لیست جدید pbn ها

کسب و امور به جهت ترقی بایستی روی برند خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یک عدد از منش های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب تارنما و کار اینترنتی است.
برای ساخت یک وب وبسایت عالی، کارهایی می بایست انجام شود. اولی کاری که بایستی در همین راستا انجام بدهید همین هست که یک اسم اینترنتی عالی و جذاب گزینش کنید. همچنین مطمئن شوید که لوگویی که انتخاب می کنید به جهت به دست آوردن و عمل شما منطقی میباشد و می بایست املای آن درست و خوانا باشد و از عبارات غریبه استفاده نکنید.
اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، وقت آن هست که کارهای بیشتری انجام دهید. در این مقاله 10 مورد مضاعف اصلی را لیست می کنیم. نکاتی که اگر در طراحی وب تارنما خود از آنها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وبسایت شما به جهت مخاطبان دیدنی خواهد بود و چندین گام به پیروزی نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه راه و روش منطقی و اساسی

البته وب وبسایت می بایست از نظر ظاهری قشنگ باشد. اما مهمتر از آن، ابتدا بایستی شیوه کار اصلی سایت خود را بدانید. قبل از این که حتی بتوانید سرور خود را گزینش کنید یا این که حتی یک عدد از کدهای HTML را وارد کنید، می بایست گزینش نمایید که چه برنامه ای برای وب سایت خود در آیا نظر دارید؟ تجربه کاربری نیز برای وبسایت و نیز برای بهینه سازی سایت کلیدی است. چون گوگل علاوه بر محتوا، ساختار وبسایت را هم در حیث می گیرد.
به همین عامل باید از لحاظ بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را انتخاب کنید. به طوری که اشخاصی که از تارنما شما تماشا می نمایند بتوانند به راحتی با آن تعامل داشته باشند و منطق سایت شما را فهم و شعور نمایند و همچنین در سکو بندی google قرار بگیرند.

2. دیتاها دقیق و مرتبط با تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین ناکامی مردم کارایی برای ساختن وب سایتی می باشد که دوست دارند، نیکی لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت موفقیت در به دست آوردن و کار، یک رستوران باید منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران با خبر کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، به جهت هر کمپانی متعلق ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند حتمی است. همین بدان معناست که شما می بایست در جایی داده ها کاملی در گزینه کسب و عمل خود داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در گزینه مدل کاری که انجام می دهید استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر شغل شما فروش یک فرآورده است، باید تصاویری اهمیت کیفیت خوب برای همگی محصولات خویش ارائه دهید. علاوه بر این، درصورتیکه در صنعتی کار می کنید که سرویس ها ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، بایستی کل کارها و کارهای انجام شده را اهمیت جزئیات در وب وبسایت خویش قرار دهید.
به تیتر مثال صاحب یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در وبسایت قرار دهد، چون مخاطبان یک تالار زیبایی دوست دارند داده ها به اندازه در مورد میزان مرغوب بودن این تالار داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. در سرانجام می توانید حیاتی ارسال نظر برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقاء دهید. تارنما خویش را حساس اعتنا به نیازها و علایق مخاطبان خویش به صورت فردی طراحی نمایید تا مدام مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته اثر گذار برای سایت شما همین میباشد که قبل از طراحی وب تارنما خود، وب وبسایت رقبای خویش را تحلیل کنید، به عنوان مثال درصورتیکه به تولید و فروش پوشاک مشغول هستید، بایستی بهترین رقیب خود را در حوزه کاری خویش و سایت او پیدا کنید. همینطور بررسی کنید و عوارض پیروزی او را بیابید، مشاهده کنید از چه سبک محتوایی در وبسایت خویش استعمال کرده هست که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گهگاه تایم ها یک یا این که دو پاراگراف می تواند زیاد قدرتمند باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و فعالیت خود، اهمیت تصویب داده ها کلیدی در وب سایت خود، در عمل خویش کار کشته و قدرتمند باشید.

3. داده ها تماس را ارائه دهید

ثبت داده ها تماس در وبسایت مطمئناً یکی از از مهمترین کارها است، بدین ترتیب بایستی ورقه اختصاصی به خویش را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک کمپانی تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط با آن کمپانی چقدر مشقت بار است؟» او می گوید: «بنابراین بایستی یک برگه اطلاعات تماس در وب سایت خویش قرار دهید و تمام دیتاها نظیر آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در صورت لزوم، فرم تماس و پیوند نتورک های اجتماعی را برای به دست آوردن و کار خود قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به اطلاعات تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری رابطه با تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب تارنما کسب و عمل افزایش جذب خرید کننده است.
زمانی که می خواهید داده ها تماس و نشانی نشانی اینترنتی و نتورک های اجتماعی خود را در وب سایت قرار دهید، آن را به صورت عکس در وب سایت قرار ندهید، آن ها می بایست بتوانند روی آنها کلیک کنند، براین اساس حساس کلیک بر روی آیکون های کانال های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد ورقه گردید دارای ارتباط باشید و کارهایی را که باید انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه کلیه تلفن همراه های هوشمند این قابلیت و امکان را دارا هستند که بر روی لینک های تماس کلیک کرده و حیاتی کلیک بر بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری ساده و جذابی داشته باشید

نقشه سوای لغت ها اختصاری بی فایده میباشد و تارنما بدون راهکار مشخص و معلوم بی معنا و بی فایده است.
مطمئن شوید که از نام های صحیح و منطقی برای صفحه ها گوناگون سایت خویش استفاده می کنید. به تیتر مثال: با ما تماس بگیرید یا اصلی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، کاغذ درباره ما (اطلاعات در مورد تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام توسعه یک راهکار استراتژیک برای وب سایت خود، می بایست راهی به جهت ساخت یک فراخوان برای مبادرت در نظر بگیرید. این بدان مفهوم است که آنچه مردمان دوست دارا هستند در وب سایت شما ببینند همین هست که می توانند به راحتی به ورقه مورد عشق و علاقه خود در هر صفحه از سایت بروید، توصیه دهند و به راحتی به مجموعه شما پیوند دهند. بتوانید به وبسایت خود بپیوندید، به نشانی اینترنتی خود دسترسی داشته باشید، خدمات خود را بازدید کنید، محصولات خود را تماشا کنید و …
شما می بایست هدف ها خود را در وبسایت خویش روشن کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. زمانی از وبسایت شما مشاهده می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آن ها چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص وقتی که تصمیم دارید در سایت خویش فروش آنلاین داشته باشید، می بایست به رابط کاربری آن دقت بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین داراست باید به طور تمام امکانات و دیتاها اضطراری را به شکل آنلاین در اختیار خرید کننده قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خویش را انجام دهند و به تارنما شما اعتماد کنند.

5. لینک و پیوند نتورک های اجتماعی را در سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، وب سایت گوگل پلاس، آپارات و غیره. کانال های اجتماعی هستند که امروزه گزینه استقبال بخش اعظم مردم قرار گرفته اند.
امروزه نتورک های اجتماعی زیادی وجود دارد که شما می بایست در آنها عضو گردید و کسب و کار خود را در وبسایت خویش توسعه دهید تا کسب و کار خود را گسترش دهید. این هم در سئوی شما فراوان مفید است. عمل در کانال های اجتماعی و سناریو پیوند های آن ها در وب سایت منجر تبلیغ برند شما می شود.