گوشی اپل IPhone 7 (آیفون 7) ظرفیت 128 گیگابایت – اپل تلکام

آیفون ها در هر سری خود که معرفی می شوند دارای حداقل دو مدل مختلف هستند. خرابی آیفون نشانههای دیگری هم مانند: متوقف شدن بر روی لوگوی اپل، عدم امکان ریختن اطلاعات و پاک کردن آنها، نمایش پیغام Encrypt Unsuccessful، نمایش پیغام Internal Storage Damaged، ویبرههای متوالی در هنگام بالا آمدن گوشی و پریدن سریال IMEI را به همراه خود دارد. در ادامه مقاله بیشتر در مورد سرویس تعمیرات تخصصی موبایل و تعمیر گوشی اپل صحبت میکنیم، با ما همراه باشید. افزایش تقاضا برای خرید گوشی، رقابت را برای شرکت های تولیدکننده گوشی همراه سخت تر نموده به گونه ای که بتوانند با ارائه جدیدترین و به روزترین قابلیت ها، سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

همچنین با این دلایل به شما نشان می دهیم که بسیاری افراد خرید گوشی اپل را بهتر از گوشی های اندرویدی می دانند. کاربران می توانند با ابران سرویس تماس گرفته و در خواست خود را ثبت نمایند و سریعا اقدام به تعمیر گوشی معیوب خود کنید. با سرویس تعميرات ايفون دقیقا این سه معضل از بین خواهند رفت. بروز هر کدام از این مشکلات در گوشی آیفون نه تنها نشان میدهد که هارد این دستگاه با مشکل روبه رو شده است بلکه نیاز به تعمیرات تخصصی موبایل و یا حتی تعویض هارد دارد، بلکه نشان میدهد که تمام اطلاعات شما نیز در خطر هستند.

تعمیر گوشی اپل، توسط کادر حرفه ای و مجرب تعمیرات تخصصی موبایل در کرج، در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرف هزینه ای متناسب چگونه به گوشی آیفون رمز بگذاریم انجام می شود. نسل دوم میان رده های این برند نیز با قیمت حدودا 399 دلاری در بازار عرضه می شود. به گفته اپل، ایفون 13 عمر باتری بهتری نسبت به نسل قبلی دارد و میتواند 2.5 ساعت بیشتر دوام بیاورد. تمامی خدمات ما، شامل گارانتی بوده و بدون هیچ گونه دغدغه ای می توانید تعمیرات ایفون خود را به متخصصین ما در مرکز تعمیرات موبایل پارس ارتباط بسپارید. بنابراین بهتر است که درصورت مشاهده هر یک از این موارد در موبایل اپل خود سریعاً به یکی از به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه نمایید و تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات آن را به این مرکز بسپارید.

با این حال، مسافت پیموده شدهی هر کدام از آنها در مسیر پیشرفت ممکن است متفاوت باشد، زیرا برخی از آنها توانایی بیشتری نسبت به دیگری دارند. پارس ارتباط سعی میکند با بکاربردن تجربه تعمیرکاران مجرب و گارانتی عملکرد آنها بهترین سرویس ممکن را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. اگر ایراد موبایل نرم افزاری باشد، سرویس های ما شامل اقداماتی مانند ویروس کشی، بازیابی اطلاعات، رفع مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، نصب و بروز رسانی برنامه ها، بروز رسانی سیستم عامل، تعمیر هنگ کردن گوشی، رفع مشکل کرش کردن اپل استور، ترمیم فرمت شدن موبایل، رفع مشکلات مربوط به اتصال به اینترنت و آنتن دهی و …

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد گوشی آیفون 6 پلاس قیمت لطفا به بازدید از وب سایت ما.