کیت شروع کننده جنسیت | گوپ

نمای نزدیک پاها در رختخواب

با همکاری دوستان ما در Slip

شما برای داشتن رابطه جنسی با خود به هیچ چیز – یا هیچکس – نیاز ندارید ، اما حتی یک جعبه ابزار کوچک کنار تخت می تواند لذت افزایشی معناداری را برای بازی انفرادی یا گروهی به ارمغان بیاورد.

  1. ویبراتور خارجی

    اوه ، فوق العاده و علامت تعجب ما می توانیم به عشق اولین ویبراتور ساخته شده توسط گوپه خود را رها کنیم. این دستگاه ویبراتور چوب دستی دو طرفه نامیده می شود زیرا… دو انتهای آن کار می کند. یک انتهای آن دارای یک توپ صورتی شگفت انگیز برای تحریک خارجی است. بی صدا و قدرتمند است. انتهای باریک و نوک تیز آن خم شده است و می تواند برای تحریک کلیتورال با هدف بیشتر مورد استفاده قرار گیرد (همچنین می توانید از آن برای نفوذ تا سه اینچ استفاده کنید). اما اگر بیشتر وقت خود را با توپ شگفت انگیز بگذرانید ، ما شما را سرزنش نمی کنیم. خاص است. هر انتهای عصا هشت الگوی ضربان دار ارائه می دهد که شدت آنها متفاوت است و در مجموع به شصت و چهار تنظیم ارتعاشی می افزاید. این ویبراتور مقاوم در برابر آب است و دارای چراغ باتری LED است تا بتوانید زمان شارژ مجدد باتری را به وضوح مشاهده کنید.

  2. ویبراتور گره دو طرفه goop Wellness

    goop Wellness
    دو طرفه
    ویبراتور عصا

    خنده ، 95 دلار

    خرید کن

  1. ویبراتور داخلی

    ویبراتور جدید ما برای تحریک داخلی طراحی شده است. در حالی که نقطه G بخش متمایزی از آناتومی شما نیست ، اما یک منطقه اروژن زا است که بخشی از شبکه کلیتورال بزرگ شما است. این محل در نزدیکی ریشه کلیتوریس شما قرار دارد و معمولاً با اعمال فشار مداوم روی دیوار جلویی واژن پس از برانگیختگی تحریک می شود. این ویبراتور نقطه G با بقیه متفاوت است زیرا در زاویه مناسب خم شده است. سیلیکون دو تراکم به نوک حس فوق العاده ای می دهد. و یک عملکرد خود گرم کن ویبراتور را به آرامی در دمای بدن گرم می کند ، که به شل شدن ماهیچه ها و گردش خون کمک می کند ، که برای رفاه جنسی ایده آل است. (و گرما احساس لمس شریک را ایجاد می کند.) ده حالت ارتعاش وجود دارد – سه شدت ثابت و هفت الگو – که می تواند احساسات مختلفی را از گزگز ملایم تا غرش شدید ایجاد کند. و مانند ویبراتور عصای ما ، از سیلیکون مناسب برای بدن ساخته شده است ، ضد آب است و دارای صفحه نمایش فانتزی باتری است.

  2. goop Wellness Ultraplush Self-Heating G-Spot Vibrator goop ، 89 دلار

    goop Wellness
    ویبراتور G-Spot خود گرم کننده Ultraplush
    خنده ، 89 دلار

    خرید کن

  1. بازی حسی

    چشمان بسته یک روش ساده برای شروع کاوش در راه های دیگر برای افزایش احساسات و معرفی برخی از شگفتی های شهوانی در ترکیب است. ماسک چشم اسلیپ از 100 درصد ابریشم توت ساخته شده است – بسیار نرم و آرامش بخش است. شما نمی خواهید بعد از آن آن را بردارید ، که راحت است زیرا برای خواب یا چرت آماده هستید. این مسدود کننده مورد علاقه ما است زیرا هم فوق العاده م effectiveثر است و هم راحت می توان آن را پوشید.

