پنجه های ولورین ، بازی حساس ، و راه های دیگر برای کشف پیچیدگی

قهرمان

در برنامه جدید Netflix ما ، رابطه جنسی ، عشق و احمق ، تعدادی از شرکت کنندگان در مورد ناهنجاری ها صحبت می کنند. یک پیچ خوردگی می تواند به هرگونه فعالیت ، شی یا پویایی غیر متعارفی اشاره کند که می تواند شما را تحریک کرده و لذت جنسی را افزایش دهد. برای برخی از ما ، یک پیچ خوردگی می تواند غافلگیر کننده باشد – مانند ، اوه ، نمی دانستم که من از تیکت های پر بسیار لذت بردم. و برای برخی از ما ، بعداً در زندگی به هم می ریزد ، زیرا علایق جنسی ما در طول زمان تغییر می کند.

این که آیا در زمان خواندن خود را فردی مجرد می دانید یا نه ، ممکن است کاملاً از ترکیب روال جنسی خود لذت ببرید. بازی را با احساسات جدید (شاید با چشم بسته) شروع کنید. ببینید چه چیزی شما را هیجان زده می کند (*شمع ماساژ را روشن می کند*). و احساسات خوب را کشف کنید. این راهی برای قضاوت نکردن و ذهن باز است. و با یک شریک ، می تواند راهی برای ایجاد صمیمیت و اعتماد و تمرین خواسته های مورد نیاز و نیاز شما باشد.

برخی از پیچیدگی ها ، اما نه همه ، تحت BDSM قرار می گیرند. از آنجا که ما در این صفحه دستبند (طلا) داریم ، فکر می کنیم بدیهی است اما مهم است که بگوییم این برای چشم بزرگسالان است و همه بازی های جنسی باید مورد رضایت و خواست همه طرف های درگیر باشد. همچنین ، برای کسانی که می پرسند: کینک با یک فتیش متفاوت است. به طور کلی ، اصطلاح “فتیش” چیزی را توصیف می کند که مادام العمر است ، در جنسیت فرد ضروری است و برای تجربه لذت جنسی نیاز به حضور دارد. یک پیچ خوردگی ممکن است لذت را افزایش دهد ، اما لذت به آن بستگی ندارد.

کلک و روش های بی پایان برای بازی وجود دارد. برخی از رایج ترین آنها شامل احساسات و بافت های جدید ، قدرت و خویشتن داری و ممنوعیت های جنسی است. اگر این مقدمه را خواندید و به چنگال های گرگینه نرسیدید ، از وقتی که گذاشتید متشکرم ، و اکنون در اینجا دیدنی ترین اسباب بازی هایی که در این قلمرو کشف کرده ایم ، آورده شده است.

  1. بازی ضربه ای:

    پاروها ، محصولات زراعی و شلاق

    بر اساس نوع حسی که به دنبال آن هستید یک اسباب بازی ضربه ای انتخاب کنید. پاروها می توانند روی بدن ملایم تر باشند زیرا سطح بیشتری دارند و نیرو به طور گسترده تری توزیع می شود. (البته این بستگی به این دارد که چه نیرویی را پشت سر بگذارید.) با تمرکز بر قسمت های گوشتی بدن ، با نوازش های ملایم شروع کنید و سپس در صورت تمایل به خوردن غذاهای جامد ادامه دهید. در طول مدت با شریک خود ارتباط برقرار کنید: چه شدت بهتری احساس می شود؟ آیا نیاز به انجام تعدیل دارید؟

  2. دست و پا چرمی ثبت اختراع عامل

    عامل تحریک کننده
    پارچه چرمی ثبت اختراع
    خنده ، 195 دلار

    خرید کن

  3. پاروی گرد چرمی Coco de Mer

    کوکو د مر
    پارچه گرد چرمی
    گپ ، 125 دلار

    خرید کن

  4. Kiki de Montparnasse Play Paddle

    کیکی د مونپارناس
    بازی Paddle
    گوپ ، 144 دلار

    خرید کن

  5. مشخصه شلاق ها دسته ای از دم های شل و انعطاف پذیر است. اگر دوست دارید با احساس سوزش بازی کنید ، انتخاب خوبی هستند.

  6. فلاگر چرم کوچک Coco de Mer

    کوکو د مر
    فلاگر چرم کوچک
    گه ، به زودی

    خرید کن

  7. شیک بافته Kiki de Montparnasse

    کیکی د مونپارناس
    شلاق بافته شده
    گوپ ، 295 دلار

    خرید کن

  8. برخی از اسباب بازی های ضربه ای شبیه محصولاتی هستند که برای اسب سواری ساخته شده اند. محور یک محصول سواری طولانی و فنری است و حلقه چرمی انعطاف پذیر در انتها می تواند یک خرسندی رضایت بخش باشد.

