قبل و بعد – آرایش لباسشویی

من معتقدم اگر کارهای خسته کننده در محیطی زیبا انجام شوند لذت بیشتری می‌برند، و من با در نظر گرفتن این موضوع به طراحی اتاق رختشویی جدیدمان پرداختم. قسمت خشک‌شویی در #JungalowByTheMountain نسبتاً جادار و کاملاً کاربردی بود، اما کاملاً فاقد شخصیت و حال و هوا بود – باعث می‌شد شستن لباس‌ها به همین شکل باشد – کاری طاقت فرسا. من می خواستم دوز سنگینی از رنگ و طرح را به فضا تزریق کنم تا اتاق رختشویی مانند جایی باشد که من واقعاً می خواهم در آن باشم، مثلاً مانند یک بوتیک هتل برای لباس های کثیف. هه

اتاق رختشویی مکانی عالی برای جسور بودن و سرگرمی با رنگ و طرح است. مانند یک اتاق پودر، یک منطقه محدود است که واقعاً نیازی به “همراهی” با فضاهای اطراف ندارد، بنابراین یک فرصت عالی برای تفریح ​​و کمی وحشی شدن وجود دارد. من این کاغذ دیواری را انتخاب کردم که پوست کنده و چسبانده شود زیرا می‌خواستم چیزی طرح‌دار و با زمین تیره که با ماشین لباس‌شویی و خشک‌کن مطابقت داشته باشد. (برای کمک به محاسبه مقدار کاغذ دیواری مورد نیاز ما از ماشین حساب کاغذ دیواری بسیار مفید از برنامه Home Depot استفاده کردیم). حال و هوای کلی که می خواستم به فضا بدهم، فضایی جادویی و رمزآلود بود.
سپس روی زمین یک کاشی شش گوش سیمانی در سیج از کاشی ضیا نصب کردیم. ما از یک خط دوغاب بسیار باریک و رنگ گروت “River Rock” استفاده کردیم زیرا می‌خواستم خطوط گروت کمتر برجسته باشند. ما آن را با یک فرش گوهرشناسی از مجموعه من با فرش لولوی طراحی کردیم.

من قرمز Cajun و Terracotta Clay by Behr را برای رنگ‌های رنگ انتخاب کردم، زیرا می‌خواستم گرما را به فضا بیاورم. برای اینکه فضا کمی پویاتر شود از دو رنگ استفاده کردیم. به عنوان یک کار نهایی، ما سخت افزار کابینت قدیمی را با چیزی مدرن تر در رنگ مشکی و طلایی تعویض کردیم تا با کاغذ دیواری مطابقت داشته باشد.


از آنجایی که کاغذدیواری ای که استفاده کردیم پوسته و چسب بود، تصمیم گرفتم نرده وحشتناکی را نیز بپوشانم (که به دلایل ایمنی نگه داشتیم) و اکنون به نوعی در الگوی کاغذ دیواری ناپدید می شود. آری
حالا می‌توانم در الگوی کاغذ دیواری و رنگ‌های گرم دیوار و سقف گم شوم و رویای شستن لباس‌ها در فلورانس، استانبول یا آنتیگوا را داشته باشم (فقط چند جاهایی که بدشان نمی‌آید لباس‌شویی را در آن‌ها بشوییم!)

xxJB