12 سالن عقد و محضر ازدواج شیک تهران+ امکان فضای باز

ما با حسن یزدانی برای دو کشتی به توافق رسیدیم و قرار بود اگر آسیب دیدگیاش خوب شد، دو کشتی برای ما در مرحله پایانی لیگ بگیرد و در ازایش ۳۰۰ میلیون تومان دریافت کند. به این ترتیب از همان زمان عقد قرارداد عنوان شد که یزدانی در صورت بهبود زانویش برای فولادین ذوب در مرحله پایانی لیگ کشتی خواهد گرفت که این اتفاق رخ نداد و یزدانی وزنکشی نکرد و صرفا برای تماشای کشتیها روز جمعه گذشته در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی حضور پیدا کرد. مدیرعامل باشگاه فولادین ذوب که عضو هیئت رئیسه هیئت کشتی مازندران نیز هست، ادامه داد: انصاف نیست بابت پولی که نگرفته، چیزی نوشته شود.

خبرورزشی – حسن یزدانی در پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر با حضور در سازمان لیگ قراردادش را در فدراسیون کشتی با تیم فولادین ذوب آمل ثبت کرد. عقد قرارداد او با آملیها در شرایطی اتفاق افتاد که قهرمان جهان در سال ۲۰۲۱ از جهانی اسلو مصدومیتی به همراه داشت که حضورش در لیگ را با اما و اگر مواجه کرده بود. با این وجود اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه او قرارداد اندکی در سازمان لیگ بسته و ۳۰۰ میلیون تومان خارج از قرارداد از فولادین ذوب دریافت کرده است. پیش از این بابک بهمنی مدیرعامل فولادین ذوب اعلام کرد که حسن یزدانی با تیمش قرارداد سفید امضا داشته و پولی بابت عقد قرارداد با این باشگاه دریافت نکرده است.

بابک بهمنی با رد این ادعا گفت: چنین موضوعی صحت ندارد. گل آرایی و شمع آرایی نیز در برخی از سالن های عقد انجام می شود که جزو آپشن های این سالن ها به حساب می آیند؛ مفتخریم که بگوییم سالن عقد پیوند مهردریا یکی از آن سالن عقد های شیک تهران می باشد که گل آرایی و شمع آرایی را به بهترین شکل انجام می دهد و توجه همه مهمانان را به خود جلب می کند. عروس و دامادها و زوجهای جوان همچنین باید توجه داشته باشند که مکان مورد نظر آن ها برای برگزاری مراسم عقد و جشن عروسیشان چه نوع تشریفاتی را برای اجرا در حین برگزاری مراسم و جشن دارد و همچنین اصا به طور کلی چه محدودیتهایی در اجرای تشریفات مختف و گوناگون در باغ تالار و تالار پذیرایی مورد نظر وجود دارد.

نحوه چینش و دکوراسیون استفاده شده در سالن عقد، نوع مبلمان و صندلیهای استفاده شده و داشتن فضای بزرگ و کافی برای چیدن سفره و استفاده از لوازم تزئینی در عین راحتی مهمانها از جمله مسائلی هستند که در رابطه با محیط باید مدنظر قرار داده شوند. داشتن سیتم مناسب گرمایشی در فصول سرد و سیستم سرمایشی قوی در فصول گرم، از مسائلی است که آسایش و راحتی تمام حضار را تامین میکند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از دفتر ازدواج و سالن عقد زرین ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.