طراحی لبخند دیجیتال چست؟

دقت نرم افزارهایی که برای طراحی لبخند با کامپیوتر به کار می روند بالا است و در آنالیز صورت فرد به خوبی عمل خواهند کرد. وقتی برای اصلاح طرح لبخند خود اقدام می کنید، بخصوص در مواردی که باید تغییراتی اساسی در صورت و وضعیت دندان ها به وجود آید، چهره جذاب تری پیدا خواهید کرد. بخش اول حاوی لطیفه و طنز در موضوعات مختلف است که بعضی لطیفهها فقط برای خنده و بعضی دیگر از لحاظ مختلف جنبه انتقادی دارند.

افتادگی دندان و نقص در تعداد دندان ها نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار بر زیبایی است. کتاب لبخندهای دیجیتالی نوشتهی حامد قدرتی احمدآباد، گلچینی از زیباترین لطیفهها و پیامکهای ایرانی است که باعث شکفتن لبخند بر روی لبان شما میشود. اگر شما هم دوست دارید بیشتر از آن بدانید و یا قصد دارید دستی به سر و گوش لبخند خود بکشید بد نیست با چشم باز این کار را انجام دهید. در این مدل، یخچال در بالا و فریزر در پایین قرار گرفته است و هر دو در دستگاه، به سمت راست باز می­شوند.

پاشو برو بیرون، باغ وحش دو تا خیابون پایینتره! لبخندهای دیجیتالی شامل دو بخش است. این بررسیها دیجیتالی انجام می شود و برای اولین بار با طراحی لبخند بیمار به صورت دیجیتالی و توسط کامپیوتر انجام شد. یخچال و فریزر تکنوهاوس طرح لبخند عرض 70 با یخساز مکانیکی دیجیتالی 26 فوت، از شرکت «تکنوهاوس» دستگاهی خوشساخت و کارآمد است که در گروه یخچال فریزرهای کمبی با گنجایش ۲۴ فوت، قرار میگیرد.

از مدتها قبل، یعنی از همان روزها که گوساله بودم! اطرافیانم فکر میکنند که من «گاو» هستم! او با ابراز خرسندی در این خصوص می گویید: من سال های پیش در اثرسانحه ای دندان های پیشینم را از دست دادم که این اتفاق تلخ آسیب زیاد روحی و روانی برایم بجا گذاشت در ارتباطات با جمع دوستان و اقوام گوشه گیر بودم و از لبخند زدن و خندیدن در جمع پرهیز می کردم ولی با ارایه و بهره گیری از چنین تکنولوژی منحصر به فردی توانستم نشاط و لبخند زیبای جوانی و همچنین سلامتی توام با اعتماد به نفسم را بدست آورم.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد طراحی لبخند دیجیتالی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.