چگونه به خود ضربه بزنید و آن را ماندگار کنید

زنی با موهای بلند موج دار

چیزی در مورد دمیدن تازه‌تر و تازه‌تر از سالن وجود دارد: موها نرم‌تر، درخشان‌تر، براق‌تر، صاف‌تر و در کل ظاهری سالم‌تر دارند. خواه هر روز موهای خود را حالت دهید یا فقط دوست دارید برای مواقع خاص به موهای خود بیفزایید، تسلط بر موها در خانه – که به نظر ماهرانه به نظر می رسد – قطعاً نیاز به تمرین دارد، اما ابزارها، تکنیک ها و روال معمول مو آن را آسان تر می کند. از انتخاب سشوار مناسب گرفته تا برش دادن صحیح موها، در اینجا یک راهنمای گام به گام برای نتایج ابریشمی و درخشان، بدون توجه به نوع موی شما آورده شده است.

1

با یک درمان پیش شامپو شروع کنید

ممکن است درمان آن قبل از شامپو کردن غیر منطقی به نظر برسد. در واقع، بیشتر درمان های مو – اما نه همه آنها – بهتر است بعد از آن استفاده شود. هری جاش، استاد مو در نیویورک، می‌گوید: «یک ماسک یا درمان خوب پس از یک شامپو کار می‌کند، بنابراین اگر موهای نازک یا ظریفی دارید، نمی‌خواهید قبل از موخوره آن را انجام دهید وگرنه موهایتان را سنگین می‌کند». از سوی دیگر، اگر موهای ضخیم یا ضخیم دارید که مستعد موخوره هستند، یک درمان از قبل می‌تواند به مهر و موم کردن کوتیکول با رطوبت برای وزش بهتر کمک کند. تفاوت سرم موی جدید GOOPGLOW این است که کار می کند قبل از شامپو کردن، برای هر نوع مو – حتی نازک یا ظریف – برای درخشش، جهش و بافت فوق العاده.

  1. goop Beauty GOOPGLOW Restore + سرم براق کننده مو

    گوپ زیبایی
    GOPGLOW بازیابی
    + سرم مو براق کننده

    گوپ، 48 دلار / 44 دلار با اشتراک

    اکنون خرید کنید

2

آنچه را که شامپو و حالت دهنده می کنید
با ایجاد یک تفاوت بزرگ

جاش می گوید: «روتین موهای خود را دقیقاً مانند روال مراقبت از پوست خود در نظر بگیرید. “شامپو، نرم کننده و محصولات حالت دهنده خود را انتخاب کنید تا با نوع موی خود مطابقت داشته باشد، همانطور که محصولاتی را برای نوع پوست خود انتخاب می کنید.”

  1. برای حجم

    شامپو حجم دهنده راهوا

    ناموفق
    شامپوی حجیم
    گوپ، 36 دلار

    اکنون خرید کنید

  2. برای نرمی

    شامپو گیاه شناسی Sangre de Fruta Garden of Earthly Delights

    خون میوه
    باغ لذت های زمینی
    شامپو گیاه شناسی

    گوپ، 52 دلار

    اکنون خرید کنید

  3. برای رنگ زیبا

    نرم کننده کامل رنگ Rahua

    ناموفق
    حالت دهنده کامل رنگی
    گوپ، 40 دلار

    اکنون خرید کنید

  4. برای درخشش

    نرم کننده مغذی Grown Alchemist

    کیمیاگر رشد یافته
    نرم کننده مغذی
    گوپ، 49 دلار

    اکنون خرید کنید

3

با حوله خشک کنید

هم زدن موهایتان با حوله حمام، دستوری برای شکستن و موخوره است. از حوله‌هایی که مخصوص مو طراحی شده‌اند استفاده کنید – جذب‌کننده‌تر و راحت‌تر روی مو هستند – و به‌جای تکان دادن، آن‌ها را به آرامی بپیچید و فشار دهید.

  1. Crown Affair The Towel

    تاج و تخت
    حوله
    گوپ، 45 دلار

    اکنون خرید کنید

  2. عمامه موی لوکس Aquis Lisse

    Aquis
    عمامه مو لوکس صاف
    گوپ، 30 دلار

    اکنون خرید کنید

4

محصولات حالت دهنده را بر اساس نوع مو انتخاب کنید

جنی چو، آرایشگر لس آنجلسی و عضو R+Co Collective می‌گوید: «اگر موهای شما فوق‌العاده خوب است (صرف نظر از اینکه صاف، مواج، مجعد یا قلاب‌دار باشد)، توصیه می‌کنم در دسته موس یا مه قرار بگیرید. “اگر موهای شما متوسط ​​تا ضخیم است، از کرم یا روغن برای افزایش رطوبت برای صاف و نرم کردن موها استفاده کنید.”

