روال صبحگاهی من: تمام شب بیدار؟ اشکالی ندارد

قهرمان

روال صبحگاهی من

دومینو کرکه-باگلی |

دولا، نوازنده، نویسنده و بنیانگذار Carriage House Birth

او ممکن است یک شب طولانی را در کنار هم بخوابد یا به تازگی از یک زایمان تمام شب به خانه برگشته باشد، بنابراین صبح او ممکن است طبق برنامه پیش نرود – و دومینو کرک-باگلی با این موضوع کاملاً مشکلی ندارد. Kirke-Badgley مستقر در بروکلین، که یکی از بنیانگذاران Carriage House Birth، یک مرکز جمعی و اجتماعی دولا است، می گوید: «بخش بزرگی از خودمراقبتی – به ویژه اگر شما هر نوع مراقبی هستید – انعطاف پذیر ماندن و ادامه دادن به جریان است. با مکان هایی در لس آنجلس و بروکلین. (صد درصد از درآمد حاصل از تولد Carriage House Birth برای حمایت از NOURISH، یک برنامه آموزشی دولا پس از زایمان که بر اساس نیازهای خانواده‌های سیاه‌پوست طراحی شده است، به انجمن سلامت زنان سیاه پوست اهدا می‌شود.) او همچنین یک نوازنده با یک تک آهنگ جدید است که به تازگی منتشر شده است. آلبوم در راه، یک مادر به یک بچه پانزده ماهه و یک سیزده ساله، و نویسنده زندگی پس از تولد: پرتره های عشق و زیبایی والدین، نگاهی جدید به تجربه پس از زایمان، که کرک-باگلی دوست دارد به آن اشاره کند، حالتی موقتی نیست. او می‌گوید: «مردم آن را چند روز یا چند هفته می‌دانند، اما شما برای همیشه پس از زایمان هستید.

کار کرک-باگلی همچنین شامل آموزش دولاها می‌شود، و او متوجه می‌شود که بسیاری از آنها – مانند خودش – سخت‌ترین زمان را برای مراقبت از خود دارند. او می گوید: «اغلب افرادی که شفا را انجام می دهند، کسانی هستند که به بیشترین مراقبت نیاز دارند. نکته کلیدی، برای کرک-باگلی، حفظ لحظات مراقبت از خود است – مسواک زدن خشک قبل از حمام، لحظاتی از مدیتیشن و یوگا، و مقدار زیادی روغن برای پوستش – حتی در پر هیجان ترین روزها. استراتژی به وضوح کار می کند: پوست او و انرژی او تقریباً به همان اندازه درخشان و پر جنب و جوش است.

6:45 صبح: ما با نوزادمان به طور مشترک می‌خوابیم و من هنوز در طول شب از خواب بیدار می‌شوم تا در این مرحله شیر بدهم، بنابراین معمولاً می‌توانم حدود ده ساعت بیشتر بخوابم. اما زمان بیداری کامل من در حالت ایده آل 6:45 است، بنابراین می توانم قبل از اینکه بچه ها بیدار شوند، کمی شروع کنم تا ناهار و صبحانه درست کنم. قطعاً یک جنون صبحگاهی وجود دارد – کوچولو معمولاً تا ساعت 7:30 می‌خوابد، بنابراین من قبل از اینکه او برای رفتن به مدرسه حوالی ساعت 7:50 به مدرسه برود، کمی با بزرگ‌ترم وقت دارم، که واقعاً خوب است.

8 صبح: پس از ترک مدرسه، چای می‌نوشم—دیگر کافئینی وجود ندارد، که جدید و هیجان‌انگیز است و در حال حاضر تمام ذخیره‌ام را از نظر انرژی گرفته است. من و شوهرم همزمان کافئین را ترک کردیم، بنابراین برای حمایت از یکدیگر استفاده کردیم.

