کتاب تکه هایی از یک کل منسجم در مورد چیست؟

 برای آشنایی بیشتر با این کتاب و این که بدانید کتاب تکه هایی از یک کل منسجم در مورد چیست برشی از متن کتاب را برای شما قرار می دهیم.(از دست دادن فرصت ها، جزئی از جریان زندگی است. نمی توان با این موضوع مبارزه کرد، حسرت خوردن، تنها واقعیت را از ما دور می کند. همونطور که میدونید خرید اینترنتی کتاب تکه هایی از یک کل منسجم از طریق سایت یزد بوک صورت میگیره.

اما ما آن درد را باید درکش کنیم و اجازه دهیم از بدنمان عبور کند. ما به زندگی مان برسیم تا آن فرصت هم کارش تمام شود و برود، برود و جزئی از گذشته شود که قرار نیست مدام با حسرتی داغ شود.

برای دست کشیدن و رها کردن موقعیت و یا شخصی، باید اول «از دست دادن» را به نوعی تجربه کنیم. یعنی باید از دست دادن را حس کنیم و برای این حس کردن باید واقعیت های دنیا را آنگونه که هست ببینیم. 

کتاب تکه هایی از یک کل منسجم

این کتاب را می توان به عنوان کتابی معرفی کرد که چکیده و یا خلاصه ای از کتاب های آموزش بهتر زندگی کردن، هنر خوب اندیشیدن، و شاد زیستن می باشد. بیشتر کتاب های روانشناسی، مثبت اندیشی کاذب را معرفی می کنند، ولی در کتاب تکه هایی از یک‌ کل منسجم با واقعیت کامل این موضوع را بیان می کند.

این کتاب دارای محتوای غیر داستانی می باشد ولی در آن به موضوع زندگی بیمارانی اشاره می کند که تحت درمان بوده اند. این کتاب دارای نه فصل می باشد، که موضوع اصلی آن خودشناسی و درون بینی است. فصل های آن هر کدام به بخش های کوچک سه یا چهار صفحه ای تقسیم شده اند.

موضوع آن به روابط انسان ها با یکدیگر است که در نهایت به تنهایی انسان می رسد. این کتاب نشان دهنده ی این است که هر فرد با شناخت بیشتر خود می تواند صمیمیت بیشتری با دیگران داشته باشد.این کتاب از فرد می خواهد آرامش را برای خود برقرار نماید.

 

چاپ کتاب تکه هایی از یک‌ کل منسجم

این کتاب با توجه به محتوای آن، در مدت کوتاهی به چاپ رسید. و کمتر از یک ماه بعد از چاپ اول، به چاپ پنجم نیز رسید. یکی از علل اصلی موفقیت این کتاب، بیان روان و ساده آن می باشد و این که نویسنده تجربه های شخصی خودش را می گوید. همانطوری که از نام کتاب معلوم است نویسنده سعی داردبا موضوعات مختلف و قرار دادن فصل ها در کنار هم، جمع کردن تکه تکه وجود خویش آنها را در یک کل منسجم جمع آوری کنید وبه مخاطب ارائه دهد.

این کتاب از بخش های کوچکی تشکیل شده که نویسنده با دیدگاه روانشناسی اش به مسائل آنها پرداخته است. او نسبت به بیمارانش، احساس همدردی می کند و سعی دارد با بیانی روان و ساده این احساس را به مخاطب انتقال دهد.

بیوگرافی پونه مقیمی

خانم پونه مقیمی روانشناس و روانکاو، در سال ۱۳۶۱ متولد شد. وی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دارد و در حال حاضر، در مرکز مشاوره تارا مشغول به کار می باشد. او همه چیز را در مورد مسائل روانشناسی صادقانه می‌نویسد و نظر وی این گونه می باشد که تنها بودن نقص نیست، و می کوشد با کمک مسائل روانشناسی، نگرش افراد را در مورد تنهایی تغییر دهد.

اگر شما  می خواهید بدانید که کتاب تکه هایی از یک‌ کل منسجم درمورد چیست باید خانم پونه مقیمی را بیشتر بشناسید. این نویسنده ی جوان، ابتدا قبل از این که کتاب خود را کامل به چاپ برساند در صفحه پر بازدید اینستاگرامش ابتدا تکه های متن را قرار می دهد، تا کتابش کامل به چاپ برسد.

این ایده ی بسیار جالب، برای اکثریت نویسندگان امروزی یک الگوی مناسب به شمار می رود. و ذوق کاری نویسنده را بازگو‌می کند. شما برای خرید انواع کتاب، می‌توانید به سایت یزد بوک مراجعه نمایید.

یادداشت های نویسنده

در یادداشت های نویسنده، ردپای احساس همدردی با بیماران نشان داده می شود. در این نوشته ها، نویسنده سعی دارد با کمک مسائل روانشناسی بالینی توصیه های خود را بگوید و تجربیات زندگی شخصی اش را بیشتر در اختیار مخاطب قرار دهد.

نویسنده، آینده ی انسان را بسیار نزدیک به اونشان می دهد. برای دانستن این که کتاب تکه هایی از یک‌ کل منسجم در مورد چیست باید آن را به طور کامل مطالعه کرده، تا با یادداشت ها و مسائل آموزشی روانشناسی بیشتر آشنا شوید.

این کتاب برای چه افرادی مناسب می باشد؟

اگر شما، جز آن دسته از اندیشمندانی می باشید که به کتاب های روانشناسی و‌ آموزش خودشناسی علاقه دارید می توانید کتاب تکه هایی از یک‌ کل منسجم را که توسط انتشارات بینش نو منتشر شده را مطالعه نمایید.