  1. موس

    Innersense I Create Lift Volumizing Foam

    حس درونی
    من فوم حجم دهنده Lift ایجاد می کنم
    گوپ، 28 دلار

    اکنون خرید کنید

  2. روغن

    روغن مو Balmyard Beauty Siren Luster

    بالمیارد زیبایی
    روغن مو Siren Luster
    گوپ، 64 دلار

    اکنون خرید کنید

  3. کرم فریز

    Reverie Milk ضد وز کردن حالت دهنده

    خیال
    نرم کننده ضد وز شیر
    گوپ، 42 دلار

    اکنون خرید کنید

  4. کرم مو

    Innersense آرام آرام کنترل حلقه

    حس درونی
    کنترل حلقه آرام آرام
    گوپ، 26 دلار

    اکنون خرید کنید

5

یک خشک کن عالی واقعا کمک می کند

چیزی که با آن سشوار می کنید به اندازه تکنیک شما مهم است. به دنبال یک سشوار با کیفیت بالا و سریع خشک کن با تنظیمات حرارتی مختلف باشید. وزن هم مهمه چو می گوید: «بازوهای شما می توانند با یک خشک کن سنگین به سرعت خسته شوند. جاش پیشنهاد می کند از دوستان خود برای توصیه ها بپرسید و به محل تولید خشک کن نگاه کنید. او می‌گوید: «درست مانند اتومبیل‌های فانتزی، خشک‌کن‌هایی که در کشورهایی مانند ایتالیا ساخته می‌شوند، اغلب از نظر عملکرد برجسته هستند».

  1. گا.ما.  ایتالیا IQ Professional Perfect

    گا.ما. ایتالیا
    IQ حرفه ای Perfect
    گوپ، 400 دلار

    اکنون خرید کنید

  2. سشوار مسافرتی GHD Hair Air Flight

    موی GHD
    سشوار مسافرتی ایر فلایت
    گوپ، 99 دلار

    اکنون خرید کنید

6

از برس مناسب استفاده کنید

  1. چو می گوید: «برس گرد ساخته شده با موهای گراز برای همه انواع مو، به ویژه موهای متوسط ​​تا ضخیم، عالی است، زیرا کشش زیادی دارد که باعث ایجاد وزش های صاف تر و براق تر می شود.

    برس موی 12 ردیفه کریستف رابین پیش منحنی موی بلودری

    کریستف رابین
    دمنده پیش منحنی
    برس مو 12 ردیفه

    گوپ، 103 دلار

    اکنون خرید کنید

  2. چو یک برس موی مخلوط را برای موهای دارای بافت یا پیچ‌دار توصیه می‌کند. او توضیح می دهد: «برای صاف کردن می تواند به خط مو نزدیک شود.

    Crown Affair The Brush No. 001

    تاج و تخت
    برس شماره 001
    گوپ، 62 دلار

    اکنون خرید کنید

  3. جاش یک برس پرزهای قوی برای باز کردن و کشش کشش دوست دارد. جاش می‌گوید: «این نوع برس و یک خشک‌کن قدرتمند تنها ابزاری هستند که می‌توانند یک حلقه پیچ‌دار را به یک رشته ساتن تبدیل کنند.

    برس دست و پا زدن فیلیپ بی

    فیلیپ بی.
    برس پارویی
    گوپ، 190 دلار

    اکنون خرید کنید

  4. برای موهای صاف، چو استفاده از برس گرد با تهویه سرامیکی را توصیه می کند. او می گوید: «آنها به راحتی گرم می شوند. “این به شما خمیدگی خوبی در انتها، حجم در ریشه ها و در کل بدن عالی می دهد.”

7

بخش مو
برای کارایی

موهای خود را برش بزنید و هر قسمت را با گیره جدا کنید. چو می‌گوید: «این کار کل فوران را کارآمدتر می‌کند و مدیریت آن را آسان‌تر می‌کند.» او می‌گوید هر بخش باید حدود یک اینچ تا یک اینچ و نیم ضخامت داشته باشد. جاش دوست دارد برای شروع موها را به پنج قسمت تقسیم کند (دو قسمت جلو، دو قسمت پشت و یکی در بالا). او می‌گوید: «اگر موهای زیادی دارید، در نهایت آن‌ها را به بخش‌های بیشتری تقسیم خواهید کرد.»

