روال سلامت جنسی برای یائسگی ، یائسگی و فراتر از آن

روال سلامت جنسی برای یائسگی ، یائسگی و فراتر از آن

فرضیه و تحقیقات نوظهور

فرضیه و تحقیقات نوظهور

روشن / خاموش کردن توضیحات

برخی مشاهدات اولیه از این مفهوم (یا بخشی از نظریه) پشتیبانی می کنند و علاقه علمی برای روشن شدن دقیقاً آنچه در کار است وجود دارد.

خرید با یک دانشمند

با همکاری دوستان ما در تابو

گردا اندمان

Gerda Endemann ، مدیر ارشد علوم و تحقیقات ما ، دارای مدرک کارشناسی تغذیه از UC Berkeley ، دکترای بیوشیمی تغذیه از MIT ، و علاقه زیادی به چیدن گیلاس از فروشگاه سلامتی ما دارد.

من دریافتم که سلامت جنسی در دوران یائسگی-و فراتر از آن-از یک روال مراقبتی متفکرانه برای خود سود می برد. من توصیه می کنم از ابزارها و مکمل هایی استفاده کنید که می توانند به خشکی ، اعتماد به نفس بدن و میل جنسی کمک کنند. فعالیت جنسی منظم-چه با شخص دیگری باشد و چه توسط خودتان-به سلامت طولانی مدت دستگاه تناسلی کمک می کند و می تواند بخش مهمی و شادی بخش تمرین مراقبت از خود باشد. فعالیت جنسی گردش خون را در اندام تناسلی افزایش می دهد ، که بافت سالم واژن و فرج را ارتقا می بخشد و می تواند به راحتی در رابطه جنسی کمک کند.

گرم شدن

آیا خوب نیست که همه برنامه های سلامتی به این اندازه سرگرم کننده باشند؟ برای استفاده منظم از کیت Tabu نیازی به یادآوری ندارید. همه چیز در مورد ماساژور شخصی زیبا و براق عالی است و دارای ویژگی های متعددی است که آن را از رقبا متمایز می کند. در درجه اول عملکرد گرمایش است. گرما گردش خون را افزایش می دهد ، که از غشای بافت های م pleasureثر در لذت و ارگاسم پشتیبانی می کند.

و سپس کنترل های بصری و ساده وجود دارد. دو دکمه کنترل گرما و ارتعاش به آرامی بالا آمده و هوشمندانه قرار گرفته اند. هیچ تردیدی برای دستورالعمل ها یا ناامیدی در جستجوی دکمه ها وجود ندارد. کیت همچنین دارای یک روان کننده برجسته بر پایه آب است که حاوی آلوئه ، ریشه گل صد تومانی و گل شور است. به عنوان یک امتیاز ارزشمند ، اسید هیالورونیک موجود در روان کننده خاصیت مرطوب کنندگی دارد.

  1. Tabu THE KIT

    تابو
    کیت
    گوپ ، 135 دلار

    خرید کن

  1. خرد باستانی

    شاتاوری یک تقویت کننده جوان کننده زن است که در طب آیورودا برای تعادل هورمونی سالم استفاده می شود. این مکمل روزانه برای حمایت از سلامت جنسی و باروری در زنان در تمام مراحل زندگی ارزشمند است. هند ارگانیک با کشاورزان در هند که ریشه شاتاوری ارگانیک را برای این کپسول ها پرورش می دهند ، تجارت عادلانه ایجاد کرده است.*

    هند ارگانیک SHATAVARI ، 22 دلار

    هند ارگانیک
    شاتاوری
    خنده ، 22 دلار

    خرید کن

  2. باز کردن از پیچ

    وقتی عصبی و عصبی هستید ، ممکن است برای گذراندن حالت مراقبت از خود به کمک کمی نیاز داشته باشید. استراحت روی یک تشک گرم شده زیبا می تواند چیزی باشد که هر روز منتظر آن هستید. تشک مادون قرمز HigherDOSE را روشن کنید ، روی لایه های آمتیست و تورمالین دراز بکشید و از گرمای ملایم لذت ببرید.

    HopherDOSE INFRARED MAT goop ، 995 دلار

    دوز بالاتر
    INFRARED MAT
    گوپ ، 995 دلار

    خرید کن

  3. زمان بازی

    تمرینات کگل بخش مهمی از هر روال مراقبت شخصی برای سلامت جنسی یا کف لگن است. Elvie Trainer این حالت آماده به کار قدیمی را جز خسته کننده نمی کند. خودتان را به چالش بکشید ، نمرات خود را بالا ببرید و از آن لذت ببرید.

