چگونه از مربیگری بیشترین بهره را ببرید

چگونه از مربیگری بیشترین بهره را ببرید

NJ Falk می‌گوید وقتی یک مربی به شما قدرت می‌دهد تا حرکاتی را انجام دهید که به تنهایی انجام نمی‌دهید، می‌تواند زندگی را تغییر دهد. او می‌گوید، یک مربی می‌تواند به شما کمک کند تا مرزها را کنار بگذارید، «زمینه، ساختار، و داربست بدهید» و «اعتباری برای کمک به توانایی شما برای به عهده گرفتن مسئولیت باشد».

این مشاوره موضوعی در حرفه فالک بوده است. به عنوان یک مشاور تجاری، یک کارآفرین، یک مشارکت کننده در فوربسفالک و یکی از بنیانگذاران The Forward Female، یک مرکز توسعه شغلی جدید که جلسات مشاوره و خواستگاری مربیگری را ارائه می دهد، ساعت های بی شماری مشاوره شغلی و سبک زندگی به زنان ارائه کرده است. او مشتاق است که با دیگران در مورد اینکه چه چیزی برای او مفید بوده و چه چیزی برای او مفید نبوده صحبت کند، زیرا او اهمیتی که مربیان در حرفه او داشته اند را تشخیص می دهد. او می‌گوید: «توصیه‌های آنها اغلب بر تصمیم‌گیری من تأثیر گذاشته است. وقتی با تصمیمات و موقعیت های پیچیده مواجه می شوم، به صورت ذهنی اشاره می کنم که چه کاری را نباید انجام دهم و چه کاری را انجام دهم.

هسته اصلی این رابطه این است: یک مربی موفق نیاز به یک مربی فعال و متفکر دارد. همانطور که فالک برای ما بیان می کند، ایجاد دستورالعمل، تعیین انتظارات و احترام به زمان شخصی که شما را راهنمایی می کند ضروری است. او می‌گوید این به شما کمک می‌کند تا پل‌های شغلی بسازید، موانع را از بین ببرید و از توصیه‌هایی که دریافت می‌کنید رشد کنید.

پرسش و پاسخ با NJ Falk

س

چرا مربیگری مهم است؟

آ

مربیگری با استفاده از دیدگاه شخصی رهبران فعلی که از تجربه بهره مند هستند، به ساخت رهبران آینده کمک می کند. مربیگری عناصر اضافی اعتماد، تشویق و مثبت بودن را از نظر احساسات و قصد فراهم می کند که ممکن است در محل کار یا در یک صنعت به طور کلی وجود نداشته باشد. این می تواند به مردم – به ویژه زنان – کمک کند تا صدای واقعی و معتبر خود را پیدا کنند.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای مربیگری، فرصتی است که به منتی ارائه می‌دهد تا از موفقیت‌ها و شکست‌های فردی که سفر را پیموده و مسیرها، بهترین مسیرهای مستقیم، موانع احتمالی جاده‌ها و میانبرهای حیاتی را یاد گرفته، بهره‌مند شود. یک مربی می تواند نقشه راه خود را به اشتراک بگذارد. یک مربی همچنین بازخورد مستمر، جدی، سازنده و توصیه های خاصی را از دیدگاه شخصی که جای شما بوده است ارائه می دهد. این شخصی در گوشه شماست که در یک منطقه بی طرف عمل می کند و اطلاعات متعادل، صادقانه و به نفع شما را منتقل می کند.


س

مهمترین چیزهایی که باید از یک منتور درخواست کرد چیست؟

آ

هنگامی که در حال شروع یک رابطه با مربی هستید، از نظر مسائلی که با آنها سر و کار دارید شفاف باشید و در مورد نتایجی که می خواهید دقیق باشید. اگر نمی‌دانید چه می‌خواهید، پیدا کردن راه‌هایی برای رسیدن به پاسخ یا کمک دشوار است. وقتی برای نشان دادن وضوح، تعهد و شایستگی‌های اصلی آماده می‌شوید، به مربی شما کمک می‌کند موقعیت شما را درک کند و شروع به ساختن بهترین بلوک‌های سازنده برای شما کند. همچنین صادق بودن بسیار مهم است.

