زیبایی بدنسازی جنسی

آیا عناصری از بدنسازی جنسیتی یا مربیگری تمامیت وابسته به عشق شهوانی وجود دارد که مردم می توانند در خانه یا بدون پزشک آنها را کشف کنند؟

با دانستن این مطلب که افرادی که ممکن است به دلایل مختلف به یک به یک با من یا افرادی با مهارت های مشابه دسترسی نداشته باشند ، این مطلب را خواهند خواند ، مهم است که روشن کنیم که جلسات خصوصی تنها راه نیست. من ، در مورد انتشار پیامی است که به افراد از هر جنسیت ، از هر نوع اندام ، از هر جهت جنسی الهام می بخشد و به آنها قدرت می دهد تا بدانند از طبیعت شهوانی شما بیشتر از آنچه به ما گفته شده است “حق” راه “یا” روش عادی “برای انجام کارها.

فقط کاوشبه آزمایش کنید من می خواهم مردم را تشویق کنم که به این باور ایمان داشته باشند که آنها بیش از آن چیزی هستند که ما در فرهنگ عامه به تصویر کشیده ایم یا بهانه ضعیفی برای آموزش جنسی که اکثر ما دریافت می کنیم. چیزهای بیشتری برای تجربه در بدن ما ، در قلب ما ، و در زندگی و روابط صمیمی ما وجود دارد.

اگر به دنبال این هستید که بیشتر در مورد تمامیت شهوانی و راهنمایی دریافت کنید ، من چند راه مختلف برای این امر ارائه می دهم که جلسات خصوصی نیستند ، زیرا تعداد زیادی از آنها وجود دارد:

می توانید سفرهای خود راهنمای من را مشاهده کنید ، که در واقع تجربیات زیبایی برای انجام برخی از گفتگوها ، تمرینها و تمریناتی است که من در زندگی شخصی و حرفه ای خود استفاده می کنم.

روشن شده است: غفلت از بهترین رابطه جنسی ، که برای زوجین طراحی شده است تا در هر مرحله از رابطه با هم صحبت کنند ، تا شما را با صمیمیت ، اصالت و شفافیت بیشتر از همیشه صحبت و لمس کنند ، که برای داشتن رابطه جنسی فوق العاده با هم ضروری است. در طول زمان.

و جعبه ابزار Erotic Wholeness: راهنمای شما برای صمیمیت ، لذت و تمرینات جادویی روزمره برای هر کسی است که می خواهد مجموعه ای از روش های متنوع را بیشتر در بدن خود بیاندازد ، در مواقع لزوم سرعت خود را کاهش داده ، زمین را به هم بزند و در صورت تمایل فعال کند. با سهولت بیشتری در طبیعت اروتیک خود زندگی کنید. بنابراین ما اغلب از کلمات جنسی و وابسته به عشق شهوانی به طور مترادف استفاده می کنیم ، اما آنها یکسان نیستند ، و این واقعاً مربوط به ارتباط اروس شما – احساسات ، خلاق ، پر جنب و جوش ، احساسات عمیق و جنسیت شما است ، و من برخی از روشهای مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارم. برای انجام آن.

همچنین کتاب الکترونیکی رایگان من وجود دارد ، خودتان را لمس کنید: یک راهنمای الهام بخش برای مراقبه خودارضایی ذهن آگاه و رویدادهایی مانند The Yoniverse & The Universe Moon Circles که شما را به قدرت عشق به خود و مراسم خود لمس دعوت می کند. این کتاب الکترونیکی راه های زیادی را برای تمرین صمیمیت به شما ارائه می دهد که به سرعت در تنوع باغ شما نیست. و حلقه های ماه در واقع در مورد قدرت مراسم ، خواهر و مقدس بودن بدنهای شهوانی ما است.