردیاب، ردیاب آهنربایی است که به دلیل راحتی استفاده،سبکی،قابلیت شنود و نوع استفاده برای ردیابی اموال و اشخاص می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در دنیای امروز و قیمت بالای خودروها، استفاده از ردیاب های مگنتی می تواند آسودگی خیالی برای صاحبان و مالکان خودرو باشد که از سرقت ماشین خود واهمه دارند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ردیاب آهنربایی ماشین وب سایت خود باشید.