    گوپ الوی ELVIE TRAINER ، 199 دلار

    الوی
    مربی ELVIE
    گوپ ، 199 دلار

    خرید کن

  4. یک چیز خاص

    روغن عصبی واگوس Thought Sanctuary طوری طراحی شده است که به آرامی در پشت و کناره های گردن کار می شود. برای من ، کمی از این روی پا و انگشتان پای من یک یادآوری کامل برای رهایی از تنش بدنی است. این روغن ابریشمی است و ممکن است کمی از ترکیب لطیف آهک ، میخک ، کندر و سایر عرقیات گیاهی کمی تقویت شود.

    Thought Sanctuary VAGUS NERVE Oop goop ، 48 دلار

    پناهگاه اندیشه
    VAGUS NERVE OIL
    خنده ، 48 دلار

    خرید کن

  5. یک گوهر

    شاید در مورد روش قدیمی گوپ برای تمرین عضلات کف لگن ، تخم مرغ یشم ، شنیده باشید. این سنگ زیبا را برای تمرین کگل مانند فشار دهید و رها کنید.

    goop Wellness JADE EGG goop ، 66 دلار

    goop Wellness
    JADE EGG
    گپ ، 66 دلار

    خرید کن

  6. یک چشم انداز

    آینه روشن Nyssa به راحتی بین ران های شما قرار می گیرد تا بتوانید فرج خود را بشناسید و چک های سلامتی را انجام دهید. Nyssa یک شرکت تحت رهبری زنان است که مأموریت ایجاد راه حل های ابتکاری برای استفاده زنان از بلوغ تا دوران یائسگی را دارد.

    Nyssa VIEVISION بین LEGS MIRROR goop ، 64 دلار

    نیسا
    بینایی بین آینه پا
    گوپ ، 64 دلار

    خرید کن

بنیادین

شما قسمت پادکست گوینت را با تاز باتیا ، دکتر MD دوست خواهید داشت: دکتر تاز اطلاعات زیادی در مورد ترکیب رویکردهای پزشکی غربی و شرقی در دوران یائسگی و یائسگی سالم ارائه می دهد. یکی از اساسی ترین راه های حمایت از سلامتی کل بدن ، استفاده از مولتی ویتامین با کیفیت بالا در روز است. بار مادر برای زنانی که خون خود را از دست داده اند – به عنوان مثال از طریق قاعدگی و زایمان – و می توانند از آهن اضافی استفاده کنند ایده آل است. برای حمایت همه جانبه در دوران یائسگی و پس از آن ، من کاملاً عاشق مادام تخمدان هستم. ویتامین ها ، مواد معدنی و گیاهان موجود در بسته های روزانه برای زنان که دچار گرگرفتگی خفیف ، تغییرات خلقی و خستگی ناشی از استرس می شوند ، تغذیه می کند. هر دو فرمول با استفاده از فرایندهای تولید خوب فعلی (CGMP) که توسط FDA تعریف شده است تولید می شوند و آزمایشات گسترده ای برای کنترل کیفیت انجام می شود.*

  1. goop Wellness MADAME OVARY goop ، 90 دلار/75 دلار با اشتراک

    goop Wellness
    خانم تخمدان
    goop ، 90 دلار/75 دلار با اشتراک

    خرید کن

  2. goop Wellness THE MOTHER LOAD goop ، 90 دلار/75 دلار با اشتراک

    goop Wellness
    بار مادر
    goop ، 90 دلار/75 دلار با اشتراک

    خرید کن

*این اظهارات توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است. این محصولات برای تشخیص ، درمان ، درمان یا پیشگیری از هر گونه بیماری در نظر گرفته نشده اند.

این مقاله فقط برای اهداف اطلاع رسانی است. این دارو جایگزینی برای مشاوره ، تشخیص یا درمان پزشکی حرفه ای نیست و هرگز نباید مورد استفاده قرار گیرد و هرگز نباید از توصیه های پزشکی خاص استفاده کرد. در حدی که این مقاله توصیه های پزشکان یا پزشکان را شامل می شود ، نظرات بیان شده نظرات متخصص ذکر شده است و لزوماً نمایانگر دیدگاه های گوپ نیست.