    Agent Provocateur Crystal Whip

    عامل تحریک کننده
    کریستال شلاق
    گوپ ، 380 دلار

    خرید کن

  9. خط کش را برای کاوش در نقش آفرینی و تخیلات انتخاب کنید – و اگر مبلغی دارید که با آن کار کنید ، اعتبار بیشتری دریافت کنید.

    حاکم کوکو دمر

    کوکو د مر
    خط کش “به من درس بده”
    خفن ، 20 دلار

    خرید کن

  10. اگر در این زمینه تازه کار هستید باید از یک چیز اجتناب کنید: گاوبازی. کنترل شلاق های بلند و یک دم دشوار است ، می تواند به راحتی پوست را برش دهد و می تواند به طریقی که چندان مفرح یا سکسی نیست ، آسیب برساند.


  1. بازی حسی:

    بافت ، دما و سایر موارد
    تحریک حسی

  2. این همه چرم و شلاق نیست. احساسات نرمتر از پوم پوم ، پر ، خز و سایر مواد سبک اغلب بسیار لذت بخش است.

    کوکو د مر
    تیکلر پر
    خنده ، 85 دلار

    خرید کن

    Coco de Mer Feather Tickler

    کوکو د مر
    تیکلر پر
    خنده ، 85 دلار

    خرید کن

  3. شما می توانید احساسات ملایم را با مواد سخت تر نیز کشف کنید. این پنجه های بلوط را که وقتی آنها را از قسمت داخلی ران یا در ناحیه کمر به هم می زنید ، احساس فوق العاده ای می کنید. یک شلاق زنجیره ای فلزی شدید به نظر می رسد ، اما وقتی آن را با ظرافت روی بدن می ریزید آسمانی است. یک چرخ وارتنبرگ ، که شبیه یک چرخ دنده است که در خوشه های کوچک پوشانده شده است ، به دلیل احساس سوزش ، نظرات مثبتی را دریافت می کند. یا آن را ساده نگه دارید و با ناخن های خود خراش دهید.

    طرح های استیل وود دستان بلوط آنتیک حکاکی شده با دست

    الکسیس استیلوود
    دست بلوط عتیقه حکاکی شده با دست
    خنده ، 95 دلار

    خرید کن

  4. درجه حرارت نیز می تواند در حال تغییر باشد. یک شمع ماساژ را در نظر بگیرید ، که در دمای کافی پایین به روغن تغذیه کننده بدن ذوب می شود و می توانید آن را مستقیماً روی پوست بریزید. (در حالی که مشغول انجام آن هستید ، ماساژ حسی را امتحان کنید ، که می تواند به تنهایی یک پیچیدگی باشد.) یک دیلدوی فلزی را می توان با فرو بردن کل چیز در آب و چند دقیقه صبر کردن برای تنظیم ، گرم یا سرد کرد. و بله ، اینها نمادین دیلدوها با طلای بیست و چهار عیار ساخته شده اند ، و بله ، می توانید آن ها را در جاهای دیگر پیدا کنید.

  5. للو اولگا

    للو
    اولگا
    گوپ ، 3،490 دلار

    خرید کن

  6. Kiki de Monpartnasse عصای طلا

    کیکی د مونپارتناس
    عصای طلا
    گوپ ، 1،249 دلار

    خرید کن

  7. شمع ماساژ خواب Neom Perfect Night Sleep

    نئوم
    شمع ماساژ خواب مناسب شب
    گپ ، 46 دلار

    خرید کن

  8. طعم نیز وجود دارد – یکی دیگر از دلایل عالی برای شکستن خامه زده شده. و صدا. ممکن است از شریکی که نجوا می کند ، نفس می کشد یا ضربه می زند قدردانی کنید. و دنیای کاملی از اروتیک صوتی در آنجا وجود دارد. (برخی از برنامه های مورد علاقه ما Dipsea ، Quinn و Guided by Glow هستند.)


  1. بازی قدرت و محدودیت:

    چشم بند ، دستبند و سرب

    چشم بندها نقطه شروع محکمی برای ماجراهای نفسانی هستند. وقتی بعضی چیزها را نمی بینید می توانند هیجان انگیزتر باشند.

