روشی 4 مرحله ای برای صاف شدن موهای مجعد و وز شده

مگان اونیل

مگان آن را امتحان می کند

مگان اونیل

مگان اونیل ویراستار ارشد زیبایی در goop است. این یکی دیگر از راه های گفتن این است که او علاقه زیادی به محصولات تمیز دارد ، عاشق هر چیزی است که استرس را کاهش می دهد ، و خوشبختانه خوکچه هندی را به نام سلامتی می کند.

من دوست ندارم آن را بپذیرم ، اما فکرهای زیادی به موهای آشفته من وارد می شود: مگس هایی که در اطراف سرم شبیه نیمبوس شناور هستند و از نان من حلقه هایی بیرون می آیند که گویی در عجله برای بیرون آمدن از در ، من آن را ندارم زمان آن است که آنها را با استفاده از پین های بابی به صورت ایمن برگردانید. با این حال ، برای به دست آوردن این ظاهر ، من در آینه در اتاق خواب خود ایستاده ام و هر قطعه ترد را که می خواهم از گردنم پیچیده شود ، با دقت بیرون می آورم. چنین اتفاقی یک هنر است.

دستیابی به آن بسیار ساده تر شده است ، و من نمی توانم خوشحال تر باشم. این سرم موهای پیش از شامپو تفاوت چشمگیری در ظاهر و احساس موهای من ایجاد می کند. من به شیوه ای که به آرامی فرهای من را مجسم می کند ، وسواس دارم-آنها در حال حاضر در آن روش جذاب و غیرممکن عکاسی و مو-ویدئو شناور می شوند. این پایان ناخوشایند من را به طرز خارق العاده ای هموار می کند که روز دیگر ، خودم را در تلاش برای به خاطر آوردن اینکه آیا من اصلاح کرده ام ، پیدا می کنم. و من همیشه در حس بوی ضعیف آن هستم – یک مرکبات زرق و برق دار و ظریف.

این جادو بر انواع مختلف موها نیز تأثیر می گذارد: آبشار بلوند مستقیم بریانا ، ویراستار زیبایی ما ، در زوم حتی درخشان تر و ملایم تر از معمول به نظر می رسید. “صبر کنید ، من نیز از سرم مو استفاده کردم!” وقتی من پرسیدم چه خبر ، او خندید.

توجه به این نکته ضروری است که سرم روغن مو نیست. من عاشق روغن مو هستم و هنوز هم از آن استفاده می کنم (به پایین مراجعه کنید) ، و اگرچه به نظر می رسد این روغن یکی است ، اما متفاوت عمل می کند. آن را به عنوان اولین قدم در نظر بگیرید – پایه و اساس روال موهای شما.

آن را از طریق ریشه تا انتهای موهای خشک صاف کنید و بگذارید حداقل بیست دقیقه روی آن بماند تا فرو برود و جادوی تغذیه کننده و مرطوب کننده خود را اعمال کند. بافتهای فرفری و پیچیده خشک تر و مستعد وز شدن هستند. سرم موهای من را قابل کنترل می کند ، بنابراین جدا کردن و حالت دادن به آنها آسان تر است – بیشتر در مورد روال معمول من در زیر. در روزهای شستن موها (یک یا دو بار در هفته) ، من یک نیمروز استراحت کوتاهی می کنم تا حدود یک قطره چکاننده و نیم سرم را روی موهایم ماساژ دهم. من موهایم را به یک نان بلند شل می اندازم ، چند حلقه استخراج می کنم ، یا قسمت های کوچکی را به گره های بانتو می چرخانم. روز کاری و شامپو و حالت را درست قبل از خواب به پایان می رسانم. من با ابریشم ترین آشفتگی فرهای تند و تیز بیدار می شوم.

