ما ویبراتور نهایی G-Spot را ساختیم

قهرمان

نقطه G را در نمودار ولو پیدا نمی کنید. این به این دلیل است که آن بخش متمایزی از آناتومی شما نیست ، بلکه یک منطقه اروژن زا است که بخشی از شبکه کلیتورال بزرگ شما است. نقطه G شما در نزدیکی ریشه کلیتوریس قرار دارد و معمولاً با اعمال فشار مداوم بعد از برانگیختن ، تحریک می شود.

ما یک اسباب بازی می خواستیم که آنقدر هوشمند باشد که بتواند آناتومی ما را درک کند. بنابراین ما یکی را ایجاد کردیم. در اینجا نحوه نامگذاری ویبراتور G-Spot خود گرم کننده Ultraplush خود را مشاهده می کنید:

1

با فشردن یک دکمه ، ویبراتور کمی بالاتر از دمای بدن گرم می شود. معنای آن برای لذت بردن: با افزایش دمای کلیتوریس ، فرج و مهبل ، خون بیشتری جریان می یابد و باعث منبسط شدن ، متورم شدن و تحریک بیشتر آنها می شود. گرما همچنین باعث شل شدن عضلات می شود. و باعث می شود ویبراتور بیشتر شبیه لمس شریک زندگی باشد تا یک اسباب بازی.

2

برای تحریک نقطه G ، باید به سمت بالا-داخلی-به سمت شکم خود حرکت کرده و منطقه را کاوش کنید. به همین دلیل این اسباب بازی انعطاف پذیری کافی برای انحنای بدن شما را دارد. (نیازی به تأکید بر صفر شدن در یک نقطه دقیق نیست: کل منطقه یک منطقه فرسوده است.)

3

نوک ویبراتور از سیلیکون دو چگالی ساخته شده است ، به این معنی که فوق العاده است ، بنابراین شما می توانید به راحتی به دیوار واژن خود فشار وارد کنید تا عمق لازم را داشته باشید.

4

برای کاوش و تحریک فوق الذکر: ده الگو و شدت ارتعاش ، احساسات گوناگونی را از گزگز ملایم تا غرش شدید و ترکیبات لذت بخش زیادی در این بین به ارمغان می آورد.

  1. goop Wellness Ultraplush Self-Heating G-Spot ویبراتور

    goop Wellness
    خود گرم کن فوق العاده
    ویبراتور G-Spot

    خنده ، 89 دلار

    خرید کن

به همین دلیل است که در پشت آن چیزی بسیار خوب است. اما اگر صادق باشیم ، همه چیز بسیار شهودی است. دکمه را فشار دهید تا روشن شود. شروع به گرم شدن می کند. بدن شما شروع به آرامش می کند. و شما آن را از آنجا می گیرید – همه چیز در مورد اسباب بازی به گونه ای طراحی شده است که لذت را به حداکثر برساند ، زیرا بدن بدن خود را دنبال می کنید و راه خود را برای رسیدن به اوج می بینید.

ویبراتور G-Spot خود گرم کننده Ultraplush در عمل را مشاهده کنید

برای زبان آموزان بصری ، یک فیلم PG: دکمه پخش زیر را فشار دهید تا ببینید که ویبراتور چگونه در دست شما قرار می گیرد ، چگونه حرکت می کند و چگونه خم می شود و چگونه کار می کند.

  1. برانگیختگی بسازید

    دکمه را فشار دهید تا ویبراتور روشن شود و ماساژور تا دمای بدن شما گرم می شود. این گرما گردش خون را افزایش می دهد ، که اتفاقاً برای لذت ضروری است. برای ایجاد برانگیختگی ، همچنین می توانید از انتهای قابل درج برای تحریک کلیتور و فرج خارجی خود استفاده کنید. (ویبراتورهای نقطه G لزوماً برای تحریک خارجی طراحی نشده اند-ویبراتور چوب دستی دو طرفه همان چیزی است که ما در زمانی که به آن اشتیاق داریم به آن می رسیم-اما این بدان معنا نیست که آنها هنوز از نظر خارجی احساس خوبی ندارند.)

  2. فلکس

    این اسباب بازی انعطاف پذیری کافی برای حرکت با شما را دارد و به شما کمک می کند زوایایی را پیدا کنید که کاملاً مناسب هستند. همچنین دارای چهار و نیم اینچ قابل درج است (این قسمت آبی ویبراتور است). هر کس متفاوت است ، اما احتمالاً بیشترین لذت را بین یک تا سه اینچ در آن خواهید یافت.

اعمال فشار

باز هم ، ما آن را “ultraplush” می نامیم به دلایلی: سیلیکون با چگالی دوگانه یک احساس شکننده منحصر به فرد را ایجاد می کند که به شما اجازه می دهد بدون هیچ گونه ناراحتی فشار محکمی را اعمال کنید.

احمق در اطراف

هفت الگوی ارتعاشی و سه شدت برای بازی وجود دارد. آنها از سوزن سوزن شدن ملایم به غرش شدید می رسند.

چند ویژگی دیگر وجود دارد که کمتر سکسی هستند اما برای ما بسیار مهم هستند. برای بازی حمام و دوش بی خطر است. باتری قابل شارژ است و یک صفحه نمایش LED عمر باتری وجود دارد تا بتوانید ببینید چقدر شارژ باقی مانده است. ما از سیلیکون ابریشمی و ایمن برای بدن استفاده کردیم. و ما یک قفل مسافرتی – و یک کیف – شامل می کنیم زیرا هرگز نمی خواهیم بدون آن به جایی پرواز کنیم.