در شروع مربیگری، مهمترین چیزهایی که باید از مربی خود بپرسید عبارتند از:

  1. آیا وقت دارید که به صورت مداوم (هفتگی یا ماهانه) با من کار کنید؟ این مشخص می‌کند که آیا انتظارات و نیازهای شما با آنچه که مربی می‌تواند ارائه دهد، مطابقت دارد یا خیر.
  2. آیا مجموعه اهداف من برای رسیدن به آن در بازه زمانی تعیین شده واقع بینانه است؟
  3. معیارهایی برای تعیین جدول زمانی برای دستیابی به اهدافم چیست؟
  4. آیا طرح کسب و کار یا طرحی پیشنهادی وجود دارد که بتواند به من در رسیدن به این اهداف کمک کند؟
  5. بهترین راه و زمان برای ارتباط ما چیست؟
  6. در طول این فرآیند از من چه انتظاری دارید؟

ارتباط واضح و اولیه این عناصر به تضمین یک رابطه موفق کمک می کند. با بسیاری از منتی‌های من، قبل از رسیدن به یک برنامه عمل و حرکت به سمت تحقق نتایج واقعی، زمان زیادی را صرف صحبت کردن می‌کنیم. دیدن نتایج به زمان و صبر نیاز دارد. پاسخ ها همیشه واضح نیستند. این یک فرآیند در حال تکامل است.


س

به عنوان مربی، در ازای آن چه چیزی باید تحویل دهید؟

آ

احترام و مسئولیت از جانب مربی الزامی است. به زمان، توجه و ارتباطات احترام بگذارید و همیشه یک شرکت کننده فعال باشید که مسئول اعمال شما و مسئول کار خود است.

مربی کسی نیست که برای شما تصمیم بگیرد یا برای شما شغل یا ترفیع پیدا کند. قدرت روابط بین فردی شما به اضافه زمان، مشاوره و مشاوره مربی شما را قادر می سازد تا این کار را به تنهایی انجام دهید. ارز تصمیمات شما خواهد بود، همراه با حرکات استراتژیک که ثابت می کند کار شما با هم ارزشمند بوده است.

سوال پرسیدن، بحث در مورد مسائل (خوب و بد)، و مهمتر از همه، ادامه پیشرفت، بنابراین به حرکت رو به جلو حیاتی است. اگر کسی زمان و استراتژی خود را به شما پیشنهاد می‌کند، از آن نهایت استفاده را ببرید و به جای اینکه راکد بمانید و در مشکلات یا مسائل شغلی غوطه‌ور شوید، برای تکامل تلاش کنید.


س

برخی از بهترین شیوه ها برای مؤثرترین جلسات مربیگری چیست؟

آ

مربی شما احتمالاً بسیار شلوغ است، بنابراین به جای منتظر ماندن برای پاسخ، مسئولیت تماس را به طور منظم بر عهده بگیرید. از قبل برای ملاقات برنامه ریزی کنید. در صورت امکان، به‌روزرسانی‌های کتبی را برای آن‌ها ارسال کنید تا در زمان خود قبل از جلسه شما بررسی کنند. و در صورت لزوم از مربی خود مطلع شوید. شما هنر جلب توجه متمرکز برای برآورده شدن نیازهای خود را خواهید آموخت. اینجوری نتیجه میگیری ما در واقع این کار را در The Forward Female با چک کردن‌های منظم انجام می‌دهیم. افرادی که هم می دهند و هم می گیرند به ساختاری نیاز دارند تا رابطه موفق باشد.


س

چگونه می توانید موفقیت را در حین کار با یک مربی نظارت کنید؟

آ

موفقیت برای هر کسی متفاوت است، اما داشتن اهداف و چشم اندازهای خاص از موفقیت شخصی، همراه با جدول زمانی، نحوه نظارت بر آن است.

دستاوردهای در طول مسیر را بشناسید – لازم نیست همه چیز یک هدف اصلی باشد. لذت بردن از موفقیت های کوچکی که در زندگی تجاری و شخصی شما اتفاق می افتد و قدردانی از تیم هایی که با آنها کار می کنید بسیار مهم است. اخبار خوب را به طور منظم به اشتراک بگذارید. به احتمال زیاد این تیمی است که به شما و تیمتان کمک کرده است.

قدم زدن کلید است. تقسیم اهداف به صورت فصلی مفید است. من معمولاً برای هر سه ماهه سال بیش از سه هدف اصلی برای خود تعیین نمی کنم. اگر در یک زمان بیش از حد تلاش کنید، رسیدن به آنچه می خواهید دشوار است.


