پیستون خودرو چیست و چطور کار میکند؟

و عمود بر جهت حرکت پیستون ساخت شده و محل قرار گیری گژن پین است. آلومینیوم زمان گرم شدن منبسط می­شود، و به این جهت می­بایست رواداری کافی را به جهت حرکت آزادانه آن در درون سیلندر پیش بینی نمود. دارای نوار فولادی ریخته گری شده و همچنین یک چاک در بدنه هست که از ناحیه رینگ تا دامن پیستون کشیده شده.این پیستون ها حرکت نرمی در باطن سیلندر دارند. همین پیستونها وزن کم و قدرت انتقال حرارت بالایی دارند. که علاوه بر کاهش دانسیته پیستون،رواداری اضطراری را برای برهه زمانی اجرام خارج از مرکزی که بر بر روی میل لنگ قرار دارا هستند آماده کند. درصورتیکه علت پیدایش این مشکل بخاطر یاتاقان سر تبارک شاتون بوده باشد حتمی است که بیرینگهای میل لنگ و بخش های نشت بندی کننده آن را تعویض نمائید. رینگ پیستون عایق بندی محفظه احتراق را از نحوه فشار داخلی و خارجی اعمال شده به آن برقرار می­کند. همان طور که در بخش قبل تفسیر داده شد، تقسیم بندی حلقه بر مبنای کارکرد و همینطور محل قرارگیری صورت می گیرد. در عاقبت بازده موتور کاهش و دود آن ارتقا می یابد . در صورتی که روغن موتور نباشد، قطعات موتور در کوتاه مدت اصطکاک پیدا می کنند و از فی مابین میروند به این ترتیب روغن موتور یکی از بخش‌های مهم مهمی هست که می بایست به آن اعتنا شود. حلقه پیستون، نوعی از رینگهای چندبخشی فلزی قابل انبساط و قابل تنظیم است که درزندی فنری میان پیستون و دیواره سیلندر (دربرابر دیواره سیلندر) فراهم میکند. اکثر موتورهای Briggs & Stratton از رینگ های فشاری کناره اریب یا این که حاشیه برجسته به کارگیری می­کنند. جور ریختهگری که فضای متخللی دارد و مقاومت گرمایی کمتر در خودروهایی حساس اقتدار پایینتر استعمال میشود و نوع آهنگری که بافتی متراکم و قدرتمند دارد برای ماشین های سنگین حیاتی توان فراتر آیتم به کار گیری قرار میگیرد. موتورهای دو زمانه نیازی به حلقه روغنی ندارند چرا که روانکاری آیتم نیاز آنان به وسیله روغنی که اساسی گازوئیل مخلوط شده تامین میگردد و اساسا با یک گوشه و کنار روغن قیمت پیستون پیکان جداگانه نمی­باشند. اگر شما همین نوشته را تحسین می کنید، مایلید داده ها بیشتری در مورد پیستون فورج پراید بدست آورید به تارنما ما مراجعه کنید.