    goop Oil Apothecary Lover's Oil ، 32 دلار

    لیز خوردن
    ماسک چشم سیاه
    خنده ، 50 دلار

    خرید کن

  2. روغن ماساژ

    وقتی صحبت از ماساژ خوب می شود ، چیزی که ما در تلاش و مهارت کم داریم ، سعی می کنیم با یک روغن ماساژ بالا قفسه را جبران کنیم. روغن عاشق داروخانه استان ترکیبی از روغن نارگیل ، تخمه آفتابگردان و ویتامین E است. رایحه ترنج ، مریم گلی ، یلانگ یلانگ ، گل رز و یاسمن-حسی و آرامش بخش است. اگر این را در رابطه جنسی به شما آموزش ندادند: از محصولات حاوی روغن با کاندوم لاتکس یا اسباب بازی های جنسی استفاده نکنید. برای این ، شما چیزی بر پایه آب یا آلوئه را می خواهید.

    goop Oil Apothecary Lover's Oil ، 32 دلار

    داروخانه استان
    روغن عاشق
    خنده ، 32 دلار

    خرید کن

  3. سرم جنسی بدون کاندوم

    Whet یک سرم جنسی مبتنی بر آب با مقدار لغزش مناسب است. ابریشمی است-هرگز چسبناک نیست-و از مواد گیاهی شامل آب آلوئه ورا و عصاره های بابونه ، جینسینگ ، علف هرز بز شاخی و دانه کنف تهیه شده است. چند پمپ روی انگشتان ، اسباب بازی جنسی مورد علاقه خود یا شریک زندگی خود (یا هر سه) بکشید.

    سرم جنسی شخصی Fav Whet

    علاقه شخصی
    سرم جنسی Whet
    گوپ ، 24 دلار

    خرید کن

  4. برای همکاران

    اگر به نظر می رسد این برای یک کیت شروع جنسی بسیار روشنفکرانه است ، لطفاً اعتبار زیادی به ما ندهید. این مجله ای طراحی شده است که بلافاصله پس از صمیمی شدن با یک شریک چاپ می شود. این مجموعه شما را از طریق مجموعه ای از درخواست ها راهنمایی می کند که هر کدام به صورت جداگانه به آنها پاسخ می دهید و عبارت هایی مانند “من احساس می کنم ___” و “من بیشتر احساس می کردم وقتی ___ روشن شد” را پر می کند. سپس با هم به س questionsالات پاسخ می دهید: ما چه می آموزیم؟ ما چه می خواهیم و نیاز داریم؟ این می تواند به شما در برقراری ارتباط بین خواسته های شما در ابتدا کمی ناخوشایند و در نهایت داغ کمک کند.

    Magic of Us A Sex Journal for Couple goop ، 26 دلار

    سحر و جادو از ما
    مجله جنسی برای زوجین
    خنده ، 26 دلار

    خرید کن

  1. مکمل

    برای کسانی که به دنبال حمایت از میل جنسی هستند: ما یک مکمل به نام DTF داریم و دلیلی وجود دارد که ما این نام را انتخاب کردیم. این داروی ترکیبی از سه گیاه دارویی است که طب سنتی از مدت ها قبل آنها را در این قلمرو بسیار م effectiveثر تشخیص داده است. Libifem® از نظر بالینی عصاره شنبلیله از تحریک و میل جنسی سالم در زنان حمایت می کند و از علائم یائسگی پشتیبانی می کند. (شنبلیله در آسیا ، مدیترانه و طب آیورودا استفاده می شود.) Shatavari یک گیاه سازگار با سنتز است که به طور سنتی در آیورودا برای حفظ تعادل هورمونی سالم استفاده می شود. و زعفران از طب سنتی ایرانی آمده است. DTF حاوی دوز زعفران مورد استفاده در مطالعات بالینی است که همچنین استفاده از زعفران را برای حمایت از خلق و خو تایید کرده است.*

  2. goop Wellness DTF goop ، 55 دلار/50 دلار با اشتراک

    goop Wellness
    DTF
    goop ، 55 دلار/50 دلار با اشتراک

    خرید کن

*این اظهارات توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است. این محصول برای تشخیص ، درمان ، درمان یا پیشگیری از هر گونه بیماری در نظر گرفته نشده است.

لیفیفن® علامت تجاری ثبت شده Gencor است.