س

شما اشاره کردید که قوانین طلایی مربیگری دارید. آن‌ها برای منتهی چیست؟

آ

  1. 1.با ایجاد یک پایه و ایجاد یک رابطه شروع کنید.
  2. 2.جدیت خود را در تمایل خود برای پیشرفت نشان دهید.
  3. 3.هدف یا جهت روشنی داشته باشید.
  4. 4.به وقت مربی خود احترام بگذارید و از آن عاقلانه استفاده کنید.
  5. 5.به نیازهای خود برای مشاوره اشاره کنید.
  6. 6.با تفکر به دیدگاه و دیدگاه آنها گوش دهید.
  7. 7.در مورد نتایج بازخورد بدهید و تکالیف و توصیه ها را جدی بگیرید.
  8. 8.برای چرخش، محور، محور آماده باشید. همه چیز در برنامه خاص واقعی باقی نمی ماند.

س

چگونه و از کجا می توانید به دنبال یک مربی باشید؟

آ

ممکن است مربی شما درست در مقابل شما باشد و شما متوجه آن نباشید. ممکن است شخصی در شبکه شما باشد. یک مشتری یا مخاطب در شرکتی که با آن تجارت دارید. یکی از دوستان خانواده. همچنین شرکت‌هایی مانند The Forward Female وجود دارند که می‌توانند به آنها کمک کنند. بنابراین می توانید در مکان های مختلف یک مربی پیدا کنید.

وقتی شروع به مشارکت کردم متوجه شدم فوربس که زنان از بسیاری از زمینه های مختلف شروع به تماس با من کردند و از من مشاوره خواستند. در نتیجه، ما شروع به گفت‌وگوی مداوم در مورد مسیرهای شغلی و تصمیم‌گیری‌های سبک زندگی کردیم که برای برخی به روابط کامل مربی تبدیل شد که در آن من می‌توانم به ارزش افزوده و راهنمایی برای ایجاد تفاوت واقعی در مسیر شغلی و زندگی آنها ارائه دهم. .


س

بهترین سناریو برای پیدا کردن یک مربی خارج از شبکه شما چیست؟

آ

بیرون بروید و شبکه کنید. به طور تصاعدی، هر چه افراد بیشتری را در زمینه کاری خود بشناسید یا ملاقات کنید یا با آنها روبرو شوید، شانس شما برای ارتباط با افرادی که در نهایت می توانند از شما در یافتن آن متخصص و فرد ایده آلی که برای شما بهترین است حمایت کنند، بیشتر می شود.

در The Forward Female، ما میزبان انواع رویدادها در زمینه های خاص هستیم تا اعضا بتوانند ارتباطات مورد نیاز خود را ایجاد کنند. بسیاری از زنانی که من در طول سال‌ها راهنمایی کرده‌ام افرادی هستند که در رویدادهای مرتبط با صنعت ملاقات کرده‌ام. این منجر به ایجاد روابط معنادار برای هر دوی ما شده است. بهترین بخش این است که من در نقش مربی ام چیزهای جدیدی یاد می گیرم.

نحوه نشان دادن خود در هنگام پرسش و مشارکت مهم است: به اندازه کافی جسور باشید که در یک گفتگو شرکت کنید. که در نهایت این روند را آغاز خواهد کرد. گاهی اوقات باید از منطقه راحتی خود خارج شوید، بایستید، برجسته شوید و خود را ابراز کنید.


NJ Falk یک مشاور کسب و کار، یک کارآفرین و یک مربی شغلی طولانی مدت است. (او از خود به عنوان «مرشد» یاد می کند.) او یکی از همکاران ForbesWomen است، جایی که او در مورد توصیه های شغلی و سبک زندگی می نویسد. او همچنین بنیانگذار The Falk Fund است که از کسب و کارهای نوظهور زنان حمایت می کند، بنیانگذار آژانس تبلیغاتی و برندسازی UXB و شریک مدیریتی Athletic Propulsion Labs. او اخیراً The Forward Female را تأسیس کرد، یک فضای شبکه‌ای و همکاری مشترک و مرکز توسعه شغلی که به اعضای خود مشاوره و راهنمایی‌های شغلی متناسب ارائه می‌دهد. (The Forward Female کارگاه های کسب و کار مجازی را برای کمک به کارآفرینان در طول همه گیری ویروس کرونا ارائه می دهد. جزئیات بیشتر را می توانید در اینجا بیابید.)