نگاهی به آنچه که هدیه می کنیم (سس!)

زنی که هدایایی در دست دارد

برخی از ما چمدان‌هایی پر از هدایا می‌بریم، برخی دیگر بسته‌های مراقبت از تعطیلات را از طریق پست می‌فرستیم و بقیه در حال ترتیب دادن هستند. هدایا از بسته بندی باز شود با ما. در اینجا، پنج ویراستار آنچه را که تاکنون برای تعطیلات سفارش داده‌اند به اشتراک می‌گذارند، و انتخاب‌های آنها بسیار خوب است، زیرا – خوب، خواهید دید. دوستان ویراستاران: بیشتر بخوانید. بقیه: یادداشت بردارید.

PS: اگر پس از خواندن، هنوز هم دچار مشکل شدید، ایمیل بزنید [email protected]– ما برای همه کسانی که هنوز لیست خود را بررسی نکرده اید، پیشنهادهای مطمئنی داریم.

علی پیو

ALI PEW

مدیر مد

برای بهترین دوستم:

او هر روز لباس‌های کتانی حمل می‌کند – کوچک، بزرگ، هرمس، LLBean، اما همیشه یک کتانی. او همچنین در زمینه مد کار می کند، اما Rue de Verneuil برندی است که می توانم او را با آن شگفت زده کنم. من می دانم که او روز بعد از کریسمس با این دختر ناز در اطراف نیویورک خواهد رفت.

  1. حمل و نقل خیابان دو ورنوی

    خیابان ورنویل
    تسمه
    گوپ، 208 دلار

    اکنون خرید کنید

کیت وولفسون

کیت وولفسون

معاون، محتوا

برای سام:

«شوهرم بسیار کم هزینه است. این مرد به سختی برای خودش خرید می کند، به این معنی که این بر عهده من است که مطمئن شوم لباس های کوبنده او سالانه تازه می شوند. ببینید: شیک‌ترین، نرم‌ترین و باکیفیت‌ترین عرق‌های موجود در بازار است.»

  1. سویشرت و شلوار گرمکن مونرو

«این ابزار زیبا مثل این است که یک Theragun ملایمتر و یک برس خشک بچه دار می شد. این خوب است، زیرا ممکن است حالا تراگون و برس خشکی را که او از من دزدیده است، پس بگیرم.»

  1. برس زیبایی نیون

    نیون بیوتی
    قلم مو
    گوپ، 159 دلار

    اکنون خرید کنید

برای کیت (تقریبا دو نفر):

کیت می‌تواند هر شب قبل از خواب از آنچه که امیدوارم اجرای نه کاملاً ناخوشایند من از «چشمک، چشمک، ستاره کوچک» باشد لذت ببرد، بنابراین این دکوراسیون دیوار مناسب است. همچنین فرصتی عالی برای حمایت از تلاش‌های The Little Market برای ارائه دستمزدهای زندگی و توسعه مهارت به صنعتگران – در این مورد، کسانی که در بخش‌های روستایی فیلیپین زندگی می‌کنند – است.

  1. دیوارکوب بازار کوچک

    بازار کوچک
    آویز دیواری
    گوپ، 78 دلار

    اکنون خرید کنید

برای سانی (تقریباً پنج):

او همیشه به سمت گیتاری که ما در اتاق نشیمن نشسته‌ایم می‌کشد، و کنجکاوی او مدت‌هاست به کندن ناشیانه تبدیل شده است، که ما از صمیم قلب تشویقش می‌کنیم. گیتارهای Loog طوری طراحی شده اند که این حس کنجکاوی را به سطح بعدی برسانند. آنها واقعاً ظاهر جالبی نیز دارند.»

  1. گیتار Loog Guitars

    Loog Guitars
    گیتار
    گوپ، 179 دلار

    اکنون خرید کنید

برای مادرم:

من و مادرم عشق مشترکی به خاویار داریم. برای شب سال نو – یک معامله بزرگ در خانواده من – من قصد دارم تمام لوازم (چیپس های کتری، پنکیک های کوچک، کرم فریچ فوق العاده فانتزی) را تهیه کنم و پنجاه گرم از مزرعه ROE با مزرعه پایدار و طعم بسیار خوبی را به ارمغان بیاورم.

من قبلاً صاحب این قطعه زیبای کارمن الیس هستم. و به محض اینکه مادرم هنگام بازدید از تعطیلات پایش را به خانه ما می‌گذارد، این دومین چیزی است که از آن سر می‌زند (بزرگ‌هایش اولین خواهند بود). آیا برای او شگفت‌انگیز شیرینی نخواهد بود که به خانه به سوی این زیبایی که در آستانه اوست، پرواز کند؟»

  1. ست هدیه خاویار خاویار Roe

    خاویار ROE
    ست هدیه خاویار
    گوپ، 165 دلار

    اکنون خرید کنید

  2. کشتی صورت کارمن الیس

    کارمن الیس
    کشتی صورت
    گوپ، 350 دلار

    اکنون خرید کنید

ژان گادفری-ژوئن

ژان گادفری-ژوئن

مدیر اجرایی زیبایی

برای مادرم:

«حتی اگر مادر شما یک پسر بچه هشتاد ساله شناگر استادکار مانند من باشد، او از راحتی باورنکردنی لذت خواهد برد (ابریشم روان در سطح بعدی است، و اگر سرد هستید، یک ژاکت کشمیری بپوشید. لذت لمسی بیشتر) و زرق و برق لباس سارافون ناتالی مارتین.

  1. لباس ناتالی مارتین

    ناتالی مارتین
    لباس
    گوپ، 288 دلار

    اکنون خرید کنید

سارا رز

سارا رز

آرایشگر ارشد

آماندا چانگ

آماندا چانگ

سردبیر ارشد

برای ناتالی:

من متوجه شده ام که خواهرم که در سن دانشگاه است، هر زمان که برای استراحت به خانه می رود، از کوله پشتی خود به عنوان وسیله دستی استفاده می کند. من او را با این دافل ارتقا می‌دهم و چند ظروف ضد نشتی مطابق با TSA برای لوازم آرایش او می‌ریزم. آنها حتی برای کمک به سازماندهی همه چیز به هم می چسبند.”

  1. سپیده دم ژوئیه هفته

    جولای
    آخر هفته
    گوپ، 195 دلار

    اکنون خرید کنید

  2. ست کپسول Cadence

    آهنگ و ریتم
    ست کپسول
    گوپ، 84 دلار

    اکنون خرید کنید