  1. گپ انتخاب

    لیوان Le Sirenuse لوک ادوارد هال پوزیتانو

    گپ انتخاب

    Emporio Sirenuse
    لیوان پوزیتانو لوک ادوارد هال
    گوپ، 70 دلار

    اکنون خرید کنید

  2. گپ انتخاب

    ترکیب چای گیاهی Equitea Comfort

    گپ انتخاب

    Equitea
    ترکیب چای گیاهی Comfort
    گوپ، 14 دلار

    اکنون خرید کنید

  3. گپ انتخاب

    کتری آب شیشه ای آلمانی Trendglas JENA

    گپ انتخاب

    شیشه ترند JENA
    کتری آب شیشه ای آلمانی
    گوپ، 35 دلار

    اکنون خرید کنید

ساعت 8:30 صبح: گاهی یک دوش. من با مسواک زدن خشک شروع می‌کنم—در حال حاضر وقت گذاشتن برای خودمراقبتی برایم دشوار است، بنابراین تبدیل کردن آن به روتینی که قبلا انجام می‌دهم تضمین می‌کند که مقداری از آن را دریافت کنم. بعد من دکتر برونر را زیر دوش گرفتم عزیزم. من روغن بدن با جوجوبا را بلافاصله پس از خروج از حمام دوست دارم.

  1. گپ انتخاب

  2. G.Day فلفل سیاه + روغن بدن انرژی رز هیپ

    گوپ زیبایی
    فلفل سیاه جی دی +
    روغن بدن انرژی زا هیپ

    گوپ، 60 دلار

    اکنون خرید کنید

  3. Goop Beauty G.Tox Ultimate Dry Brush

    گوپ زیبایی
    برس خشک G.Tox Ultimate
    گوپ، 20 دلار

    اکنون خرید کنید

وسواس من واقعا روغن است. شوهرم می گوید: “شما لغزنده هستید، خودتان را در روغن ها دوست دارید.” پوست من به طور مزمن خشک است – من هاشیموتو تحت بالینی دارم، بنابراین پوست کاغذ سنباده خشکی دارم – و من عاشق روغن های صورت، روغن های پاک کننده، روغن های بدن و همه اینها هستم. من روغن صورت گوپ را خریدم و خوشمزه است. من هم عاشق گلابی خاردار مون هستم.

  1. روغن فوق العاده مغذی صورت Goop Beauty GOOPGENES All-in-One

    گوپ زیبایی
    همه در یک GOOPGENES
    روغن فوق العاده مغذی صورت

    گوپ، 98 دلار / 89 دلار با اشتراک

    اکنون خرید کنید

  2. گپ انتخاب

    پاک کننده روغن مغذی تاتا هارپر

    گپ انتخاب

    تاتا هارپر
    پاک کننده روغن مغذی
    گوپ، 86 دلار

    اکنون خرید کنید

  1. گپ انتخاب

  2. من روغن صورت را با اسپری گلاب ترکیب می کنم – بهترین ترکیب.

    Pholk Beauty Honeyckle Rose Face Mist

    زیبایی فولک
    میست صورت گل رز پیچ امین الدوله
    گوپ، 20 دلار

    اکنون خرید کنید

  3. و سپس تراشیدن زبان وجود دارد. این فقط یکی از آن چیزها است – وقتی آن را انجام دهید، نمی توانید نه انجام دهید.

    زبان پاک کن BOKA Rasana

    ذخیره
    زبان پاک کن رسنا
    گوپ، 9 دلار

    اکنون خرید کنید

  4. مواد گوا شا برای صورت شما عالی است. دوستم که لنشین را اداره می کند، قبلاً در ساختمان من زندگی می کرد و او به من یاد داد.

    Wildling Facial Gua Sha Empress Collection

    وحشی
    کلکسیون Facial Gua Sha Empress
    گوپ، 129 دلار

    اکنون خرید کنید

  1. 8:45 صبح: صبحانه. تخم مرغ و سرباز همیشه یک چیز یا نوعی فرنی با میوه هستند. در حقیقت، این معمولاً یک جور وضعیت نابسامان است: من برای کودکم چیزی درست می کنم – تخم مرغ یا یک پنکیک سیب زمینی شیرین – و در نهایت حداقل نیمی از آن را می خورم.

    گپ انتخاب

    ست ماهی تابه 10 و 12 goop Home

    گپ انتخاب

    goop صفحه اصلی
    ست ماهی تابه 10 و 12 اینچی
    گوپ، 100 دلار

    اکنون خرید کنید

  1. 9:15 صبح: من بچه را به شوهرم می دهم تا بتوانم مدیتیشن کنم. هرگز یکسان نیست – ممکن است فقط یک نماز کوچک باشد، یا گاهی اوقات بیست دقیقه می نشینم. این یک بازی بیهوده است، اما من آن را انجام می دهم.

