کانکس دوبلکس

کانکس دوبلکس

تا انتهای مقاله یک رازی راجب کانکس دوبلکس لو میره…

کانکس دوبلکس

 امروزه در دنیای مدرنی زندگی می‌کنیم، این موضوع باعث شده در زمینه معماری و طراحی گونه های بنا ها از گزاره کانکس دوبلکس تغییر و تحولاتی را شاهد باشیم. کانکس هم به مثل بناهای مدرن می‌تواند شامل ویلای پیش ساخته و هم کانکس پیش ساخته دوبلکس باشد. به طور حتم کانکس پیش ساخته دوبلکس به جهت شمایی که به دنبال فضای عمده به جهت کاربری مسکونی و اداری،حتی تجهیز کارخانه می باشید از اکثری جهات می‌تواند مورد ایده‌آلی باشد. ساختمان پیش ساخته دو طبقه مهم اعتنا به اینکه سلیقه و مدل پیشنهاد برای ایجاد و طراحی کانکس پیش ساخته دوبلکس مختلف خواهد بود، در مقابل نوع ها و طرح های متنوع هم بر حسب نیاز اعضا از سوی مهندسین شرکت کانکس سپهر خاوران ارائه می‌شود. بنابراین، در ادامه به جهت اخذ اطلاعات اکثر در مورد کانکس دوبلکس می‌توانید باقی نوشته را مطالعه کنید، چرا که پیشنهادات قابل توجهی در هر بخش برایتان در نظر گرفتیم.

کانکس دوبلکس چیست؟

قابلیت و امکان دارد شمایی که نیز هم اکنون در همین برگه حضور دارید، دیتاها کامل و دقیقی از کانکس دوبلکس نداشته باشید. فرقی نمیکند داده ها تان در خصوص سازه پیش ساخته دوبلکس در هر سطحی که باشد می‌توانید ما را در همین مقاله ملازمت و همراهی کنید. درحال حاضر برویم سراغ تعریفی درباره بنا دوبلکس، در همین سازه پیش ساخته متخصصین و طراحان آن را به نحوی طراحی می‌کند، نظیر این‌که دو کانکس بر روی هم قرار دارند. طراحی سازه این جور از کانکس پیش ساخته به گونه‌ایست که می بایست ظریف باشد، چرا که قرار می باشد ستون سازه پایین، وزن بنای بالایی را تحمل کند. با خبر باشید که ویلای پیش ساخته می‌تواند در تیم سازه دوبلکس نیز قرار گیرد. اشخاصی که تصمیم می‌گیرند کانکس پیش ساخته دوبلکس را تهیه و تنظیم کنند، ممکن اهداف متفاوتی را دارای خود دنبال کنند.

 بعضا اصلی توجه به کاربری اداری، در لحاظ دارند بخش مدیریتی  معاون کمپانی یا این که اداره از بخش کارکنان آن منقطع باشد. پس برای به وقوع پیوستن همین مورد قضیه به سراغ شرکتها و موسسات معتبری همچون کانکس سپهر خاوران می‌روند تا بنای دوبلکس پیش‌ساخته را مهم مرغوبترین متریال‌ها سفارش دهند. معرفی کانکس دوبلکس اینستاگرام کانکس سپهر مطابق بازخوردهایی گوناگونی که از اعضا بخصوص به جهت کاربری اداری دریافت کردیم.

 آن ها معتقد بودند هنگامی که کانکس دوبلکس اداری خویش را آیتم استعمال قرار دادند. از آنجایی که بخش رئیس از بخش کارکنان قطع بود، بهتر و سریعتر کارها پیش رفت و بی‌نظمی و ازدحام جمعیت که در بعضی ادارات مشاهده می‌گردد در آن فضا وجود نداشت. در صورتی که شما کاربر عزیز نیز به دنبال بر طرف نمودن همین مشکلات در فضای کاری خود می‌باشید می‌توانید اساسی کارشناسان کانکس خاوران سپهر به جهت طراحی و ایجاد کانکس دوبلکس مشاوره های اضطراری را اخذ کنید.

خصوصیت ها و مزایای کانکس دوبلکس سازه داریم در این قسمت در گزینه مشخصه های کانکس دوبکس برایتان نکته هایی را یادآور شویم. احتمالا شما که نیز درحال حاضر خواننده همین مطلب هستید، بخواهید بر حسب کاربری کانکس پیش ساخته دوبلکس برای تنظیم آن تمهیدات اضطراری را در لحاظ بگیرید.

