نکات یک محقق مغز برای مدیریت اضطراب

با همکاری دوستانمان در پورشه

رویا دیدن یعنی تصور دنیایی پر از امکان. تحقق یک رویا، تبدیل آن ایده ها – بزرگ یا کوچک – به واقعیت است. ما با پورشه همکاری کردیم تا سری Drive را ایجاد کنیم: سه ​​کارگاه کوچک که ابزارهای مختلف برای پیمایش رویاها و چالش‌ها و فرصت‌های همراه با آنها را پوشش می‌دهد. این سومین ویدیوی ماست. (دو قسمت اول را تماشا کنید – آغازگر پیمایش نمودار تولد نجومی خود با چانی نیکلاس و درس مدیریت تضاد رابطه با سارا ناصرزاده.)

همه ما در یک نقطه یا نقطه دیگر با اضطراب ناکام می شویم. دکتر سرینی پیلای می گوید خبر خوب این است: مغز ما می تواند تغییر کند. پیلای یک روانپزشک آموزش دیده در هاروارد، محقق مغز و نویسنده کتاب است Tinker, Dabble, Doodle, Try: قفل قدرت ذهن غیر متمرکز را باز کنید. او به افراد کمک می کند تا با استفاده از استراتژی های عملی و مبتنی بر تحقیق، پتانسیل خود را کشف کنند. و او قول داده است که این کار را در نشست بعدی In goop Health در 7 نوامبر که در مرکز تجربه پورشه لس آنجلس برگزار می شود، برای ما انجام دهد.

او همچنین در اینجا به ما کمک می کند. در این کارگاه هشت دقیقه‌ای، پیلای ما را از طریق روش خود، فرآیندی چند مرحله‌ای به نام CIRCA، برای هدایت مجدد افکار مضطرب راهنمایی می‌کند. و او به ما می آموزد که چگونه ذهن خود را برای خلاقیت، تخیل و شادی بیشتر آزاد کنیم.

دفعه بعد که خود را در یک لحظه ناگهانی شدید دیدید، نکات Pillay را برای به حداقل رساندن استرس خود امتحان کنید.

یادداشت های کارگاه

اضطراب می تواند ناخودآگاه باشد.

پیلای می گوید، ممکن است اضطراب را یک احساس فیزیکی در نظر بگیرید. اما او توضیح می‌دهد که به این نوع اضطراب، اضطراب آگاهانه می‌گویند، مانند زمانی که قلب شما تند می‌زند یا عرق می‌کنید یا می‌لرزید. او می گوید که شکل ظریف تری از اضطراب نیز وجود دارد. هنگامی که اضطراب ناخودآگاه شروع به مختل کردن تفکر، تصمیم گیری و خلاقیت شما کند، می توانید تشخیص دهید.

صحبت با خود می تواند به آرامش ذهن شما کمک کند.

پیلای توضیح می دهد که تمرین تمرکز حواس را می توان به راحتی کنار گذاشت، اما تحقیقاتی وجود دارد که نشان می دهد می تواند برای مغز ما مفید باشد. یک راه آسان برای حواس پرتی این است که بر نفس خود تمرکز کنید. و اگر در حال حرکت مارپیچی هستید، پیلای پیشنهاد می‌کند با خودتان چک کنید. او می‌گوید: «بررسی واقعیت همه چیز درباره کاری است که وقتی مغزتان شروع به فاجعه‌سازی چیزها می‌کند، انجام می‌دهید. “این نوعی خودگویی است که در آن چیزهایی مانند “این هم خواهد گذشت.” هنگامی که از این شکل از خودگویی استفاده می کنید، مغز شما و تمام ساختارهای مرتبط با آن که اضطراب شما را بدتر می کنند، آرام می کند.

از قدرت مغز خود عاقلانه استفاده کنید.

قدم بعدی در فرآیند پیلای شناسایی چیزهایی است که می توانید کنترل کنید، چیزهایی را که نمی توانید کنترل کنید و تفاوت را درک کنید. بسیاری از ما صبح‌ها از خواب بیدار می‌شویم و اخبار را تماشا می‌کنیم، و چیزهای بسیار ناراحت‌کننده‌ای وجود دارد، اما بسیاری از این چیزها را نمی‌توانیم کنترل کنیم. چیزی که من توصیه می کنم این است که از واحدهای توجه مغز خود عاقلانه استفاده کنید.» پیلای توضیح می دهد. یک مکان خوب برای شروع یادگیری نه گفتن است. در طول یک روز، بسیاری از ما در اتوپایلوت هستیم، و وقتی مردم از ما می‌خواهند کارهایی را انجام دهیم، می‌گوییم، بله، این کار را انجام خواهم داد. واقعیت این است که اگر یاد بگیرید چگونه نه بگویید، این به شما کمک می‌کند کمتر تحت فشار قرار بگیرید و همچنین به شما کمک می‌کند احساس یکپارچگی بیشتری داشته باشید.»

به جای مشکل، روی راه حل تمرکز کنید.

هنگامی که در یک حلقه اضطراب گرفتار می شوید، ممکن است سخت باشد که پاسخ یک موقعیت استرس زا را ببینید. پیلای می گوید: «وقتی نمی دانید راه حل چیست، کاری که انجام می دهید این است که به سمت تخیل بروید. «تصور کنید چه راه حلی ممکن است باشد. هر بار که اطلاعاتی را در مورد راه حل به مغز خود می دهید، مانند یک GPS رفتار می کند و شروع به ایجاد جهت خاصی به سمت آن راه حل می کند. در نهایت راه حل ممکن است واضح تر شود.”

ابزار کاهش استرس ما

  1. تشک حرارت درمانی با سنگ های قیمتی HealthyLine

    HealthyLine
    تشک گرما درمانی با سنگ های قیمتی
    گوپ، 1049 دلار

    اکنون خرید کنید

  2. روش رنگ آمیزی من ایمن هستم

    روش رنگ آمیزی
    من امن هستم
    گوپ، 16 دلار

    اکنون خرید کنید

  3. پتو پنبه ای Bearaby، 15 پوند.

    برابی
    پتو پنبه ای وزن دار 15 پوندی.
    گوپ، 249 دلار

    اکنون خرید کنید

  4. روغن اعصاب واگوس پناهگاه فکر

    پناهگاه فکر
    روغن اعصاب واگ
    گوپ، 48 دلار

    اکنون خرید کنید

  5. BrainCo FOCUSCALM

    شرکت BrainCo
    متمرکز
    گوپ، 199 دلار

    اکنون خرید کنید

این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این جایگزینی برای توصیه های پزشکی حرفه ای، تشخیص یا درمان نیست و هرگز نباید برای توصیه های پزشکی خاص به آن اعتماد کرد. تا جایی که این مقاله حاوی توصیه های پزشکان یا پزشکان است، نظرات بیان شده، نظرات متخصص مورد اشاره است و لزوماً بیانگر دیدگاه گوپ نیست.