روال مو برای موهای مجعد و وز شده

  1. 1

    هفته ای یک بار ، من با اسکراب پوست سر ، یک موس شل شده با نمک لایه بردار هیمالیا صورتی شستشو می دهم که باعث سم زدایی پوست سر ، پاکسازی آن از خاک ، روغن و تجمع محصول می شود. با رزماری و نعناع رنگ شده است و بوی شگفت انگیز آن در حالی که من کف می کنم ، که فقط بهشت ​​است ، کل دوش را پر می کند.

    شامپو اسکراب پوست سر goop Beauty G.Tox Himalayan Salt Scalp

    goop Beauty
    G.Tox نمک هیمالیا
    شامپو اسکراب پوست سر

    خنده ، 42 دلار

    خرید کن

  2. 2

    سپس من در نرم کننده Sangre de Fruta کار می کنم و آن را به مدت سه دقیقه در حالی که بدنم را شستشو می دهم ، تجمل می کنم و اصلاح می کنم ، می گذارم. موهای من را مخملی و تغذیه عمیق می کند. بطری پمپ سیاه و سفید غول آسا جذاب ترین چیز در حمام من است.

    تهویه مطبوع گیاهی Sangre de Fruta of Earthly Delights

    خون میوه
    باغ لذتهای زمینی
    نرم کننده گیاهی

    خنده ، 52 دلار

    خرید کن

  3. 3

    مسواک زدن موهایم فقط زیر دوش ، هنگامی که در نرم کننده اشباع شده است ، شکستگی را به حداقل می رساند و کلید نگاه دقیق من به حالت غیرفعال است. (مسواک زدن فرهای من وقتی خشک می شوند باعث ایجاد یک پف آفریقایی هاله ای شگفت انگیز می شود ، که من آن را برای موارد خاص دوست دارم.) بیشتر برس ها فقط سطح را براق می کنند-و استفاده از شانه می تواند برای بدبختی باشد ، ناگفته نماند که آسیب رسان است-اما این برس باورنکردنی است. موهای خمیده همان جا به هم می رسند ، خروپف ها ، گره ها و قسمت های مات باز می شوند ، بعلاوه احساس چریدن پوست سر من دیدنی است.

    برس موی مانتا مانتا صورتی

    مانتا
    برس موی صورتی
    خنده ، 30 دلار

    خرید کن

  4. 4

    من فرهای بلندم را در یک حوله Aquis عمامه ای می پیچم ، طوری طراحی شده است که موهای خود را با الیاف فوق جاذب مخصوص که نرم تر از پارچه های معمولی هستند و اصطکاک چندانی با موهای شما ایجاد نمی کند ، که به ویژه به اندازه کافی بر آن اصطکاک ایجاد نمی کند ، به حداقل برساند. وقتی مرطوب شد شکسته شود

    روکش موی خشک Aquis Copper Sure Rapid

    Aquis
    روکش موی مس سریع و خشک
    خنده ، 35 دلار

    خرید کن

  5. 5

    من در یک پیمانه کوچک از این کرم بسیار مرطوب کننده و حالت دهنده استفاده می کنم-این روغن با روغن رهوا ، کره شیا و برگ یرتا تغذیه می کند-و اجازه دهید موهای من در هوا خشک شوند. این فوری بافت ساحلی فرفری فاخر است.

    چراغ درمان Rahua Leave-In

    ناموفق
    ترک درمان در نور
    خنده ، 45 دلار

    خرید کن

  6. 6

    بعد از تمرینات عرق کرده و روزهای طولانی بدون برس زدن موهایم ، من با این روغن موهای چند منظوره فرهای خود را احیا می کنم. من تقریباً در یک قطره چکان کار می کنم و روغن کرچک بسیار مرطوب کننده تقریباً فوراً احیا کننده و موخوره می شود.

    کریول اسانس هائیتی روغن کرچک سیاه و سفید

    ماهیت کریول
    مشکی هائیتی
    چراغ روغن کرچک

    خنده ، 50 دلار

    خرید کن


آیا نیاز به راهنمایی دارید تا بدانید این موارد را کجا باید به روال خود اضافه کنید؟ سوال خاصی دارید؟ به حرفه ای ها پیام دهید در [email protected] برای کمک شخصی