کاربرد کانکس دوبلکس

کاربرد کانکس دوبلکس

خصوصیت های کانکس دوبلکس بعدها از حیث طراحی و ایجاد بنا پیش ساخته دوطبقه برای شرکت ما هیچ جور محدودیتی وجود ندارد. این گفته به این مفهوم می باشد که در هر ترازو و ابعادی که بخواهید میگردد بنا پیش ساخته شما را طراحی و در غایت به تراز اجرا درآورد. اما ذکر این نکته هم لازم است گفته شود، درصورتیکه زمانی محدودیتی در بعد ها برای طراحی و ساخت اعلام می‌شود به منظور تردد در جاده ها برای انتقال بنا پیش ساخته دوبکس می‌باشد. نگران نباشید برای همین نیزراهکارهایی داریم.

 در همین وضعیت برای این که در کارگاهها، کانکس پیش ساخته دو طبقه ساخته شود آن را به صورت دو تکه و یک‌سری تکه طراحی می کنند و در محل قطعات را بهم وصل می‌کنند. پس در کل در هر ابعادی که بخواهید به جهت شرکت ما قابل اجرا است. بنابراین، فارغ از هیچ دغدغه‌ای التماس خویش را مبنی بر ساخت کانکس مسکونی دو طبقه را مطرح کنید. طراحی کانکس دوبلکس به منظور طراحی و در غایت ساخت منزل دوبلکس یک مشاهده اولیه بوسیله مهندسین و کارشناسان از محل کارگزاری انجام می‌شود. سپس بر حسب محاسبات سازه‌ای، موقعیت آب و هوایی، وضعیت محل و… معماران دست به فعالیت میگردند تا اتود نخستین سازه پیش ساخته دو طبقه را روی برگه آورند.

مشخصات کانکس دوبلکس

در ادامه طبق لحاظ عضو و پیشنهادات کارشناسان آن، طرح نخستین در فضای برنامه‌هایی چون تری دی مکس و… به صورت سه بعدی به تصویر کشیده می شود تا قبل تولید صورت کلی بنا پیش ساخته دوبلکس به دست آید. قبل ساخت طرح سه بعدی، پلان ها در نرم افزاهای پیشرفته زیرا اتوکد و… توسط مهندسین متبحر ترسیم می‌شود. نمای کانکس در لحاظ داشته باشید که نمای به کار گیری شده در کانکس دوطبقه بسته به کابری ها متعدد خواهد بود. به عنوان مثال نمایی که از صفحه ها پانل ساندویچی کانکس کارگاهی استعمال می شود دارای مصالحی که در کانکس ویلای دوبلکس بکارگرفته می گردد متفاوت خواهد بود چرا که این مدل کالا به نسبت کانکس لوکس تری خواهد بود. پس شما کاربری خود را مشخص نمایید تا کارشناسان کانکس سپهر خاوران در مشاوره مجانی بگویند که چه نمایی مناسب فضای کاری – زندگی مناسب شماست. به هر درحال حاضر در صورتی که نماهای دیگری به جهت کانکس پیش ساخته دوبلکس مسکونی – ویلایی می‌خواهید می‌توانید از نماهایی چون آجر و چوپ و … نیز استفاده کنید.

قیمت کانکس دوبلکس

قیمت کانکس دوبلکس

 در کل تمامی همکاران و مهندسین ما همت می‌نمایند تا حد امکان با داشتن طرح های متنوع و مدلهای مخاطب پسند، کانکس پیش ساخته دو طبقه‌ای دلخواه شما را ایجاد کنند. در خصوص نمای داخلی هم بایستی به این موضوع کلیدی اعتنا کرد که بر حسب دسته کاربری، بنا شما در کدام مجموعه از قبیل اداری، مسکونی، کارگاهی، دفاتر مهندسی و… قرار می‌گیرد. نمای بنا پیش ساخته دو طبقه محل کارگزاری همواره مهندسین و طراحان بنا پیش ساخته دوبلکس به جهت محل کارگزاری اهمیت ویژه‌ای قائل هستند. صحیح که مسئله موقعیت اقلیمی در گزینش مصالح و متریال های انواع کانکس کلام اول را می‌زند، منتها همین نکته در مورد سازه پیش ساخته دوطبقه‌ای یک‌سری برابر اساسی است. کف کانکس اغلب تایم ها به جهت تولید کف بنا دوبلکس از صفحه ها عرشه فولادی به کارگیری می‌گردد. پس از گذر از همین مرحله می‌توان برای همین قسمت به عنوان کفپوش از مصالح ساختمانی زیرا پارکت طرح دار(طرح های متنوع) یا این که سرامیک استفاده کرد.

conexe.ir