چیزهایی که به والدین و نوزادان جدید کمک می کند تا از عهده آنها برآیند

سه تا از تازه مادران دوست‌داشتنی ما مواردی را به اشتراک می‌گذارند که زندگی آنها را آسان‌تر و بچه‌هایشان را شادتر می‌کند: کتاب‌های موسیقی چندزبانه، یک قاچ با طراحی ارگونومیک، کیسه‌های غذای قابل استفاده مجدد، کالسکه‌های رولزرویس، لباس‌های شیک کودک، و موارد دیگر.

مگان اونیل

مگان اونیل

SENIOR BEAUTY EDITOR

«من فکر کردم که می‌توانی یک بچه را زمین بگذاری و او با رضایت، در جایی که او را گذاشته‌ای، آرام می‌گیرد، غرغر می‌کند. اما نه. این نوزادان خواستار نگهداری هستند. اگر مال من در آغوش من نیست، پس او مشت های کوچکش را به هم می زند و برای کشتن خونین ناله می کند. این جست و خیز BABYBJÖRN راه حل است. این تقریباً احساس راحت و راحت در آغوش گرفتن را نشان می دهد و نوزادان تازه متولد شده تا دو ساله را با نرم ترین تکان دادن تا کنون آرام می کند. هیچ باتری یا سیم ناخوشایندی برای اتصال وجود ندارد. جهش ملایم با حرکات کودک یا ضربه زدن به دست یا پای شما ادامه می‌یابد، که دستان شما را آزاد می‌کند تا ایمیلی بفرستید، چیزی برای شام خرد کنید، به یک دوست پیام ارسال کنید یا چند صفحه از چیزهای پرچرب را بخوانید. طراحی ارگونومیک به زیبایی از پشت، سر و گردن کودک شما پشتیبانی می‌کند و کل دستگاه شیک و سبک است، بنابراین به مشکل پراکنده شدن وسایل کودک در خانه شما اضافه نمی‌کند. نشیمنگاه پارچه ای به راحتی جدا می شود و قابل شستشو با ماشین لباسشویی است و من چاپ پلنگ را به شدت توصیه می کنم.

  1. BabyBjörn Bouncer Bliss

    BABYBJÖRN
    جسور بلیس
    BABYBJÖRN، 250 دلار

    اکنون خرید کنید

ما از میان برف و برف بارگیری می کنیم. بالا رفتن از شیب های متزلزل در پارک پراسپکت. در امتداد مسیرهای سنگ‌ریزه‌ای در بالای ایالت، وقتی آخر هفته پاییزی در وودستاک برگزار می‌کنیم. و حتی از مه گذر کرد – پیتبول شوخی که چند خانه پایین‌تر زندگی می‌کند، که اگر تصمیم به پریدن بگیرد، می‌تواند به کسی پایان دهد. گاهی اوقات به کودک خوابیده ام نگاه می کنم – با آرامشی که در کالسکه اش فرو رفته است، با سر کوچکش خمیده و لب های پف کرده اش طوری حرکت می کند که گویی در رویاهای کودکی اش صحبت می کند- و تقریباً حسادت می کنم. شناور شدن در اطراف بروکلین در یک سواری مانند این چه حس لوکسی دارد – در زمین بازی، سیلور کراس را رولزرویس کالسکه ها می نامند – خوابیده، دنج و دور از خطر و بوهای عجیبی که از سکوی مترو سرچشمه می گیرد. چرخ ها بزرگ و تزلزل ناپذیر هستند، مانند یک کامیون هیولا. صندلی با روکش بامبو به همان اندازه راحت است. کالسکه همراه با یک حوضچه برای نوزادان و یک واحد صندلی برای کودکان تا پنجاه و پنج پوند ارائه می شود. و فضای ذخیره‌سازی زیر صندلی به اندازه‌ای جادار است که می‌تواند خشک‌شویی، مقادیر فراوانی از لوازم کودک را برای ماندگاری روز، و هدایایی جدی از بازار کشاورزان من در خود جای دهد. روزهایی که آذوقه را با دست به خانه می‌بردم و کمرم را فشار می‌دادم دیگر نیست! ما می‌توانیم بی‌پایان شجاعت کنیم، تا زمانی که پوشکمان تمام شود.»

  1. کالسکه Silver Cross Wave 2021

    صلیب نقره ای
    کالسکه Wave 2021
    صلیب نقره ای، 1400 دلار

    اکنون خرید کنید

«صبر کن، این را از کجا آوردی واقعاً پیراهن نرم برای لاگوس؟ یا “کاش آنها لباس کودک شما را در اندازه من درست می کردند.” این‌ها پیام‌هایی هستند که وقتی لاگوس را با لباس‌های پوشیده از Fairwell نزد یکی از دوستانم می‌آورم. راستش، او به ندرت چیزی می پوشد جز پیراهن کش های مخملی، شلوارهای شلخته، تی شرت های اسکیت باز، شلوارهای مسابقه ای مجلل، و ژاکت های ژولیده این برند مستقر در لس آنجلس. تک تک تکه‌ها آنقدر کره‌ای نرم هستند که هر چیز دیگری که به کودکتان بپوشید در مقایسه با کاغذ سنباده به نظر می‌رسد. طرح‌ها غیررسمی و خنک و برای همه جنسیت‌ها هستند، و الگوها و رنگ‌ها – خرمالویی، قرمز نارنجی سوخته، ممکن است مورد علاقه من باشد – بسیار زیبا و متنوع هستند، از رنگ‌های خاکی آرام گرفته تا رنگ‌های پر جنب و جوش. من دوست ندارم به کودکم لباس‌های بسیار شیک بپوشانم، و Fairwell حال و هوای بی‌نقصی دارد، از این رو چندین دوست این مجموعه را در اندازه‌های بزرگسالان می‌خواهند. بنیان‌گذار، مادر دو فرزند شیک و متمایل به حقوق مدنی است که شرکت خود را با هدف پوشاندن دخترانش با زیباترین پارچه‌های روی زمین ایجاد کرده است – من عاشق حمایت از زنان در انجام کارهای بزرگ هستم. و من دوست دارم که همه چیز در لس آنجلس ساخته شود، و هر قطعه به طور جداگانه با دست رنگ شده و از الیافی مانند بامبو، پنبه، و مودال مشتق شده از درختان ساحلی – نرم ترین آنها، با دست رنگ شده است.

  1. Fairwell Mellow Raglan در خرمالو

    فارول
    ملو راگلان در خرمالو
    Fairwell، 57 دلار

    اکنون خرید کنید

  2. شلوار Fairwell Farewell Town در بلوط

    فارول
    شلوار شهری در بلوط
    Fairwell، 57 دلار

    اکنون خرید کنید

امیدواریم از محصولات توصیه شده در اینجا لذت ببرید. هدف ما این است که فقط چیزهایی را پیشنهاد کنیم که دوست داریم و فکر می کنیم شما نیز ممکن است. ما همچنین شفافیت را دوست داریم، بنابراین، افشای کامل: در صورت خرید از طریق پیوندهای خارجی در این صفحه (از جمله پیوندهای آمازون) ممکن است سهمی از فروش یا سایر غرامت ها را جمع آوری کنیم.