  1. Crown Affair The Comb No. 002

    تاج و تخت
    شانه شماره 002
    گوپ، 38 دلار

    اکنون خرید کنید

8

از پشت به جلو کار کنید

یک ضربه خوب و با ظاهر حرفه ای زمان می برد، بنابراین عجله نکنید. جاش می‌گوید: «شما می‌خواهید از عقب شروع کنید، زیرا سخت‌تر است. «همیشه ابتدا قسمت سخت را انجام دهید. قطعات جلو ساده ترین هستند، بنابراین اگر ابتدا این کارها را انجام دهید، قبل از اینکه به قسمت عقب برسید خسته خواهید شد و آنقدرها هم دقیق نخواهید بود. اگر شما فردی هستید که موهای ظریف‌تری دارید، جاش می‌گوید با خشک کردن قسمت بالایی – او آن را موهاک (Mohawk) می‌نامد – شروع کنید تا به موها حالت اولیه و حجم دهی را بدهد. او می‌گوید: «از تاج شروع کنید، موها را صاف نگه دارید و روی صورتتان سشوار بکشید.

9

سبک براق یا فرفری

برای داشتن یک دمیدن صاف و صاف، برس خود را زیر هر قسمت از مو تا جایی که می توانید به پوست سر خود نزدیک کنید و برس را به آرامی از آن قسمت بکشید. خشک کن را، نازل رو به پایین، به سمت قسمتی که محکم کشیده شده است، بگیرید و آن را روشن کنید. چو می گوید نازل سشوار را نزدیک نگه دارید، اما مستقیماً به موهای خود دست نزنید. او می گوید: «موهای خود را مخملی بدانید. زمانی که برس می زند، براق و صاف به نظر می رسد، اما زمانی که برس می زند، صاف به نظر نمی رسد. به آرامی برس را از میان موهای خود به سمت پایین بکشید و سپس با سشوار، تا زمانی که قسمت کاملاً خشک شود. وقتی به انتها رسیدید، آنها باید کاملاً دور برس پیچیده شوند. انتهای آن را کاملا خشک کنید، سپس دکمه سرد را فشار دهید تا تنظیم شود.

برای فوران فرفری، با همان مراحل بالا شروع کنید. وقتی به انتهای خود رسیدید، تمام قسمت خشک شده مو را دور یک برس گرد بپیچید، انگار که آن را دور یک اتوی فر می‌پیچید. هوای گرم را از نزدیک به مدت ده تا بیست ثانیه روی آن باد کنید (تا زمانی که موها کاملاً گرم شوند) سپس بگذارید موها روی برس بنشینند تا خنک شوند (با شات سرد می توانید سرعت آن را افزایش دهید). به آرامی موها را از برس جدا کنید.

10

با محصول نهایی مناسب آن را دوام بیاورید

بسته به نوع مو و ظاهری که می خواهید، می توانید استایل خود را با محصولات مختلف تنظیم کنید – اما در این کار زیاده روی نکنید. جاش می گوید: «اگر موهای شما به سرعت می ریزد، از کمی شامپوی خشک برای تقویت حجم خود استفاده کنید. اگر موهای مجعد یا وز دارید، در انتها با یک سرم یا کرم تکمیل کننده براقیت اضافه کنید.

  1. شامپو خشک گیاهی Act + Acre

    عمل + عکر
    شامپو خشک گیاهی
    گوپ، 22 دلار

    اکنون خرید کنید

  2. بافت دهنده کرم فرم گرفته Innersense Inner Peace

    حس درونی
    بافت کرم فرم گرفته آرامش درونی
    گوپ، 22 دلار

    اکنون خرید کنید

  3. سرم تقویت کننده موی رنوات : اعظم توانا

    رنوات
    سرم تقویت کننده مو: مایتی ماژستی
    گوپ، 70 دلار

    اکنون خرید کنید

11

موهای روز بعد را با سشوار شاداب کنید

می‌توانید با استفاده از همان رویکرد بخش‌بندی شده، فوران خود را احیا کنید. جاش می گوید: «می توانید این کار را با یا بدون یک لایه سبک از شامپوی خشک انجام دهید. او همچنین توصیه می‌کند که روی روبالشی ابریشمی بخوابید تا حالت موخوره حفظ شود و موخوره به حداقل برسد. در مورد بلند کردن موهایتان قبل از خواب، این به شما بستگی دارد. جاش می‌گوید: «اگر هنگام خواب عرق می‌کنید، احتمالاً بهتر است موهایتان را یک شبه بلند کنید. “اما مورد به مورد است.”

  1. شامپو خشک Innersense Refresh

    حس درونی
    شامپو رفرش خشک
    گوپ، 24 دلار

    اکنون خرید کنید

  2. روکش بالش ملکه سفید لیز

    لیز خوردن
    روکش بالش ملکه سفید
    گوپ، 89 دلار

    اکنون خرید کنید

  3. Slip Silk Scrunchies - بزرگ

    لیز خوردن
    سوهان ابریشم – بزرگ
    گوپ، 39 دلار

    اکنون خرید کنید