  2. کیکی د مونپارناس توری بند چشم بند

    کیکی د مونپارناس
    بند چشم بند توری
    گوپ ، 250 دلار

    خرید کن

  3. چشم بند چرمی Coco de Mer

    کوکو د مر
    چشم بند چرم
    خنده ، 130 دلار

    خرید کن

  4. برای اولین بار که با دستبند بازی می کنید ، به دنبال جفتی باشید که راحت و راحت تنظیم شود – مانند یک گزینه کوسن ساخته شده از پوست بره با بندهای ابریشمی که روی پوست نرم هستند. اگر به دنبال یک دستبند سنتی برای قفل شدن هستید ، فقط قبل از بستن کلیدها (و کلید پشتیبان) آن را در کجا قرار دهید. چیزی که نمی خواهید از راه سخت آن را بیاموزید: ممکن است دستبندهای فازی محبوب باشند ، اما الیاف راهی دارند که در قفل گیر کرده و برداشتن آنها را دشوار می کند.

    دستبند طلا Kiki de Montparnasse

    کیکی د مونپارناس
    دستبند طلا
    گوپ ، 425 دلار

    خرید کن

  5. یکی از بهترین روش ها برای یادگیری اسارت طناب ، یک کارگاه عملی با a است شیبری مرکز یا گروه طناب محلی. (“شباری“یک کلمه ژاپنی به معنی” بستن “است. در استفاده معاصر ، اغلب به سبکی از اسارت وابسته به عشق شهوانی اشاره می کند که از روشهای قرن های قدیمی ژاپنی گرفته شده است کینباکو.) راهنمای کوچک برای بستن رابطه توسط Evie Vane مقدمه ای بر طناب بازی است که بر گیرنده تمرکز می کند ، بر ایمنی تأکید می کند و آنچه را که می خواهید درخواست می کند. از آنجا جنگنده خود را انتخاب کنید: طناب های ابریشمی ، نوار ، رشته های مروارید اونیکس واقعی…

    Kiki de Montparnasse محدودیت های محدود کننده اونیکس

    کیکی د مونپارناس
    محدودیت های Onyx Faceted
    گوپ ، 1875 دلار

    خرید کن

  6. چه در حال بررسی موضوعات کنترل باشید و چه با قدرت کامل در بازی حیوانات خانگی ، هدایت همه چیز را به سطح دیگری می برد. این نماد کلاسیک تسلیم و تسلط است. سعی کنید آن را به یقه یا مهار – یا حتی زنجیر بین دستبند خود – وصل کنید و اجازه دهید شریک برنامه را اجرا کند. (یا البته آنها را اجرا کنید.)

  7. Coco توسط Mer Leather Lead

    کوکو د مر
    سرب چرمی
    گه ، به زودی

    خرید کن

  8. ست بند یقه و سرب Kiki de Montparnasse

    کیکی د مونپارناس
    ست بند یقه و سرب
    گوپ ، 550 دلار

    خرید کن


  1. بازی عمومی:

    نمایشگاه گرایی و فضانوردی

  2. اگر فکر می کنید تماشای مستقیم – یا مستقیماً تماشای شخص دیگری – چیزی است که شما را مجبور می کند ، بهتر است به دنبال یک اجتماع محلی یا باشگاهی باشید که روی نمایش گرایی و فضول گرایی متمرکز است و رضایت از این فعالیت ها بخشی از تصویر است.

    اگر هیجان برای شما در دیده شدن نیست بلکه در ایده شما است میتوانست گرفتار شوید: نکته اصلی این است که با رضایت همه طرفین و به گونه ای که امنیت شما را حفظ کند ، کاوش کنید. (از جمله از نظر قانونی. فعالیت جنسی عمومی اغلب جنایتی تلقی می شود که به طور مبهم تعریف شده و دفاع از آن بسیار دشوار است.) برخی از مسیرهایی که می توانید طی کنید شامل عکس های سلفی ، فیلم های خانگی یا انواع ویبراتورهای کنترل از راه دور است که می توانید در لباس زیر خود یا آنها را ایمن کنید. وارد واژن خود شوید

  3. ویبراتور We-Vibe Moxie Wearable Panty Vibrator

    We-Vibe
    ویبراتور شلواری پوشیدنی Moxie
    گوپ ، 129 دلار

    خرید کن

  4. ویبراتور گلوله کنترل از راه دور LELO Lyla 2

    LELO
    ویبراتور گلوله کنترل از راه دور Lyla 2
    گوپ ، 159 دلار

    خرید کن


امیدواریم از کتاب توصیه شده در اینجا لذت ببرید. هدف ما این است که فقط چیزهایی را که دوست داریم و فکر می کنیم شما نیز دوست دارید پیشنهاد دهیم. ما همچنین شفافیت را دوست داریم ، بنابراین ، افشای کامل: اگر از طریق پیوندهای خارجی این صفحه خرید کنید ، ممکن است سهم فروش یا سایر غرامت ها را جمع آوری کنیم.