ویبراتورها ، لوبها و روغنهای ماساژ را برای لذت بیشتر گرم کنید

قهرمان

عکس از مایکل دیوید آدامز/پروژه مجوز

دما و لذت ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. دما بر احساس لمس ، فشار و درد بدن ما تأثیر می گذارد – همه اینها با احساس لذت ما مرتبط است. و کلیتوریس ، فرج و واژن به دما حساس هستند. با افزایش درجه حرارت ، خون بیشتری جریان می یابد و باعث می شود که آنها منبسط شده و بیشتر تحریک شوند. ما می توانیم با افزودن کمی گرما به این روند کمک کنیم. چه با ویبراتور گرم شده ، چه با روغن گرم کننده و چه با ماساژ ذوب کننده ، افزایش ملایم دما می تواند لذت را افزایش دهد.

ویبراتورهای گرم شده

ارتعاش همراه با حرارت ملایم می تواند لذت حسی را افزایش دهد.

ویبراتور Ultimate G-Spot

ما ویبراتور G-Spot خود گرم کننده Ultraplush جدید خود را طراحی کردیم تا هنگام کاوش در نقطه G خود ، حداکثر لذت را به دست آورید. نقطه G به طور داخلی تحریک می شود ، معمولاً با اعمال فشار مداوم نوازش بعد از اینکه برانگیخته شده اید. و ویبراتور ما در زاویه ای مناسب برای کاوش در منطقه خم شده است ، با سیلیکون دو چگالی که به نوک حس فوق العاده ای می بخشد. عملکرد گرمایش خودکار ویبراتور را به آرامی در دمای بالای بدن گرم می کند ، که جریان خون را تقویت می کند-برای رفاه جنسی ایده آل است. ده حالت ارتعاشی احساسات مختلفی را از گزگز ملایم تا غرش شدید و ترکیبات لذت بخش زیادی در این بین ایجاد می کند.

  1. goop Ultraplush ویبراتور G-Spot Self-Heating

    goop Wellness
    فوق العاده سرسبز
    خود گرمایش
    ویبراتور G-Spot

    خنده ، 89 دلار

    خرید کن

تناسب جنسی

ویبراتور Tabu دارای روکش سیلیکونی صاف با طراحی براق است. با فشردن یک دکمه ، این دما تا نود و هفت درجه فارنهایت گرم می شود ، که جریان خون محلی را تشویق می کند. این به عنوان بخشی از روال تناسب اندام برای کمک به حفظ عملکرد جنسی سالم مورد استفاده قرار می گیرد. ویبراتور با روغن روان کننده کیت که از برگ آلوئه ، ریشه گل صد تومانی ، گل شور و هیالورونیک اسید ساخته شده است به زیبایی جفت می شود. (این روغن را می توان با کاندوم های لاتکس و پلی ایزوپرن با خیال راحت استفاده کرد.)

  1. Tabu THE KIT

    تابو
    کیت
    گوپ ، 135 دلار

    خرید کن

لوب های گرم کننده

آیا به دنبال گرم کردن بیشتر اوضاع هستید؟ از ویبراتور گرم شده خود با یک روان کننده گرم لذت ببرید.

بدون لمس

Pulse Warmer به آرامی روغن شما را برای لذت بیشتر حسی گرم می کند. این دستگاه برای جفت شدن با غلاف Pulse ، مانند H2Oh طراحی شده است! غلاف پالس روغن ماساژ روان کننده شخصی و Spoil Me Massage Oil. با چهار H2Oh عرضه می شود! غلاف ها کافی است یکی از غلاف ها را در دستگاه گرمکن قرار دهید ، یک دکمه را فشار دهید و بعد از یک دقیقه انگشتان خود را زیر دستگاه قرار دهید – بدون لمس یک دسته روغن روان کننده را به شما می دهد. هیچ بطری روغن لغزنده ای وجود ندارد که با آن بچرخید. امتیاز: گرمکن به طور خودکار یک ساعت پس از آخرین استفاده خاموش می شود.

  1. گرم کننده نبض پالس

    نبض
    گرم کننده نبض
    گوپ ، 199 دلار

    خرید کن

دوباره پر کنید

هنگامی که آماده ذخیره مجدد هستید ، یک بسته پر کردن شش غلاف وجود دارد. H2Oh! روان کننده بر پایه آب است و با عصاره دانه چیا ارگانیک ساخته شده است. مرطوب کننده است و بدون هیچ گونه بقایای چسبنده به آرامی می لغزد. این محصول بدون پارابن یا رایحه اضافه ساخته شده است و با انواع اسباب بازی های جنسی (از جمله سیلیکونی) و کاندوم های لاتکس و پلی ایزوپرن سازگار است. شما می توانید روان کننده را از غلاف ها به صورت دستی بریزید ، اما هنگامی که آن را در گرم کننده نبض قرار می دهید ، مقدار گرم و کاملاً بر روی انگشتان شما می ریزد و آماده استفاده است.

  1. نبض H2Oh!  روان کننده شخصی (پر کردن مجدد 6 بسته)

    نبض
    H2Oh! روان کننده شخصی (پر کردن مجدد 6 بسته)
    خنده ، 30 دلار

    خرید کن

ماساژ ذوب

در حین انجام این کار ، به تمام بدن خود عشق گرم کننده بدهید.

فقط لغزش

این روغن ماساژ ابریشمی به تنهایی دوست داشتنی است. اما حتی بهتر است به آرامی در Pulse Warmer گرم شود. ترکیب روغن گیاهی-گلرنگ ، آفتابگردان ، هسته انگور و جوجوبا-میزان لغزش مناسبی دارد و خیلی سریع به پوست نفوذ نمی کند.

  1. Pulse Spoil Me Massage Oil Pulse Pod

    نبض
    Spoil Me Massage Oil Pulse Pod
    خنده ، 30 دلار

    خرید کن

لذت را دو چندان کنید

این شمع را روشن کرده و ترکیب روغن آرگان ، روغن نارگیل و کره شیا را ذوب کنید (فقط چند درجه بالاتر از دمای بدن) و تبدیل به یک روغن مغذی می شود که می توانید مستقیماً بر روی پوست خود بریزید تا یک روغن ماساژ گرم و آرامش بخش ایجاد شود که به پوست شما احساس می دهد. پرورش یافته و فوق العاده نرم.

  1. شمع ماساژ دانه به پوست

    دانه به پوست
    شمع ماساژ
    گوپ ، 65 دلار

    خرید کن

این مقاله فقط برای اهداف اطلاع رسانی است. این دارو جایگزینی برای مشاوره ، تشخیص یا درمان پزشکی حرفه ای نیست و هرگز نباید مورد استفاده قرار گیرد و هرگز نباید از توصیه های پزشکی خاص استفاده کرد. در حدی که این مقاله توصیه های پزشکان یا پزشکان را شامل می شود ، نظرات بیان شده نظرات متخصص ذکر شده است و لزوماً نمایانگر دیدگاه های گوپ نیست.

امیدواریم از محصولات توصیه شده در اینجا لذت ببرید. هدف ما این است که فقط چیزهایی را که دوست داریم و فکر می کنیم شما نیز دوست دارید پیشنهاد دهیم. ما همچنین شفافیت را دوست داریم ، بنابراین ، افشای کامل: در صورت خرید از طریق پیوندهای خارجی این صفحه ، ممکن است سهم فروش یا سایر غرامت ها را جمع آوری کنیم.