    بالش Bennd Yoga Sappan Wood Ayurvedic Pranayama

    بنند یوگا
    بالش پرانایاما آیورودیک چوب ساپان
    گوپ، 140 دلار

    اکنون خرید کنید

9:35 صبح: برای رویارویی با روز آماده می شوم. من از بارداری و شیردهی به ملاسما مبتلا شدم، بنابراین در مورد کرم ضد آفتاب بسیار مراقب هستم – مرطوب کننده روز جاش رزبروک عالی است. من از مرطوب کننده و ریمل رنگی W3ll People استفاده می کنم، و سپس از کرم هایلایت کمی از RMS به همراه کرم لب/رژگونه استفاده می کنم – این به نوعی کل شبنگ را انجام می دهد. و من نمی توانم افرادی را که در خانواده من نیستند ببینم مگر اینکه رنگ ابرو بزنم.

برای عطر من به روغن ها متکی هستم. همیشه روغن!

  1. RMS Beauty Lip2Cheek

    آر ام اس زیبایی
    Lip2Cheek
    گوپ، 36 دلار

    اکنون خرید کنید

  2. RMS Beauty Living Luminizer

    آر ام اس زیبایی
    Living Luminizer
    گوپ، 38 دلار

    اکنون خرید کنید

  3. گپ انتخاب

    روغن بدن Balmyard Beauty Romantic Call

    گپ انتخاب

    Balmyard Beauty
    روغن بدن رمانتیک کال
    گوپ، 82 دلار

    اکنون خرید کنید

  4. مداد تعریف کننده دو اکشن ابرو پاپ کوزاس

    کوزاس
    Brow Pop Dual-Action
    تعریف مداد

    گوپ، 22 دلار

    اکنون خرید کنید


9:45 صبح: تماس‌هایم را با Carriage House شروع می‌کنم – ما یک تیم کوچک هستیم، همه دولاها، و همه ما هنوز در حال یادگیری نحوه انجام این تجارت هستیم. هر روز متفاوت است، بنابراین برنامه من بسیار تغییر می کند. من کار می‌کنم، پسرم چرت می‌زند و در جایی تمرینات کششی و یوگا انجام می‌دهم. منظورم یوگا واقعی نیست، بیشتر فقط چند وینیاسا برای 30 دقیقه بین تماس ها، یا من سوار دوچرخه ثابت خود برای سی دقیقه. گوش دادن به موسیقی دوست در حال انجام تمرینات هوازی یک تغییر بازی است – بهانه ای عالی برای گذاشتن هدفون و برگزاری یک مهمانی شنیداری که اتفاقاً عرق می کنم. دلم برای دوستان موسیقیم و کل دنیای موسیقی و صحنه تنگ شده است. با این حال، دوباره به آن سر می زنم: من یک رکورد دارم که در سال جدید منتشر می شود و به تازگی یک تک آهنگ جدید منتشر کرده ام.

گپ انتخاب

  1. هدفون بی سیم MW08 True

    استاد و پویا
    هدفون بی سیم MW08 True
    گوپ، 299 دلار

    اکنون خرید کنید

  2. تشک یوگا GRP Manduka

    ماندوکا
    تشک یوگا GRP
    گوپ، 130 دلار

    اکنون خرید کنید

  3. بلوک یوگا کورک ماندوکا

    ماندوکا
    بلوک یوگا چوب پنبه
    گوپ، 22 دلار

    اکنون خرید کنید

  1. من هفته ای یکی دو بار حمام می کنم، نه در زمان خاصی. جوش شیرین و نمک کوشر ریختم و مثل دیوانه عرق می کنم. من واقعاً تفاوت را احساس می کنم، به خصوص اگر در حال پرواز بوده باشم یا تمام شب را هنگام زایمان بیدار بوده باشم. من بیست یا سی دقیقه یا هر چیزی که بتوانم آن را تحمل کنم آنجا می مانم.

    goop Beauty

    گوپ زیبایی
    “مارتینی” احساسی
    حمام سم زدایی

    گوپ، 35 دلار

    اکنون خرید کنید

    هر فرصتی برای انجام یک مراسم – چه ورزش باشد، چه حمام یا به سادگی مسواک زدن – بسیار اساسی است، به خصوص برای افرادی مانند دولاها که در نوبت هستند. این چیزی است که من به doulas آموزش می دهم – که این چیزها ضروری هستند. بنابراین، اگر یک کلاس یوگا را برای آن روز انجام داده باشم، خوب هستم. اگر من بیرون بروم و چند مایل با یک دوست راه بروم، این یک برد است.