همه چیز درباره ی لمینت و کامپوزیت دندان – دندانپزشکی یوسف بالوی پور

از تجمع باکتری و پلاک بر روی دندان ها جلوگیری خواهد کرد و در صورتی که بهداشت دهان و دندان به خوبی رعایت شود، این درخشندگی و سلامت ترمیم های دندانی تا چندین سال ماندگار خواهد بود. متخصصین دندانپزشکی زیبایی در مرکز ما تجربه بالایی در زمینه کامپوزیت ونیر دارند و خواص مواد کامپوزيت دندانی را خیلی خوب میشناسند. در مرحله کیور کردن، با استفاده از تاباندن نور مخصوصی مواد ترمیمی فعال و سخت میشوند. با دندان های خود به خوبی رفتار کنید و از آنها به عنوان ابزار استفاده نکنید.

کامپوزیت دندان مانند هر درمان دیگری ممکن است دارای عوارضی باشد اما این عوارض نادر هستند و نسبت به درمان های مشابه دارای عوارض کمتری می باشد و عوارض نادر هستند. این کار به تجربه و توانایی پزشک نیز بستگی دارد. پس از آنکه به پزشک مراجعه می کنید با استفاده از مشاوره های پزشک نوع درمان به صورت کامل مشخص می شود. هر فردي که برای انجام يک عمل دندانپزشکی زیبایی مراجعه میکند، شرایط خاص خود را دارد و شکل دندانها، طرح لبخند و تقارن دندانهای او با دیگران متفاوت است.

دندانپزشک پس از پایان اتصال کامپوزیت ها به ممکن است با استفاده یک دستگاه خاص دندان های شما را تراش دهند تا یکدست شوند. دندانپزشک شما در مرحله اول باید دندان های شما را تمیز کند و آن ها را برای استفاده از کامپوزیت ونیرز آماده کند. برای تکمیل فرآیند کامپوزیت، باید اضافاتی که باعث پریدگی و شکستگی می شود را برداشت و مرحله پالیش دندان آغاز می شود.

علاوه بر اندازه ذرات کامپوزیت دندان ، فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که دندانپزشک باید هنگام انتخاب نوع کامپوزیت دندان برای ترمیم دندانهای عقبی آنها را مدنظر قرار بدهد. میکرو هیبرید ها و نانو هیبریدها هر دو در گروه کامپوزیتهای هیبرید قرار میگیرند و محدوده اندازه ذرات این مواد کمتر از 100 نانومتر تا بیش از یک میکرومتر است. برای درمان کامپوزیت ونیر، ماده کامپوزیت بر روی سطح جلویی دندانها قرار داده میشود و سپس این مواد به دست یک متخصص دندانپزشکی زیبایی شکل داده میشود تا به حالت دلخواه در بیاید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کامپوزیت دندان فک بالا ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.