روزهای آفتابی پیش رو: Opalhouse طراحی شده با مجموعه فضای باز Jungalow

اینجا در جنوب کالیفرنیا، یکی از بزرگترین طوفان های بارانی را که در سال های اخیر داشته ایم، داشتیم! چند هفته طول کشید و حالا که خورشید برگشته، هوا تازه است، و همه چیز سبز و پر جنب و جوش است، من واقعاً هوس گذراندن وقت بیشتری در بیرون از خانه دارم. اگر شما هم مشتاق هستید که چکمه‌های بارانی را کنار بگذارید، بیرون بروید و علف‌های بین انگشتانتان را احساس کنید، من فقط یک چیز را برای شما دارم (خوب… چیزها، جمع): آخرین مجموعه Opalhouse Designed with Jungalow در فضای باز در Target. ! ما در این مجموعه صندلی در فضای باز، بالش، گلدان و پوم پوم داریم. پس گرد و غبار آن آفتابی ها را پاک کنید، یک کلاه لبه گشاد بردارید، و بیایید وارد این همه بدجنسی شویم!

من عاشق این لحظه آفتابی درخشان و جسورانه هستم که شامل غلاف حصیری، پفک آفتاب و بالش آفتابی مشابه در فضای باز است. راه راه های زرد روی کوسن های غلاف مرا یاد سایبان های راه راه می اندازد که زمانی که در ایتالیا زندگی می کردم می دیدم – چیزی بسیار جاودانه و سرگرم کننده در مورد یک راه راه کلاسیک وجود دارد. و کلاه پام پوم درشت بالای غلاف باید یکی از جزئیات طراحی مورد علاقه من در این مجموعه باشد. حال و هوای لیمونسل را می دهد!

برای این مجموعه، من می‌خواستم رنگ‌های خاکی و اشکال ارگانیک را – به‌ویژه در قالب گلدان‌ها – به منصه ظهور برسانم. کاشت و گیاهان راه بسیار خوبی برای ایجاد علاقه بصری در هر فضای باز هستند. آنها همچنین می توانند برای تعریف یک فضا استفاده شوند، فضای استریل (مانند یک بالکن بتنی) را زنده تر کنند، و می توانند برای کمک به گیاهانی که ممکن است کمی بیشتر به TLC نیاز داشته باشند، به جای ثابت در زمین، متحرک شوند. نیاز به نور و آبیاری آنها با گیاهان همسایه آنها که در زمین هستند متفاوت است. و برای کسانی از ما که ممکن است هیچ فضای بیرونی در اطراف خانه خود نداشته باشیم، گلدان بهترین راه برای وارد کردن فضای باز است! گیاهان داخلی به هر اتاقی زندگی، رنگ و ابعاد زیادی می بخشند. این گلدان های سفالی در چند شکل و اندازه هستند و ظرف مناسبی برای گیاهان بزرگ داخلی یا خارجی هستند. من همچنین عاشق الگوی موج دار روی گلدان آبی روشن هستم – من را به یاد امواج در یک بدنه آب می اندازد. فلفل کردن گیاهان و فانوس‌ها در اندازه‌های مختلف و در ارتفاع‌های مختلف (مانند بالای این میز کناری موج‌دار) نه تنها چشم شما را در سراسر فضا هدایت می‌کند، بلکه ظاهری لایه‌لایه ایجاد می‌کند که می‌توانید آن را در داخل یا خارج از خانه ایجاد کنید.

صندلی باشگاه توپانگا | کاشت صورتی | 10 اینچ تراکوتا کار | 15 اینچ تراکوتا کار

این یک فضای کامل است!!! من یک عشق نه چندان پنهانی به الگو دارم، اما آیا می‌دانستید که من یک لحظه الگوی همسان را نیز دوست دارم؟ تکرار الگوی یکسان بر روی سطوح مختلف، مانند آنچه که در اینجا روی چتر آفتاب، بالش ها و میز کناری سرامیکی انجام دادیم، راهی عالی برای ایجاد انسجام است و به دهه 60 و 70 میلادی که مردم اغلب یک چاپ یا چاپ مشابه داشتند، یک پرتاب غیرمنتظره را اضافه می کند. روی پرده‌ها، مبل‌ها و ملحفه‌های میز آن‌ها الگو قرار دهید. نوعی پیچش مدرن در یک روند قدیمی.

اگر می‌خواهید کمی ظریف‌تر از نظر یک لحظه طرح‌دار همسان و هماهنگ پیش بروید، یا فضای بیرونی بزرگی ندارید، و می‌خواهید این روند را در داخل خانه امتحان کنید، می‌توانید بالش‌های پرینت آبی را با پایه گیاه آبی ست کنید و کاشت آبی (عاشق نقطه قیمت، btw … فقط 20 دلار!).

همیشه برای من سخت است که یک مورد مورد علاقه را از یک Opalhouse Designed with Jungalow drop انتخاب کنم، اما فکر می کنم این چتر ممکن است یکی از موارد مورد علاقه من از این مجموعه باشد! الگوی (که من با برداشتن عناصر یکی از نقاشی‌هایم ایجاد کردم و آنها را به صورت دیجیتالی کنار هم قرار دادم)، حاشیه‌ها و این واقعیت که کج می‌شود تا بتوانید آن را به گونه‌ای زاویه دهید که خورشید در حال حرکت در آسمان باشد، فقط من را خوشحال می‌کند!

خیلی ممنون که در این ماجراجویی آفتابی به من پیوستید! نمی توانم صبر کنم تا یک موهیتو (یا دو!) در اینجا داشته باشیم. اگر برای برخی از حال و هوای شاداب در فضای باز آماده هستید، مجموعه Opalhouse Designed With Jungalow را در اینجا بررسی کنید.

عکس های جنا پفلی