طرح شهوانی شما چیست؟ | گوپ

نوع حسی کسی است که در اثر شعله ور شدن همه حواسش روشن شده است. این کسی است که عاشق طعم و مزه است. آنها می خواهند وقتی وارد بازی شهوانی خود می شوند وارد محیطی زیبا شوند. آنها هنرمندی را به ارمغان می آورند. و بنابراین قدرت فوق العاده حسی این است که آنها از طریق احساسات به لذت کامل ارگاسمی دسترسی دارند-این همیشه یک ارگاسم متمرکز بر دستگاه تناسلی نیست. ممکن است چیزی شبیه به کسی باشد که به شما شکلات خوشمزه می دهد در حالی که پشت زانو را لیس می زند.

نوع پرانرژی کسی است که با انتظار ، فضا ، تمسخر ، اشتیاق ، اشتیاق روشن می شود. اگر قبل از بوسه همه چیز را احساس کنید ، ممکن است فردی پرانرژی باشید. مثل این که ، خدای من ، خدای من ، ما می خواهیم بوسه بزنیم. قراره بوس کنیم ، آه اون حس شما بسیار بسیار حساس هستید ، بنابراین روشن شدن شما زیاد طول نمی کشد. مثل ریختن سنگریزه در آب است. اگر سنگریزه را در آب بیندازید ، امواج خارج می شوند.

نوع جنسی کسی است که در فرهنگ ما به عنوان جنسیت فکر می کند. برهنگی ، اندام تناسلی ، ارگاسم ، نفوذ – اینها برخی از چیزهایی است که جنسی دوست دارد. ابرقدرت جنسی این است که معمولاً روشن کردن بسیار آسان است: شما می توانید به سرعت از صفر به شصت برسید. این بدان معنا نیست که عمق وجود ندارد ، اما سادگی وجود دارد. مثل اینکه ، من این را دوست دارم. این همان چیزی است که کار می کند. بیا انجامش بدیم. از جهاتی بسیار ساده است. دسترسی به تحریک از طریق دستگاه تناسلی آسان تر است.

نوع کینکی کسی است که توسط تابو روشن شده است. چند نوع مختلف از انواع مختلف وجود دارد: یکی بیشتر روانی است ، جایی که در مورد پویایی قدرت است. یکی بیشتر مبتنی بر احساسات است ، جایی که بیشتر در مورد احساس طناب روی پوست آنها یا بازی ضربه ای یا احساس شدید بوجود می آید. هرچند لزوماً آن چیزی که ما آن را تلخ می دانیم نیست. این درباره این است که برای چه چیزی ممنوع است شمابه

نوع شکل دهنده کسی است که همه چیز را تحت تأثیر قرار می دهد ، انواع حسی ، جنسی ، پر انرژی و پر انرژی. قدرت فوق العاده یک سازنده شکل این است که آنها می توانند تغییر شکل دهند و برای هر کسی عاشق شگفت انگیزی باشند. آنها می توانند بگویند: “اوه ، شریک زندگی من یک فرد حساس است – من تغییر شکل می دهم تا یک احساساتی باشم.” و آنها با آن روشن می شوند