نحوه تنظیم شعله اجاق گاز چگونه است؟

چنانچه شما نیز به تعمیر اجاق گاز رومیزی یا فردار نیاز پیدا کردهاید، از تعویض ترموکوپل اجاق گاز رومیزی گرفته تا تنظیم شعله اجاق گاز، تنها باید وارد صفحه فرم سفارش شوید، به چند سوال کوتاه پاسخ دهید، و درخواست خود را به راحتی ثبت کنید. عیبیابی: اگر این ایراد را مشاهده کردید، به معنی وجود ایراد در ژیگلور (که گاز از آن رد میشود)، تنظیم هوای اجاق و یا سوراخهای شعله پخش کن آن است. شعله های آتش با کیفیت پایین ممکن است حتی در اثر کمبود گاز یا کمبود هوا به سمت مشعل ایجاد شود. گاهی حتی با زیاد کردن شعله اجاق گاز هم حرارت منعکس شده از آن کم است.

بیشتر بخوانید: زرد سوختن شعله نشانه چیست و چطور آن را رفع کنیم؟ علت: مرطوب بودن و خیس بودن سرشعلهها از دیگر عواملی هستند که باعث روشن نشدن شعله و جرقه نزدن در اجاق گاز میشوند. راهکار: برای حل مشکل روشن نشدن اجاق گاز لازم است که منافذ سرشعلهها به خوبی تمیز گردند.

علت: انسداد سرشعلهها با چربی نیز از دیگر دلایل روشن نشدن اجاق گاز است. هزینه و قیمت تعمیرات اجاق گاز در مدل ها و برندهای مختلف اعم از فرگاز، توکار یا مبله، رومیزی ، صفحه ای ، اجاق گاز … آیا قبل از سفارش تعمیرات اجاق گاز میتوان از قیمتها مطلع شد؟ این طبیعی است و به صورت خودکار خاموش خواهد شد. اگر شعله مطابق مشخصاتی که گفته شد نباشد،مخلوط گاز و هوا احتیاج به تنظیم دارد . اما ممکن است بعد از مدتی کارکرد آن دچار مشکل شود و یا شعله آن آبی نسوزد یا فندک آن دچار مشکل شود که در این صورت باید با تعمیرکار تماس بگیرید.

علت: یکی دیگر از دلایل جرقه نزدن اجاق گاز که بسیار رایج است، مشکل در نوسانات برقی یا وصل نبودن برق اجاق گاز است. تعویض قطعات اجاق گازهای خانگی یکی از تخصصی ترین اقداماتی است که باید تویسط کارشناس انجام گیرد. نصب ، سرویس و تعمیر اجاق گاز در شرق تهران یکی از خدمات تعمیرگاه کاراسان در محل و منزل برای شهروندان تهران می باشد. در آموزش تعمیر اجاق گاز برای رفع این مشکل می توان به راه حلی ساده یعنی بستن صفحه مخلوط اشاره کرد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از اجاق گاز مبله ترموکوپل دار ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.