هدرز موتور B3 (پراید قدیم) – سام تیونینگ

مانند به کارگیری از حلقه و پیستون ریو و ارتقاء حجم موتور به ۱۵۰۰ سی سی ، همینطور استعمال از لوله های میانی اگزوز تیبا (قطر بیشتری و طراحی بهینه تر نسبت به اگزوز پراید) و در نهایت استعمال از انباره عقب تیبا (قلاب ها و سر اگزوز بایستی برای نصب بر روی پراید مقداری تغییر و تحول یابد) و … در هدرز به جهت هر سیلندر یک خروجی تعبیه شده میباشد تا پس از اشتعال و بالا وارد شدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی را اصلی کمترین مقاومت در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر قیمت هدرز پراید 111 بیرون کند. استفاده و کارگزاشتن هدرز موجب ارتقاء ۵ تا ۱۰ درصدی اقتدار و گشتاور تولیدی موتور و بهبود اقتدار خروجی ماشین خواهد شد. هدرز پراید یورو 4 فولادی یک قطعه از اگزوز بهحساب میآید که می توان آن را جایگزین منیفولد چدنی فابریک موتور کرد که به ادله طراحی بهتری که به جهت آن در نظر گرفتهشده، کمتر مصرف سوخت و بهبود توان خروجی موتور را در پی خواهد داشت. در آغاز لوله خرطومی ورود هوا تا درچه گاز باز شده و آنگاه از گشوده کردن منیفلد دود چدنی و لوله L صورت زیرین، تکه بالایی هدرز پراید مهم اعتنا به دقت فوق العاده ساخت، به راحتی در جای خویش نشسته و مهره ها سفت میشوند. امروزه شرکت های خودروساز داخلی نیز بنا بر وظیفه اجتماعی خویش و مقررات حاکم، در عملکرد اند تا حد امکان محصولات خود را به استانداردهای در دست گرفتن آلایندگی مجهز سازند و در کاهش مضرات این پدیده سهم دار باشند. در رانندگی معمولی شهری اقتدار موتور ۱۳۰۰ پراید کافی بوده و احساس کمبودی ندارد. در یک تعریف و تمجید کلی می توان هدرز را یک قطعه فنی به جهت تیونینگ و همینطور تقویت موتور در لحاظ گرفت که در وقتی که ارزش خودرو بالا میرود و افراد توان خرید یک اتومبیل پرقدرت و کلیدی کیفیت را ندارند، مورداستفاده قرار میگیرد و آن را بر بر روی ماشین هدرز پراید یورو 4 فولادی نصب می‌نمایند که کارگزاشتن این قطعه سبب ساز بروز ویژگیهای مختلفی در خودرو هم میشود. هدرز پراید یکی از از لوازمی هست که به جهت ارتقاء شتاب و قدرت خودرو مورد به کارگیری قرار میگیرد ، برای اینکه بتوانید غایت راندمان را از خودرو پراید دریافت نمایید این گزینه یک عدد از مورد ها واجب میباشد. به این ترتیب دسته نو هدرز پراید حساس افزایش قطر لوله ها و افزایش سایز کلکتور، جوابگوی همین گونه از مصرف کنندگان نیز خواهد بود.